Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2014

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 lis 2014, 21:58

Sęk w tym że szkielet jest nie do zachowania z powodu braku przejazdu przez kilka ważnych ciągów nawet w poprzek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 lis 2014, 22:21

Metro, kolej, Trasa Ł, most Gdański - plus jakieś dowozówki może, a nie wycieczka przez 7 mostów (a i tak w naturze jeżdżą inaczej niż w komunikatach)...

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 lis 2014, 22:29

Tramwaj wodny przyszłością. Mówię całkiem poważnie. Wisła będzie przejezdna, znaczy przepływowa. :>

Georg
Posty: 6046
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 lis 2014, 22:30

Komunikaty można zrobić bardziej czytelnie - zamiast 5 etapów, po prostu zrobić jedną trasę objazdową na cały dzień i koniec. Tak jak z liniami na 1 listopada. Mamy dwa warianty: jeden przed 7 i po 19, drugi od 7 do 19. Taki komunikat jest bardziej przejrzysty. Ciekawe, czy którykolwiek pasażer zapamięta wszystkie zmiany tras i warianty dla swoich linii. Tak to by wyszukał, jak jego linia będzie kursowała od 10 do 19 i będzie wiedział. A nie takie zamieszanie. Zwłaszcza, że jutro te komunikaty pewnie i tak będą nieaktualne.

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 lis 2014, 22:35

No ale to jeśli 190 dostanie trasę przez Żoliborz od 7:00 do 19:00, o 15:00 trasa będzie przejezdna, to autobus będzie przez Żoliborz dalej jeździł, bo tak było w komunikacie? Moim zdaniem lepiej będzie jeśli, napisze się ogólny komunikat o kierowaniu autobusów na najbliższe przejezdne ciągi. I tak ludzie nie czytają tych komunikatów (jak wspomniałeś zresztą), a i tak spytają się kierowcy, informatora, nadzór ruchu, czy kogokolwiek. Krótko mówiąc - zrezygnować z pisania tras w etapach na rzecz zwiększenia dostępności informacji na bieżąco w terenie. Owszem, ta informacja jest bardzo dobra, ale zawsze może być lepsza.

Georg
Posty: 6046
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 lis 2014, 22:37

A jaki jest sens pchania 190 na Żoliborz? Ktoś tym 190 na Żoliborz pojedzie? Nie. Jak ludzie zobaczą, że jedzie inaczej to wysiądą z autobusu. A kierowca nie jest od udzielania informacji, bo ma się skupić na prowadzeniu. Funkcjonowanie jakichkolwiek rozkładów jutro na liniach posiadających trasy objazdowe również będzie fikcją.

Georg
Posty: 6046
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 lis 2014, 22:38

reserved pisze:Tramwaj wodny przyszłością. Mówię całkiem poważnie. Wisła będzie przejezdna, znaczy przepływowa. :>
A jaka będzie zawrotna częstotliwość tego tramwaju i prędkość komunikacyjna. Szybciej będzie na piechotę. :)

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 lis 2014, 22:42

W relacjach tranzytowych przez centrum może i nie... :P Np. z Kępy Zawadowskiej na Żerań szybciej będzie Wisłą niż przez centrum. :D

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 11 lis 2014, 8:05

Georg pisze:A jaki jest sens pchania 190 na Żoliborz? Ktoś tym 190 na Żoliborz pojedzie? Nie.
No i tu nie byłbym tego taki pewien. Może na sam Żoliborz to nikt nie pojedzie, ale w relacji takiej jak np. MRA - Ciołka już zapewne tak, bo Al. Jana Pawła II, Chałubińskiego i północny fragment Al. Niepodległości będzie nieprzejezdny dla czegokolwiek przez dobre 1.5 godziny. Więc zamiast np. iść na piechotę... wait... którędy? Też naokoło przez Żoliborz, bo przez trasę biegu nie przejdą. Zatem sto dziewięćdziesiątką będzie dłużej, ale relacja wschód - centrum i wschód - zachód będzie jednak zachowana. :wink:

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 lis 2014, 8:40

Matrix2441 pisze:
Georg pisze:A jaki jest sens pchania 190 na Żoliborz? Ktoś tym 190 na Żoliborz pojedzie? Nie.
No i tu nie byłbym tego taki pewien. Może na sam Żoliborz to nikt nie pojedzie, ale w relacji takiej jak np. MRA - Ciołka już zapewne tak, bo Al. Jana Pawła II, Chałubińskiego i północny fragment Al. Niepodległości będzie nieprzejezdny dla czegokolwiek przez dobre 1.5 godziny. Więc zamiast np. iść na piechotę... wait... którędy? Też naokoło przez Żoliborz, bo przez trasę biegu nie przejdą. Zatem sto dziewięćdziesiątką będzie dłużej, ale relacja wschód - centrum i wschód - zachód będzie jednak zachowana. :wink:
Dokładnie, w zeszłym roku przez Żoliborz jeździło 171 i 520 i na taki objazd godziło się wiele osób. Na Pl. Bankowym stał NR, który informował że następnym przystankiem na podstawowej trasie będzie Leszno i nie było żadnego problemu. Po drodze nikt nie żądał, nie było też żadnego zatoru i mimo jazdy kompletnie dookoła, czasowo wyszło całkiem dobrze. :)

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 12 lis 2014, 9:23

Nie wiem czy było, ale...
Frezowanie nawierzchni jezdni ul. Młodej - zmiany dla linii 146 i 213

od 12.11.2014 (środa) do 14.11.2014 (piątek)

W związku z rozpoczęciem frezowania nawierzchni jezdni ul. Młodej, od dnia 12.11 br. od początku kursowania do dnia 14.11 br. do końca kursowania, linie autobusowe 146 (tylko kursy wariantowe przez kraniec OLECKA) oraz 213 (tylko w kierunku krańca BŁOTA) zostają – od ronda na skrzyżowaniu ulic Patriotów/Walcownicza/Młoda – skierowane następującą trasą objazdową: Patriotów – Bysławska i dalej swoimi trasami podstawowymi.


W związku z powyższym zawiesza się funkcjonowanie przystanku PKP FALENICA 07, obowiązującego jako stały dla linii 146 oraz 213.

W zamian uruchomiony zostaje przystanek zastępczy PKP FALENICA 57, zlokalizowany na chodniku na ul. Bysławskiej za skrzyżowaniem z ul. Patriotów w kierunku ul. Derkaczy. Charakter przystanku dla poszczególnych linii nie ulega zmianie.


Przepraszamy za utrudnienia
Tam jest nakaz jazdy na wprost, a ja nie widziałem tam tabliczki "Nie dotyczy ZTM". :P

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 lis 2014, 9:28

Może dziś dowiesili.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 12 lis 2014, 9:30

Może.. A autobusy można zaliczyć do "służb miejskich"? :)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 12 lis 2014, 9:47

Tak.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 12 lis 2014, 12:47

SławekM pisze:
ashir pisze:To przecież wziął to pod uwagę? :> Nie wiem jak wygląda teraz sytuacja na miejscu, ale w bloku ponownie jest dostępna ciepła woda i centralne ogrzewanie to może do rana im się uda przywrócić przejezdność Trockiej? :wink:
O, to na 517 nie ma efek a to ci dopiero... Wodę i ciepło już włączyli, ale teraz będą się bujać z załataniem dziury. Do rana mają niby się wyrobić...

Dziura na Trockiej załatana i to jak. Kostką brukową #-o

ODPOWIEDZ