Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

Moderator: JacekM

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 05 mar 2017, 17:28

Trzeba mieć alibi jeśli sie jest na miejscu zdarzenia?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 05 mar 2017, 18:04

Premo pisze:Najlepsze jest to że autor nagrania nie ma alibi bo był na miejscu zdarzenia
Idąc tym tokiem myślenia - alibi nie mają też panowie policjanci z widocznego na nagraniu radiowozu...

Paweł D.
Posty: 5329
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 mar 2017, 19:07

Obawiam się, że mają. Jest wielce prawdopodobne, że zostali skierowani na miejsce jak już się paliło. Mieli bliżej niż straż z Wołomina.
Ironii nie wyczuwacie.... :)

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 05 mar 2017, 19:20

Ze względów bezpieczeństwa kierownicy pociągów mają obowiązek dawania sygnału odjazdu z pierwszych drzwi. Szkoda tylko, że z tego powodu cały skład pozostaje bez jakiegokolwiek nadzoru. Podpalacz zapewne był tego świadomy. Bo tak jak w 2 poprzednich przypadkach podpalona została toaleta na drugim EZT na starym składzie pozbawionym monitoringu.

Paweł D.
Posty: 5329
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 mar 2017, 19:25

To jak kierpoć ruszy w skład sprawdzać bilety i podaje sygnał radiowo, to nie bardzo jest w zgodzie z przepisami? Jak to rozumieć?

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 05 mar 2017, 19:28

Tylko na niezmodernizowanych EN57

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 mar 2017, 22:29

kveld pisze:
Premo pisze:Najlepsze jest to że autor nagrania nie ma alibi bo był na miejscu zdarzenia
Idąc tym tokiem myślenia - alibi nie mają też panowie policjanci z widocznego na nagraniu radiowozu...
I strażacy, którzy zwlekali z interwencjo.
ŁK

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 08 mar 2017, 13:06

Cóż to za próby były przeprowadzane wczoraj (07.03) w późnych godzinach wieczornych między Modlinem a Legionowem? Tylko jeden tor był czynny - dwójka.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 08 mar 2017, 14:28

Związane z ETCS. Dziś też będą.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 mar 2017, 23:13

Rozumiem, że to z tego tytułu (plus wybitnego układu torowego stacji Legionowo) mój RL sprzed chwili stał blisko 20 minut na wjazdowym od Pragi? Ślę gorące podziękowania.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 09 mar 2017, 9:09

Otóż to.
Czy coś przeszkadzało, żeby te testy robić po godzinie 00:00?
Trochę osób jeszcze dojeżdża z pracy, nie każdy mieszka przy stacji, pewnie ludzie mają przesiadki do jakiś autobusów lokalnych.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 mar 2017, 9:17

Może robią testy zmiany daty!
ŁK

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 mar 2017, 9:43

Ósemka gdzieś pod Radomiem jest nieprzejezdna od kilku godzin...
ŁK

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 09 mar 2017, 10:24

WojtekE65 pisze:Otóż to.
Czy coś przeszkadzało, żeby te testy robić po godzinie 00:00?
Trochę osób jeszcze dojeżdża z pracy, nie każdy mieszka przy stacji, pewnie ludzie mają przesiadki do jakiś autobusów lokalnych.
Wykonawca wnioskował o 6,5h zamknięcia (tyle było wg szacunku potrzeba) od 22:00 do 4:30 i tak zostało zapisane w regulaminie (PLK się zgodziła), a jak przyszło do adresu 13 to dostał od 21:22 do 3:50. Czemu tak? PLKę trzeba spytać. Po północy nie można było, bo 6,5h skończyłoby się o 6:30. Generalnie póki co to te testy to był incydent i "przygrywka" do prawdziwych testów ETCS. Jak te się zaczną (a na całej E-65 potrwają łącznie pewnie z pół roku, bo dostępnego taboru mało), to dopiero będziecie marudzić, a zrobić to trzeba (i zgodnie z wymaganiami wszystko na zamknięcia - nie praktykuje się testów ETCSu na rozkład).

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 09 mar 2017, 11:14

OK, dzięki za wyjaśnienia. Faktycznie lepiej od 21:30 niż do 06:30.
Dobrze byłoby, gdyby przewoźnicy o takich planowanych utrudnieniach informowali podróżnych.

ODPOWIEDZ