Strona 56 z 286
: 04 lis 2011, 17:47
autor: Pawel_
ashir pisze:Na razie 4340 jeszcze w ruchu?
Chyba kręcił coś na minionej nocce.
: 04 lis 2011, 17:48
autor: ashir
Ładnie.
: 05 lis 2011, 9:00
autor: Michalk001
No jeżeli głośność silnika w 4347 jest jak w gniocie to najwyższy czas go pożegnać. Gnioty chyba nie spełniały norm głośności już jak były dostarczane do stolicy. Właśnie z tego powodu już dawno powinny skończyć w hucie i oby to było jak najszybciej. Nawet bizony pomimo że silnik w nich "daje" nieźle to dźwięk jest znośny w przeciwieństwie do Jelczy gdzie jest po prostu bardzo uciążliwy.
: 05 lis 2011, 9:05
autor: ashir
W kwadracie głośność silnika jest jednak troszkę cichsza i przyjemniejsza niż w gniocie. Zresztą mi gnioty nie przeszkadzają.
: 05 lis 2011, 9:36
autor: gregory5576
Michalk001 pisze: Właśnie z tego powodu już dawno powinny skończyć w hucie i oby to było jak najszybciej.
Chyba se żartujesz,to chyba NIE JEŹDZIŁEŚ TYM SPRZĘTEM.
: 07 lis 2011, 2:03
autor: Jamad
gregory5576 pisze:Michalk001 pisze: Właśnie z tego powodu już dawno powinny skończyć w hucie i oby to było jak najszybciej.
Chyba se żartujesz,to chyba NIE JEŹDZIŁEŚ TYM SPRZĘTEM.
A ja lubię gniocidła: czy to dodatek, czy całka to ubranko do pralki, albowiem ponieważ nawet po dodatku wszystko wali olejem napędowym aż do bólu. Piękny komunikacyjny klimacik
...
: 07 lis 2011, 20:17
autor: chester
Czy to "tak musi być", ze nie da sie uszczelnic tego wlewu paliwa?
: 07 lis 2011, 23:05
autor: tomku
Z opowieści znajomych kierowców, jak i własnych obserwacji wynika, że problemem jest zbytnia szczelność okolic wlewu paliwa- podczas tankowania do pełna, paliwo jest co jakiś czas "wypluwane" z wlewu i w większości konstrukcji- spływa ono na ziemię. A w gniocie jest tam szczelna powierzchnia, w której paliwo się gromadzi. Gdyby ktoś zadał sobie trud pozyskiwania tych "nadlewek", miałby ca 2 litry z Jelcza
: 08 lis 2011, 16:01
autor: Kozik
Kolejna porcja autobusów na sprzedaż
http://www.mza.waw.pl//download.php?z=1 ... 1&m=5&c=31 tym razem 5531 oraz 4347.
: 10 lis 2011, 5:47
autor: 5280
6408 6401 kasacja
: 10 lis 2011, 6:42
autor: michał1984
5280 pisze:6408 6401 kasacja
Szykują miejsca na nowe u12 zresztą lepiej kasować teraz niż po przerzuceniu na stalową.Tym samym zwiększa się szansa na to zeby pojeździł 1205
: 10 lis 2011, 6:50
autor: marekb
1205 i tak "poleci", kwestia najbliższych tygodni. Słaby silnik, to główny powód -wóz nie dostał silnika po kasowanym 2418.
: 10 lis 2011, 7:00
autor: ashir
marekb pisze:1205 i tak "poleci", kwestia najbliższych tygodni. Słaby silnik, to główny powód -wóz nie dostał silnika po kasowanym 2418.
No patrz, a właściciel wozu twierdził co innego.
Poza tym co postał parę tygodni w sierpniu i tak nagle wrócił do służby. A już niby były papiery kasacyjne były wysłane, jeszcze cudownie się to zeszło z kasacją 2418. Zresztą według mnie teraz silnik pracuje inaczej niż jeszcze w czerwcu/lipcu.
I jak taki kiepski ten silnik to czemu czasem jeszcze wyjeżdża na nocki?
: 10 lis 2011, 7:21
autor: Desert
Ma silnik od 2418.
: 10 lis 2011, 16:11
autor: Robert 514
5280 pisze:6408 6401 kasacja
#6408 dopiero po remoncie