Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 06 sie 2007, 23:53

jacek pisze:Przykład jeden z wielu które mamy na codzień 166-wyjazd wozu z Plochocinskiej i dojazd na kraniec Kabaty STP-26 km
:arrow: Ale przynajmniej potem trochę sobie pojeździ, a nie tak jak dawniej dodatki na 161, które wykonywały więcej kilometrów na dojazdach i zjazdach niż na trasie.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 07 sie 2007, 15:19

Myśłę że ZTM powinno spojrzeć łaskawszym okiem na MZA (w końcu obie to miejskie firmy!) i odciązyć Redutową z typowych linii po-inflanckich, do których ma jednak spory kawałek. Według mnie Mobilis powinien więc wziąć poza 132 i 197 takie linie jak 103, 106, 110, 121, 157, 170. Z kolei lekko podstarzałe U12 Veolii mogłyby wejść na linie podmiejskie - 701 czy 712.
Ostrobramska powinna się wymienić z Veolią - 185 za 123.
Z ósemek wyrzucił bym graty Neoplany, niech jeżdżą solarki z Woronicza. Kleszczowa mogłaby wziąć w zamian 728 plus coś jeszcze na 172.
Wymieniłbym tez Ostrobramską z Woronicza: 171 za 131. Na Torwar z Ostrej byłoby bliżej, podobnie jak Woronicza na Sadybę.
Aha i jeszcze przydałaby się (przynajmniej symboliczna) obecność Woronicza na 141.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 07 sie 2007, 15:23

alojzy pisze:Według mnie Mobilis powinien więc wziąć poza 132 i 197 takie linie jak 103, 106, 110, 121, 157, 170.
I tak się prawdopodobnie stanie.
alojzy pisze:Z kolei lekko podstarzałe U12 Veolii mogłyby wejść na linie podmiejskie - 701 czy 712.
Na 712 to nie za bardzo z uwagi na beznadziejną jakosc drogi w Klaudynie.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 07 sie 2007, 16:02

Ostrobramska powinna się wymienić z Veolią - 185
Bardziej bym widział Woronicza, zamiast Ostrobramskiej ze wzgledu na kraniec Natolin Zach.
Co do Veoli na tej lini , to chyba ITS idealnie tam pasuje.
Veolie swoimi su15, bardziej bym widział w okolicach swojej bazy , czyli zwiekszył jej udziały na 106, 184, 713, a takze ewentualnie obsadził 105, a takze częsciowo na 157, zamiast starych solówek z Kleszczowej.
Licze że wiekszych zmian mozna sie spodziewać po zmianach we wrzesniu, które akurat nastapią razem z dostawami reszty wozów dla Mobilisu i Pks.
Może część lini solowych z pl.Wilsona przejął by ITS, wycofujac jednoczesnie swoje udziały na 166, na rzecz Mobilisu, a takze na 146 i 147 kosztem PKS.
PKS z kolei zabrał bym ze 154, kierując w jego miejsce Mobilis.
Przykładów takich dotyczacych zmian jest sporo i mam nadzieje ze kiedyś wejdą w życie.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 07 sie 2007, 16:22

Zgadam się że R-1 powinna otrzymać kilka brygad linii 131 ,lecz
nie opuszczając przy tym linii 171.Wskazany też byłby powrót "WORONICZA" na linię 522
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 07 sie 2007, 16:22

jacek pisze:
Ostrobramska powinna się wymienić z Veolią - 185
Bardziej bym widział Woronicza, zamiast Ostrobramskiej ze wzgledu na kraniec Natolin Zach.
Co do Veoli na tej lini , to chyba ITS idealnie tam pasuje.
Veolie swoimi su15, bardziej bym widział w okolicach swojej bazy , czyli zwiekszył jej udziały na 106, 184, 713, a takze ewentualnie obsadził 105, a takze częsciowo na 157, zamiast starych solówek z Kleszczowej.
Licze że wiekszych zmian mozna sie spodziewać po zmianach we wrzesniu, które akurat nastapią razem z dostawami reszty wozów dla Mobilisu i Pks.
Może część lini solowych z pl.Wilsona przejął by ITS, wycofujac jednoczesnie swoje udziały na 166, na rzecz Mobilisu, a takze na 146 i 147 kosztem PKS.
PKS z kolei zabrał bym ze 154, kierując w jego miejsce Mobilis.
Przykładów takich dotyczacych zmian jest sporo i mam nadzieje ze kiedyś wejdą w życie.
Jakiś ogromnych potoków na 185 nie zarejestrowałem, wydaje mi się więc, że jest to idealna linia dla piętnastometrowców z Veolii i Woronicza. ITS tam się raczej marnuje, podobnie jak np. na 156.
We wrześniu dojdzie 20 brygad z Grodzia, Mobilis będzie rzucał swoje siły po 10 sztuk aż do listopada.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 07 sie 2007, 16:31

