Strona 551 z 563

Informacja pasażerska

: 30 paź 2022, 10:50
autor: ashir
Brama północna też przestała dla nich istnieć...

Informacja pasażerska

: 25 lis 2022, 8:48
autor: Bon Jovi
Co do niechlujnie pisanych komunikatów WTP.
Komunikat na stronie poprawiony, ale na przystankach mamy 197 kursujące z zupełnie innej pętli, której znaleźć nie można... :-k
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/09/2 ... ta-wolska/

Informacja pasażerska

: 25 lis 2022, 9:25
autor: Paweł D.
"Budowy tramwaju" - co za wyszukane słownictwo ;) Autor notatki prasowej wykazał się wyższym poziomem wtajemniczenia :)

Informacja pasażerska

: 25 lis 2022, 9:52
autor: Łukasz
Paweł D. pisze:"Budowy tramwaju" - co za wyszukane słownictwo ;) Autor notatki prasowej wykazał się wyższym poziomem wtajemniczenia :)
Wodorowy będą robić

Informacja pasażerska

: 17 gru 2022, 8:43
autor: SU89
Na stacji Wierzbno pojawiły się pierwsze monitory pokazujące odjazdy tramwajów z przystanków naziemnych. Zamontowane są nad gablotkami na peronie.

Informacja pasażerska

: 19 gru 2022, 16:59
autor: Paweł D.
To na Wierzbnie doszły też dość pokaźnych rozmiarów monitory zawieszone zaraz za linią bramek. Pewnie też w tym celu.
A tak na marginesie. Czy po wjeździe metra na stację słowo "WJAZD" znikało z wyświetlaczy? Bo dziś to zauważyłem, i jakoś mnie zaskoczyło.... Ale może i tak było?

Informacja pasażerska

: 19 gru 2022, 18:15
autor: ashir
Tak, znikało.

Informacja pasażerska

: 06 sty 2023, 12:52
autor: AdamKlocusky
Kolejne niedbalstwo w rozkładzie: nazwa ZP Podleśna-IMGW widnieje w rozkładach jako Podleśna-Imgw. Podobny przypadek można zauważyć w rozkładach linii L38 - uruchomiony jakiś czas temu ZP PWiK w rozkładzie widnieje jako Pwik.

Informacja pasażerska

: 13 sty 2023, 13:20
autor: primoż
Stary Pingwin pisze:
13 sty 2023, 0:51
Swoim torem, ile osób na przystanku WOLA RATUSZ wsiadło do 78(na poprzedniej trasie), zamiast do 20 i zaliczyło większość infrastruktury szynowej Warszawy. Zamiast być za 5 minut na MRA, byli za 24 minuty
To jest idealny przykład, że oprócz nazwy krańca powinien być dopisek np.: przez Metro Politechnika tudzież inny ważniejszy ZP na trasie tej linii. Najlepszym przykładem jest 151 z wyświetlaczami Nowowiejska przez Metro Politechnika, gdzie jest podana informacja o bardziej rozpoznawalnym dla pasażerów przystanku niż nazwa przystanku krańcowego. W ogóle myślałem, że trend ze 151 spowoduje, iż upowszechni się taka praktyka, bo są linie nadające się do czegoś takiego. Do głowy przychodzi mi jeszcze 26 z racji nie najprostszej trasy przez Ciepłownię Wola.

Informacja pasażerska

: 13 sty 2023, 14:11
autor: Gdynianin
Pytanie gdzie tu postawić granicę? Bo 151 czy 78 zrozumiałe. Ale skoro 26 to czemu nie:
504 DW. CENTRALNY przez Żwirki i Wigury?
108 PLAC TRZECH KRZYŻY (KSIĄŻĘCA) przez EC Sierkierki?
715 URSYNÓW PN przez Dawidy?
218 KRÓLIKARNIA przez Domaniewską?
207?

Informacja pasażerska

: 13 sty 2023, 17:21
autor: Bon Jovi
Gdynianin pisze:
13 sty 2023, 14:11
Pytanie gdzie tu postawić granicę? Bo 151 czy 78 zrozumiałe. Ale skoro 26 to czemu nie:
504 DW. CENTRALNY przez Żwirki i Wigury?
108 PLAC TRZECH KRZYŻY (KSIĄŻĘCA) przez EC Sierkierki?
715 URSYNÓW PN przez Dawidy?
218 KRÓLIKARNIA przez Domaniewską?
207?
To na rozkładzie jazdy nie ma informacji jak te linie jeżdżą? :-k
Większa część pasażerów chyba wie że linia 78, to połączenie linii 10 i 18. A te przypadkowe osoby co nie wiedziały, mogły spojrzeć na rozkład. Nie zapełniajmy wyświetlaczy tyloma informacjami, ponieważ staną się nieczytelne.

