Informacja pasażerska
: 30 paź 2022, 10:50
Brama północna też przestała dla nich istnieć...
Wodorowy będą robićPaweł D. pisze:"Budowy tramwaju" - co za wyszukane słownictwo Autor notatki prasowej wykazał się wyższym poziomem wtajemniczenia
To jest idealny przykład, że oprócz nazwy krańca powinien być dopisek np.: przez Metro Politechnika tudzież inny ważniejszy ZP na trasie tej linii. Najlepszym przykładem jest 151 z wyświetlaczami Nowowiejska przez Metro Politechnika, gdzie jest podana informacja o bardziej rozpoznawalnym dla pasażerów przystanku niż nazwa przystanku krańcowego. W ogóle myślałem, że trend ze 151 spowoduje, iż upowszechni się taka praktyka, bo są linie nadające się do czegoś takiego. Do głowy przychodzi mi jeszcze 26 z racji nie najprostszej trasy przez Ciepłownię Wola.Stary Pingwin pisze: ↑13 sty 2023, 0:51Swoim torem, ile osób na przystanku WOLA RATUSZ wsiadło do 78(na poprzedniej trasie), zamiast do 20 i zaliczyło większość infrastruktury szynowej Warszawy. Zamiast być za 5 minut na MRA, byli za 24 minuty
To na rozkładzie jazdy nie ma informacji jak te linie jeżdżą?
Nie jestem przekonany czy czołowa tablica to właściwe miejsce na takie rzeczy, tym bardziej że są piktogramy informujące o ważnych punktach na trasie. Za to zastanawiam się czy właściwym miejscem na takie rzeczy nie jest boczna tablica, na której zamiast wykazu ulic (z których niektóre są karykaturalne, chociażby ten dziwoląg koło dw. Centralnego) można by prezentować ważne punkty na trasie. Z punktu widzenia systemów potrzebna byłaby dodatkowa flaga przy przystanku i/lub możliwość dopisania do niego ważnych miejsc.primoż pisze: ↑13 sty 2023, 13:20To jest idealny przykład, że oprócz nazwy krańca powinien być dopisek np.: przez Metro Politechnika tudzież inny ważniejszy ZP na trasie tej linii. Najlepszym przykładem jest 151 z wyświetlaczami Nowowiejska przez Metro Politechnika, gdzie jest podana informacja o bardziej rozpoznawalnym dla pasażerów przystanku niż nazwa przystanku krańcowego. W ogóle myślałem, że trend ze 151 spowoduje, iż upowszechni się taka praktyka, bo są linie nadające się do czegoś takiego. Do głowy przychodzi mi jeszcze 26 z racji nie najprostszej trasy przez Ciepłownię Wola.Stary Pingwin pisze: ↑13 sty 2023, 0:51Swoim torem, ile osób na przystanku WOLA RATUSZ wsiadło do 78(na poprzedniej trasie), zamiast do 20 i zaliczyło większość infrastruktury szynowej Warszawy. Zamiast być za 5 minut na MRA, byli za 24 minuty
Trzeba było zrobić skrócenie jednego i drugiego do Metra Politechnika i zamianę numeru tamże. A z 26 to szanujmy się, nie jest to linia, która powinna jeździć na Młociny (11 było dobre w tej roli, po co zmieniać coś, co działa), ale z wyjątkiem opcji przez Młynarską to ten tramwaj musiałby się teleportować, a między Radiową a Zajezdnią Wola to na obu trasach jest tyle innych przystanków, że trudno to traktować jako jakąś szczególną pułapkę dla pasażerów.Bon Jovi pisze: ↑13 sty 2023, 17:21To na rozkładzie jazdy nie ma informacji jak te linie jeżdżą?
Większa część pasażerów chyba wie że linia 78, to połączenie linii 10 i 18. A te przypadkowe osoby co nie wiedziały, mogły spojrzeć na rozkład. Nie zapełniajmy wyświetlaczy tyloma informacjami, ponieważ staną się nieczytelne.