: 20 cze 2013, 18:43
Bez wózków i osprzętu.ktosiek pisze:tramwaj natomiast z nr 1083 jechał na lawecie do miasta jakby puławska dostawa czy jak dejavu
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Bez wózków i osprzętu.ktosiek pisze:tramwaj natomiast z nr 1083 jechał na lawecie do miasta jakby puławska dostawa czy jak dejavu
Niech no zgadnę: 1083 odrodzi się w którymś z Hipolitów?MisiekK pisze:Bez wózków
Raczej jako buda na działce pod Toruniem....TLG pisze:Niech no zgadnę: 1083 odrodzi się w którymś z Hipolitów?
Tramwar pisze:W dniu 27 czerwca 2013r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagon 105Na 1137
Alleluja! Alleluja! A odgrażano się, że nadaje się na NGIIBywalec pisze:Tramwar pisze:W dniu 27 czerwca 2013r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagon 105Na 1137
Najpierw niektóre muszą przejść badania dopuszczeniowe.beni pisze:To dlatego 2158, 2159, 2160, 2161, 2162, 2163 mają zostać solówkami.
Ale później im robiono badania jako składy, czyli pierwszy samodzielny a drugi sterowany. A wagon dopuszczony jako sterowany nie może jeździć samodzielnie.Glonojad pisze:Zali wżdy? Wszak kupowane były jako kompletne wagony uniwersalne...
Jak się tylko raczy zepsuć.beni pisze:1092 pewnie też szafot za niedługo NG 2005 rok.
Dostanie bilet na inna zajezdnię.beni pisze:Zaś cały czas nurtuje mnie co z wagonem 2005.