: 13 wrz 2013, 14:01
W zakładzie na Obozowej postawiono do wywiezienia na złom dwa wagony 13N. Czyżby w końcu nadwyżka tego typu taboru gospodarczo - historycznego trafiała powoli na złom.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Część pojazdów od początku była przeznaczona na złom po oszabrowaniu.beni pisze:W zakładzie na Obozowej postawiono do wywiezienia na złom dwa wagony 13N. Czyżby w końcu nadwyżka tego typu taboru gospodarczo - historycznego trafiała powoli na złom.
To samo co 102N w stolicy.Autobus Czerwon pisze:Co 13N robi w Tramwajach Śląskich?
A to już pytanie do TŚ.... Na razie jest w niezłym stanie. Jako ostatni 13N miał NGAutobus Czerwon pisze:A przejdzie tam chociaż remont czy będzie jeździł tak jak przyjechał?
Pamiętaj, że tam także eksploatowano 13N.Autobus Czerwon pisze:Udaje historyka?
To może ja sprostuję. 14N nie dość, że nie było nowocześniejsze to jeszcze było uproszczone (z przeznaczeniem dla pozostałych miast) i zamiast automatyki wyposażono je w krajowy nastawnik bezpośredni T401, znany z wagonów N. Podobnie z resztą jak 15N (w którym zamiast korby umieszczono kierownicę). Ponieważ nastawniki nie wytrzymywały obciążeń prądowych zbudowano wagony stycznikowe 13NS.beni pisze:poprzez nowocześniejsze odmiany 13N jak 14N i 14ND.
719, 827 u złomiarza. 685, 701, 732, 835 i 836 niedługo znikną. 140 pojedzie do nowego właściciela. 218, 295, 376, 407 zostają.beni pisze:140, 218, 295, 376, 407, 685, 701, 719, 732, 827, 835, 836 wagony były na stanie jako gospodarcze ale podobno część już trafiła do huty tylko nie wiem które może ktoś odpowiedzieć na pytanie.
Tak. Jeszcze 821 i 818.beni pisze:A i czy dalej na zabytki zostają: 371, 400, 534, 588(535), 642, 753(503), 795.
Proszę.beni pisze:Za odpowiedz z góry dziękuje.
Żabę Uchowano? Bo podczas sylwestrowej parady nie była w najlepszym stanie.MisiekK pisze: Tak. Jeszcze 821 i 818.