Ale przynajmniej potem trochę sobie pojeździ, a nie tak jak dawniej dodatki na 161, które wykonywały więcej kilometrów na dojazdach i zjazdach niż na trasie.jacek pisze:Przykład jeden z wielu które mamy na codzień 166-wyjazd wozu z Plochocinskiej i dojazd na kraniec Kabaty STP-26 km
Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Myśłę że ZTM powinno spojrzeć łaskawszym okiem na MZA (w końcu obie to miejskie firmy!) i odciązyć Redutową z typowych linii po-inflanckich, do których ma jednak spory kawałek. Według mnie Mobilis powinien więc wziąć poza 132 i 197 takie linie jak 103, 106, 110, 121, 157, 170. Z kolei lekko podstarzałe U12 Veolii mogłyby wejść na linie podmiejskie - 701 czy 712.
Ostrobramska powinna się wymienić z Veolią - 185 za 123.
Z ósemek wyrzucił bym graty Neoplany, niech jeżdżą solarki z Woronicza. Kleszczowa mogłaby wziąć w zamian 728 plus coś jeszcze na 172.
Wymieniłbym tez Ostrobramską z Woronicza: 171 za 131. Na Torwar z Ostrej byłoby bliżej, podobnie jak Woronicza na Sadybę.
Aha i jeszcze przydałaby się (przynajmniej symboliczna) obecność Woronicza na 141.
Ostrobramska powinna się wymienić z Veolią - 185 za 123.
Z ósemek wyrzucił bym graty Neoplany, niech jeżdżą solarki z Woronicza. Kleszczowa mogłaby wziąć w zamian 728 plus coś jeszcze na 172.
Wymieniłbym tez Ostrobramską z Woronicza: 171 za 131. Na Torwar z Ostrej byłoby bliżej, podobnie jak Woronicza na Sadybę.
Aha i jeszcze przydałaby się (przynajmniej symboliczna) obecność Woronicza na 141.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
I tak się prawdopodobnie stanie.alojzy pisze:Według mnie Mobilis powinien więc wziąć poza 132 i 197 takie linie jak 103, 106, 110, 121, 157, 170.
Na 712 to nie za bardzo z uwagi na beznadziejną jakosc drogi w Klaudynie.alojzy pisze:Z kolei lekko podstarzałe U12 Veolii mogłyby wejść na linie podmiejskie - 701 czy 712.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Bardziej bym widział Woronicza, zamiast Ostrobramskiej ze wzgledu na kraniec Natolin Zach.Ostrobramska powinna się wymienić z Veolią - 185
Co do Veoli na tej lini , to chyba ITS idealnie tam pasuje.
Veolie swoimi su15, bardziej bym widział w okolicach swojej bazy , czyli zwiekszył jej udziały na 106, 184, 713, a takze ewentualnie obsadził 105, a takze częsciowo na 157, zamiast starych solówek z Kleszczowej.
Licze że wiekszych zmian mozna sie spodziewać po zmianach we wrzesniu, które akurat nastapią razem z dostawami reszty wozów dla Mobilisu i Pks.
Może część lini solowych z pl.Wilsona przejął by ITS, wycofujac jednoczesnie swoje udziały na 166, na rzecz Mobilisu, a takze na 146 i 147 kosztem PKS.
PKS z kolei zabrał bym ze 154, kierując w jego miejsce Mobilis.
Przykładów takich dotyczacych zmian jest sporo i mam nadzieje ze kiedyś wejdą w życie.
Zgadam się że R-1 powinna otrzymać kilka brygad linii 131 ,lecz
nie opuszczając przy tym linii 171.Wskazany też byłby powrót "WORONICZA" na linię 522
nie opuszczając przy tym linii 171.Wskazany też byłby powrót "WORONICZA" na linię 522
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Jakiś ogromnych potoków na 185 nie zarejestrowałem, wydaje mi się więc, że jest to idealna linia dla piętnastometrowców z Veolii i Woronicza. ITS tam się raczej marnuje, podobnie jak np. na 156.jacek pisze:Bardziej bym widział Woronicza, zamiast Ostrobramskiej ze wzgledu na kraniec Natolin Zach.Ostrobramska powinna się wymienić z Veolią - 185
Co do Veoli na tej lini , to chyba ITS idealnie tam pasuje.
Veolie swoimi su15, bardziej bym widział w okolicach swojej bazy , czyli zwiekszył jej udziały na 106, 184, 713, a takze ewentualnie obsadził 105, a takze częsciowo na 157, zamiast starych solówek z Kleszczowej.
