Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 04 lis 2011, 17:47
ashir pisze:Na razie 4340 jeszcze w ruchu?
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chyba kręcił coś na minionej nocce.
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 04 lis 2011, 17:48
Ładnie.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
-
Michalk001
- Posty: 1223
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Post
autor: Michalk001 » 05 lis 2011, 9:00
No jeżeli głośność silnika w 4347 jest jak w gniocie to najwyższy czas go pożegnać. Gnioty chyba nie spełniały norm głośności już jak były dostarczane do stolicy. Właśnie z tego powodu już dawno powinny skończyć w hucie i oby to było jak najszybciej. Nawet bizony pomimo że silnik w nich "daje" nieźle to dźwięk jest znośny w przeciwieństwie do Jelczy gdzie jest po prostu bardzo uciążliwy.
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 05 lis 2011, 9:05
W kwadracie głośność silnika jest jednak troszkę cichsza i przyjemniejsza niż w gniocie. Zresztą mi gnioty nie przeszkadzają.
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
-
gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
-
Kontakt:
Post
autor: gregory5576 » 05 lis 2011, 9:36
Michalk001 pisze: Właśnie z tego powodu już dawno powinny skończyć w hucie i oby to było jak najszybciej.
Chyba se żartujesz,to chyba NIE JEŹDZIŁEŚ TYM SPRZĘTEM.
-
Jamad
- Posty: 118
- Rejestracja: 11 mar 2006, 21:05
- Lokalizacja: R-1
Post
autor: Jamad » 07 lis 2011, 2:03
gregory5576 pisze:Michalk001 pisze: Właśnie z tego powodu już dawno powinny skończyć w hucie i oby to było jak najszybciej.
Chyba se żartujesz,to chyba NIE JEŹDZIŁEŚ TYM SPRZĘTEM.
A ja lubię gniocidła: czy to dodatek, czy całka to ubranko do pralki, albowiem ponieważ nawet po dodatku wszystko wali olejem napędowym aż do bólu. Piękny komunikacyjny klimacik
![:D](./images/smilies/mg.gif)
...
Pozdrawiam
[||==||][==||==||]
-
chester
- Posty: 3937
- Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: chester » 07 lis 2011, 20:17
Czy to "tak musi być", ze nie da sie uszczelnic tego wlewu paliwa?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
tomku
- Posty: 116
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 23:38
- Lokalizacja: spod Warszawy
Post
autor: tomku » 07 lis 2011, 23:05
Z opowieści znajomych kierowców, jak i własnych obserwacji wynika, że problemem jest zbytnia szczelność okolic wlewu paliwa- podczas tankowania do pełna, paliwo jest co jakiś czas "wypluwane" z wlewu i w większości konstrukcji- spływa ono na ziemię. A w gniocie jest tam szczelna powierzchnia, w której paliwo się gromadzi. Gdyby ktoś zadał sobie trud pozyskiwania tych "nadlewek", miałby ca 2 litry z Jelcza
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
5280
- Posty: 1798
- Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25
Post
autor: 5280 » 10 lis 2011, 5:47
6408 6401 kasacja
![(-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
5280
-
michał1984
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Post
autor: michał1984 » 10 lis 2011, 6:42
5280 pisze:6408 6401 kasacja
![(-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
Szykują miejsca na nowe u12 zresztą lepiej kasować teraz niż po przerzuceniu na stalową.Tym samym zwiększa się szansa na to zeby pojeździł 1205
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 10 lis 2011, 6:50
1205 i tak "poleci", kwestia najbliższych tygodni. Słaby silnik, to główny powód -wóz nie dostał silnika po kasowanym 2418.
marekb
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 10 lis 2011, 7:00
marekb pisze:1205 i tak "poleci", kwestia najbliższych tygodni. Słaby silnik, to główny powód -wóz nie dostał silnika po kasowanym 2418.
No patrz, a właściciel wozu twierdził co innego.
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Poza tym co postał parę tygodni w sierpniu i tak nagle wrócił do służby. A już niby były papiery kasacyjne były wysłane, jeszcze cudownie się to zeszło z kasacją 2418. Zresztą według mnie teraz silnik pracuje inaczej niż jeszcze w czerwcu/lipcu.
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
I jak taki kiepski ten silnik to czemu czasem jeszcze wyjeżdża na nocki?
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
-
Desert
- Zbanowany
- Posty: 3030
- Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
- Lokalizacja: 100-(L)ica
Post
autor: Desert » 10 lis 2011, 7:21
Ma silnik od 2418.
![Obrazek](http://g.bf3stats.com/pc/AT51OmnR/Major_Wcislo.png)
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."
-
Robert 514
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Post
autor: Robert 514 » 10 lis 2011, 16:11
5280 pisze:6408 6401 kasacja
![(-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
#6408 dopiero po remoncie