Informacja pasażerska

: 13 sty 2023, 18:50
autor: px33
primoż pisze:
13 sty 2023, 13:20
Stary Pingwin pisze:
13 sty 2023, 0:51
Swoim torem, ile osób na przystanku WOLA RATUSZ wsiadło do 78(na poprzedniej trasie), zamiast do 20 i zaliczyło większość infrastruktury szynowej Warszawy. Zamiast być za 5 minut na MRA, byli za 24 minuty
To jest idealny przykład, że oprócz nazwy krańca powinien być dopisek np.: przez Metro Politechnika tudzież inny ważniejszy ZP na trasie tej linii. Najlepszym przykładem jest 151 z wyświetlaczami Nowowiejska przez Metro Politechnika, gdzie jest podana informacja o bardziej rozpoznawalnym dla pasażerów przystanku niż nazwa przystanku krańcowego. W ogóle myślałem, że trend ze 151 spowoduje, iż upowszechni się taka praktyka, bo są linie nadające się do czegoś takiego. Do głowy przychodzi mi jeszcze 26 z racji nie najprostszej trasy przez Ciepłownię Wola.
Nie jestem przekonany czy czołowa tablica to właściwe miejsce na takie rzeczy, tym bardziej że są piktogramy informujące o ważnych punktach na trasie. Za to zastanawiam się czy właściwym miejscem na takie rzeczy nie jest boczna tablica, na której zamiast wykazu ulic (z których niektóre są karykaturalne, chociażby ten dziwoląg koło dw. Centralnego) można by prezentować ważne punkty na trasie. Z punktu widzenia systemów potrzebna byłaby dodatkowa flaga przy przystanku i/lub możliwość dopisania do niego ważnych miejsc.

Informacja pasażerska

: 13 sty 2023, 21:13
autor: Autobus Czerwon
px33 pisze:
13 sty 2023, 18:50
Za to zastanawiam się czy właściwym miejscem na takie rzeczy nie jest boczna tablica, na której zamiast wykazu ulic (z których niektóre są karykaturalne, chociażby ten dziwoląg koło dw. Centralnego) można by prezentować ważne punkty na trasie.
Oczywiście że tak.

Informacja pasażerska

: 14 sty 2023, 1:05
autor: Yelonker
Bon Jovi pisze:
13 sty 2023, 17:21
Gdynianin pisze:
13 sty 2023, 14:11
Pytanie gdzie tu postawić granicę? Bo 151 czy 78 zrozumiałe. Ale skoro 26 to czemu nie:
504 DW. CENTRALNY przez Żwirki i Wigury?
108 PLAC TRZECH KRZYŻY (KSIĄŻĘCA) przez EC Sierkierki?
715 URSYNÓW PN przez Dawidy?
218 KRÓLIKARNIA przez Domaniewską?
207?
To na rozkładzie jazdy nie ma informacji jak te linie jeżdżą? :-k
Większa część pasażerów chyba wie że linia 78, to połączenie linii 10 i 18. A te przypadkowe osoby co nie wiedziały, mogły spojrzeć na rozkład. Nie zapełniajmy wyświetlaczy tyloma informacjami, ponieważ staną się nieczytelne.
Trzeba było zrobić skrócenie jednego i drugiego do Metra Politechnika i zamianę numeru tamże. A z 26 to szanujmy się, nie jest to linia, która powinna jeździć na Młociny (11 było dobre w tej roli, po co zmieniać coś, co działa), ale z wyjątkiem opcji przez Młynarską to ten tramwaj musiałby się teleportować, a między Radiową a Zajezdnią Wola to na obu trasach jest tyle innych przystanków, że trudno to traktować jako jakąś szczególną pułapkę dla pasażerów.

Informacja pasażerska

: 14 sty 2023, 7:05
autor: ashir
Na 78 kursują 105Na, więc nie można zmienić numeru na Metro Politechnika...