Licze że wiekszych zmian mozna sie spodziewać po zmianach we wrzesniu, które akurat nastapią razem z dostawami reszty wozów dla Mobilisu i Pks.
Może część lini solowych z pl.Wilsona przejął by ITS, wycofujac jednoczesnie swoje udziały na 166, na rzecz Mobilisu, a takze na 146 i 147 kosztem PKS.
PKS z kolei zabrał bym ze 154, kierując w jego miejsce Mobilis.
Przykładów takich dotyczacych zmian jest sporo i mam nadzieje ze kiedyś wejdą w życie.
We wrześniu dojdzie 20 brygad z Grodzia, Mobilis będzie rzucał swoje siły po 10 sztuk aż do listopada.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Jakiś ogromnych potoków na 185 nie zarejestrowałem, wydaje mi się więc, że jest to idealna linia dla piętnastometrowców z Veolii i Woronicza. ITS tam się raczej marnuje, podobnie jak np. na 156.
Masz racje w obu przypadkach, tylko jest mało wozów su15 w Veoli do obslugi wszystkich brygad.Jakiś ogromnych potoków na 185 nie zarejestrowałem, wydaje mi się więc, że jest to idealna linia dla piętnastometrowców z Veolii i Woronicza. ITS tam się raczej marnuje, podobnie jak np. na 156.
W kwesti 156, to jest szansa że na odcinku Bielanskim zostanie zamieniona ze 145, a tam przeguby bedą raczej niezbedne?
Jedno jest pewne że Veolia powinna byc zabrana ze 123 i 160
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Ja pisałem ogólnikowo, jako że było by dobrze, aby trochę przymknąć oko na poszczególne warunki przetargowe, ze względu na oszczędności.Co za tym idzie nie koniecznie by to się imało rejonizacji.alojzy pisze:Zgadza się, ale Jacek pisał o brygadach przeniesionych ze 146, 147.
A przeguby z ITSu, jak wiadomo, muszą mieć jedną petlę w północnej Wawie (Bielany, Białołęka).
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Hm. Rozumiesz znaczenie słów "przetarg", "umowa"?jacek pisze:jako że było by dobrze, aby trochę przymknąć oko na poszczególne warunki przetargowe
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Owszem tak, ale po tym jak ajenci uratowali "dupe"MZA, można by było od tej sztywnej umowy odstapić, skoro by mogły być z tego korzyści finansowe.Bastian pisze:Hm. Rozumiesz znaczenie słów "przetarg", "umowa"?jacek pisze:jako że było by dobrze, aby trochę przymknąć oko na poszczególne warunki przetargowe
[ Dodano: 2007-08-09, 11:38 ]
Akurat wozy Mobilisu które pojawiły się na liniach 301, czy 187 jezdziły w swoich rejonach, ale może się okazac że zabraknie jakiegoś wozu poza obszarem, jaki przewidział przetarg i co wtedy?
Czy ajent odmówi podstawienia wozu, czy może MZA, na ową linie przezuci swój wóz z lini na która potem mógłby wskoczyć ajent To było by głupotą, ale skoro sa takie warunki przetargu, od których nie mozna odstąpić nawet, gdyby to miało przynieść korzyści finansowe, to już niestety niemam więcej pytań, ani propozycji
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Wtedy się przetasowywuje wozy z innych zajezdni. Przecież teraz wygląda na to, że najwieksze problemy z kierowcami miała Ostrobramska (wnioskuję po lekturze kto kogo gdzie zastąpił) - wtedy za nią np. wchodzi gdzieś Stalowa, a za nią - ITS...
EDIT: Zresztą to i tak jest luz. Jeśli Bydgoszcz robi przetarg na obsługę konkretnej linii, to podratowanie ad hoc innej chyba w ogóle nie wchodzi już w rachubę?
EDIT: Zresztą to i tak jest luz. Jeśli Bydgoszcz robi przetarg na obsługę konkretnej linii, to podratowanie ad hoc innej chyba w ogóle nie wchodzi już w rachubę?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Zaraz zaraz, 187 nie było w rejonie Mobilisa jeśli chodziło o Solarisy U12 (przetarg obejmował linie z minimum jedną pętlą na północ od linii średnicowejjacek pisze:Akurat wozy Mobilisu które pojawiły się na liniach 301, czy 187 jezdziły w swoich rejonach, ale może się okazac że zabraknie jakiegoś wozu poza obszarem, jaki przewidział przetarg i co wtedy?