Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2014
: 10 lis 2014, 21:58
Sęk w tym że szkielet jest nie do zachowania z powodu braku przejazdu przez kilka ważnych ciągów nawet w poprzek.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
A jaka będzie zawrotna częstotliwość tego tramwaju i prędkość komunikacyjna. Szybciej będzie na piechotę.reserved pisze:Tramwaj wodny przyszłością. Mówię całkiem poważnie. Wisła będzie przejezdna, znaczy przepływowa.
No i tu nie byłbym tego taki pewien. Może na sam Żoliborz to nikt nie pojedzie, ale w relacji takiej jak np. MRA - Ciołka już zapewne tak, bo Al. Jana Pawła II, Chałubińskiego i północny fragment Al. Niepodległości będzie nieprzejezdny dla czegokolwiek przez dobre 1.5 godziny. Więc zamiast np. iść na piechotę... wait... którędy? Też naokoło przez Żoliborz, bo przez trasę biegu nie przejdą. Zatem sto dziewięćdziesiątką będzie dłużej, ale relacja wschód - centrum i wschód - zachód będzie jednak zachowana.Georg pisze:A jaki jest sens pchania 190 na Żoliborz? Ktoś tym 190 na Żoliborz pojedzie? Nie.
Dokładnie, w zeszłym roku przez Żoliborz jeździło 171 i 520 i na taki objazd godziło się wiele osób. Na Pl. Bankowym stał NR, który informował że następnym przystankiem na podstawowej trasie będzie Leszno i nie było żadnego problemu. Po drodze nikt nie żądał, nie było też żadnego zatoru i mimo jazdy kompletnie dookoła, czasowo wyszło całkiem dobrze.Matrix2441 pisze:No i tu nie byłbym tego taki pewien. Może na sam Żoliborz to nikt nie pojedzie, ale w relacji takiej jak np. MRA - Ciołka już zapewne tak, bo Al. Jana Pawła II, Chałubińskiego i północny fragment Al. Niepodległości będzie nieprzejezdny dla czegokolwiek przez dobre 1.5 godziny. Więc zamiast np. iść na piechotę... wait... którędy? Też naokoło przez Żoliborz, bo przez trasę biegu nie przejdą. Zatem sto dziewięćdziesiątką będzie dłużej, ale relacja wschód - centrum i wschód - zachód będzie jednak zachowana.Georg pisze:A jaki jest sens pchania 190 na Żoliborz? Ktoś tym 190 na Żoliborz pojedzie? Nie.
Tam jest nakaz jazdy na wprost, a ja nie widziałem tam tabliczki "Nie dotyczy ZTM".Frezowanie nawierzchni jezdni ul. Młodej - zmiany dla linii 146 i 213
od 12.11.2014 (środa) do 14.11.2014 (piątek)
W związku z rozpoczęciem frezowania nawierzchni jezdni ul. Młodej, od dnia 12.11 br. od początku kursowania do dnia 14.11 br. do końca kursowania, linie autobusowe 146 (tylko kursy wariantowe przez kraniec OLECKA) oraz 213 (tylko w kierunku krańca BŁOTA) zostają – od ronda na skrzyżowaniu ulic Patriotów/Walcownicza/Młoda – skierowane następującą trasą objazdową: Patriotów – Bysławska i dalej swoimi trasami podstawowymi.
W związku z powyższym zawiesza się funkcjonowanie przystanku PKP FALENICA 07, obowiązującego jako stały dla linii 146 oraz 213.
W zamian uruchomiony zostaje przystanek zastępczy PKP FALENICA 57, zlokalizowany na chodniku na ul. Bysławskiej za skrzyżowaniem z ul. Patriotów w kierunku ul. Derkaczy. Charakter przystanku dla poszczególnych linii nie ulega zmianie.
Przepraszamy za utrudnienia
SławekM pisze:O, to na 517 nie ma efek a to ci dopiero... Wodę i ciepło już włączyli, ale teraz będą się bujać z załataniem dziury. Do rana mają niby się wyrobić...ashir pisze:To przecież wziął to pod uwagę?Nie wiem jak wygląda teraz sytuacja na miejscu, ale w bloku ponownie jest dostępna ciepła woda i centralne ogrzewanie to może do rana im się uda przywrócić przejezdność Trockiej?