Strona 57 z 83

: 13 wrz 2013, 14:01
autor: beni
W zakładzie na Obozowej postawiono do wywiezienia na złom dwa wagony 13N. Czyżby w końcu nadwyżka tego typu taboru gospodarczo - historycznego trafiała powoli na złom.

: 13 wrz 2013, 18:13
autor: MisiekK
beni pisze:W zakładzie na Obozowej postawiono do wywiezienia na złom dwa wagony 13N. Czyżby w końcu nadwyżka tego typu taboru gospodarczo - historycznego trafiała powoli na złom.
Część pojazdów od początku była przeznaczona na złom po oszabrowaniu.

Natomiast nikt nie napisał jeszcze, że wóz 366 jest już na Śląsku.

: 14 wrz 2013, 23:27
autor: Tyrystor
W Tramwajach Śląskich? :term:

: 14 wrz 2013, 23:29
autor: Autobus Czerwon
Co 13N robi w Tramwajach Śląskich?

: 15 wrz 2013, 1:10
autor: MisiekK
Autobus Czerwon pisze:Co 13N robi w Tramwajach Śląskich?
To samo co 102N w stolicy.

: 15 wrz 2013, 9:44
autor: Autobus Czerwon
Udaje historyka? A przejdzie tam chociaż remont czy będzie jeździł tak jak przyjechał?

: 15 wrz 2013, 10:03
autor: MisiekK
Autobus Czerwon pisze:A przejdzie tam chociaż remont czy będzie jeździł tak jak przyjechał?
A to już pytanie do TŚ.... Na razie jest w niezłym stanie. Jako ostatni 13N miał NG

: 15 wrz 2013, 17:35
autor: TLG
Autobus Czerwon pisze:Udaje historyka?
Pamiętaj, że tam także eksploatowano 13N.

: 15 wrz 2013, 18:16
autor: beni
Nawet eksploatowali ciekawsze sprzęty takie jak protoplastę 102N czyli 15N poprzez nowocześniejsze odmiany 13N jak 14N i 14ND.

: 15 wrz 2013, 20:57
autor: TLG
beni pisze:poprzez nowocześniejsze odmiany 13N jak 14N i 14ND.
To może ja sprostuję. 14N nie dość, że nie było nowocześniejsze to jeszcze było uproszczone (z przeznaczeniem dla pozostałych miast) i zamiast automatyki wyposażono je w krajowy nastawnik bezpośredni T401, znany z wagonów N. Podobnie z resztą jak 15N (w którym zamiast korby umieszczono kierownicę). Ponieważ nastawniki nie wytrzymywały obciążeń prądowych zbudowano wagony stycznikowe 13NS.

: 16 wrz 2013, 6:29
autor: MisiekK
W tym, że stycznikowe 13N to znów wynalazek warszawski.

: 08 paź 2013, 6:58
autor: beni
Mam pytanie do osób które wiedzą co się dzieje z wagonami 13N:

140, 218, 295, 376, 407, 685, 701, 719, 732, 827, 835, 836 wagony były na stanie jako gospodarcze ale podobno część już trafiła do huty tylko nie wiem które może ktoś odpowiedzieć na pytanie.

A i czy dalej na zabytki zostają: 371, 400, 534, 588(535), 642, 753(503), 795.

Za odpowiedz z góry dziękuje.

: 08 paź 2013, 8:35
autor: 1000
Większość jeszcze się uchowała. Ponieważ wszystkie one stoją wzdłuż ogrodzenia od ulicy Książąt Mazowieckich, tam je można obejrzeć. Czasami jeżdżę do Makro i je tam widuję.

: 08 paź 2013, 13:21
autor: MisiekK
beni pisze:140, 218, 295, 376, 407, 685, 701, 719, 732, 827, 835, 836 wagony były na stanie jako gospodarcze ale podobno część już trafiła do huty tylko nie wiem które może ktoś odpowiedzieć na pytanie.
719, 827 u złomiarza. 685, 701, 732, 835 i 836 niedługo znikną. 140 pojedzie do nowego właściciela. 218, 295, 376, 407 zostają.
beni pisze:A i czy dalej na zabytki zostają: 371, 400, 534, 588(535), 642, 753(503), 795.
Tak. Jeszcze 821 i 818.
beni pisze:Za odpowiedz z góry dziękuje.
Proszę.

: 08 paź 2013, 18:43
autor: Teokryt
MisiekK pisze: Tak. Jeszcze 821 i 818.
Żabę Uchowano? Bo podczas sylwestrowej parady nie była w najlepszym stanie.