Jakiś ogromnych potoków na 185 nie zarejestrowałem, wydaje mi się więc, że jest to idealna linia dla piętnastometrowców z Veolii i Woronicza. ITS tam się raczej marnuje, podobnie jak np. na 156.
Jakiś ogromnych potoków na 185 nie zarejestrowałem, wydaje mi się więc, że jest to idealna linia dla piętnastometrowców z Veolii i Woronicza. ITS tam się raczej marnuje, podobnie jak np. na 156.
Masz racje w obu przypadkach, tylko jest mało wozów su15 w Veoli do obslugi wszystkich brygad.
W kwesti 156, to jest szansa że na odcinku Bielanskim zostanie zamieniona ze 145, a tam przeguby bedą raczej niezbedne?
Jedno jest pewne że Veolia powinna byc zabrana ze 123 i 160

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 08 sie 2007, 9:03

ITS nie wejdzie na linie stricte bielańskie, bo w warunkach przetargu zapisane jest, że co najmniej jeden kraniec musi znajdowac się w prawobrzeżnej Wawie.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 09 sie 2007, 0:39

alojzy pisze:ITS nie wejdzie na linie stricte bielańskie, bo w warunkach przetargu zapisane jest, że co najmniej jeden kraniec musi znajdowac się w prawobrzeżnej Wawie.
:arrow: Ale uściślijmy, że dotyczy to wyłącznie solowych MAN-ów a nie przegubowców.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 09 sie 2007, 9:10

Zgadza się, ale Jacek pisał o brygadach przeniesionych ze 146, 147.
A przeguby z ITSu, jak wiadomo, muszą mieć jedną petlę w północnej Wawie (Bielany, Białołęka).

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 09 sie 2007, 11:28

alojzy pisze:Zgadza się, ale Jacek pisał o brygadach przeniesionych ze 146, 147.
A przeguby z ITSu, jak wiadomo, muszą mieć jedną petlę w północnej Wawie (Bielany, Białołęka).
Ja pisałem ogólnikowo, jako że było by dobrze, aby trochę przymknąć oko na poszczególne warunki przetargowe, ze względu na oszczędności.Co za tym idzie nie koniecznie by to się imało rejonizacji.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 sie 2007, 11:31

jacek pisze:jako że było by dobrze, aby trochę przymknąć oko na poszczególne warunki przetargowe
Hm. Rozumiesz znaczenie słów "przetarg", "umowa"?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 09 sie 2007, 11:34

Bastian pisze:
jacek pisze:jako że było by dobrze, aby trochę przymknąć oko na poszczególne warunki przetargowe
Hm. Rozumiesz znaczenie słów "przetarg", "umowa"?
Owszem tak, ale po tym jak ajenci uratowali "dupe"MZA, można by było od tej sztywnej umowy odstapić, skoro by mogły być z tego korzyści finansowe.

[ Dodano: 2007-08-09, 11:38 ]
Akurat wozy Mobilisu które pojawiły się na liniach 301, czy 187 jezdziły w swoich rejonach, ale może się okazac że zabraknie jakiegoś wozu poza obszarem, jaki przewidział przetarg i co wtedy?
Czy ajent odmówi podstawienia wozu, czy może MZA, na ową linie przezuci swój wóz z lini na która potem mógłby wskoczyć ajent ](*,) To było by głupotą, ale skoro sa takie warunki przetargu, od których nie mozna odstąpić nawet, gdyby to miało przynieść korzyści finansowe, to już niestety niemam więcej pytań, ani propozycji :D

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 sie 2007, 11:51

Wtedy się przetasowywuje wozy z innych zajezdni. Przecież teraz wygląda na to, że najwieksze problemy z kierowcami miała Ostrobramska (wnioskuję po lekturze kto kogo gdzie zastąpił) - wtedy za nią np. wchodzi gdzieś Stalowa, a za nią - ITS...

EDIT: Zresztą to i tak jest luz. Jeśli Bydgoszcz robi przetarg na obsługę konkretnej linii, to podratowanie ad hoc innej chyba w ogóle nie wchodzi już w rachubę? :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 sie 2007, 11:52

jacek pisze:Akurat wozy Mobilisu które pojawiły się na liniach 301, czy 187 jezdziły w swoich rejonach, ale może się okazac że zabraknie jakiegoś wozu poza obszarem, jaki przewidział przetarg i co wtedy?
Zaraz zaraz, 187 nie było w rejonie Mobilisa jeśli chodziło o Solarisy U12 (przetarg obejmował linie z minimum jedną pętlą na północ od linii średnicowej :>

Zablokowany