Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

Moderator: JacekM

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 05 mar 2017, 17:28

Trzeba mieć alibi jeśli sie jest na miejscu zdarzenia?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1865
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 05 mar 2017, 18:04

Premo pisze:Najlepsze jest to że autor nagrania nie ma alibi bo był na miejscu zdarzenia
Idąc tym tokiem myślenia - alibi nie mają też panowie policjanci z widocznego na nagraniu radiowozu...

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 mar 2017, 19:07

Obawiam się, że mają. Jest wielce prawdopodobne, że zostali skierowani na miejsce jak już się paliło. Mieli bliżej niż straż z Wołomina.
Ironii nie wyczuwacie.... :)

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 05 mar 2017, 19:20

Ze względów bezpieczeństwa kierownicy pociągów mają obowiązek dawania sygnału odjazdu z pierwszych drzwi. Szkoda tylko, że z tego powodu cały skład pozostaje bez jakiegokolwiek nadzoru. Podpalacz zapewne był tego świadomy. Bo tak jak w 2 poprzednich przypadkach podpalona została toaleta na drugim EZT na starym składzie pozbawionym monitoringu.

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 mar 2017, 19:25

To jak kierpoć ruszy w skład sprawdzać bilety i podaje sygnał radiowo, to nie bardzo jest w zgodzie z przepisami? Jak to rozumieć?

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 05 mar 2017, 19:28

Tylko na niezmodernizowanych EN57

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 mar 2017, 22:29

kveld pisze:
Premo pisze:Najlepsze jest to że autor nagrania nie ma alibi bo był na miejscu zdarzenia
Idąc tym tokiem myślenia - alibi nie mają też panowie policjanci z widocznego na nagraniu radiowozu...
I strażacy, którzy zwlekali z interwencjo.
ŁK

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 08 mar 2017, 13:06

Cóż to za próby były przeprowadzane wczoraj (07.03) w późnych godzinach wieczornych między Modlinem a Legionowem? Tylko jeden tor był czynny - dwójka.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1865
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 08 mar 2017, 14:28

Związane z ETCS. Dziś też będą.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 mar 2017, 23:13

Rozumiem, że to z tego tytułu (plus wybitnego układu torowego stacji Legionowo) mój RL sprzed chwili stał blisko 20 minut na wjazdowym od Pragi? Ślę gorące podziękowania.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 09 mar 2017, 9:09

Otóż to.
Czy coś przeszkadzało, żeby te testy robić po godzinie 00:00?
Trochę osób jeszcze dojeżdża z pracy, nie każdy mieszka przy stacji, pewnie ludzie mają przesiadki do jakiś autobusów lokalnych.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 mar 2017, 9:17

Może robią testy zmiany daty!
ŁK

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 mar 2017, 9:43

Ósemka gdzieś pod Radomiem jest nieprzejezdna od kilku godzin...
ŁK

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1865
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 09 mar 2017, 10:24

WojtekE65 pisze:Otóż to.
Czy coś przeszkadzało, żeby te testy robić po godzinie 00:00?
Trochę osób jeszcze dojeżdża z pracy, nie każdy mieszka przy stacji, pewnie ludzie mają przesiadki do jakiś autobusów lokalnych.
Wykonawca wnioskował o 6,5h zamknięcia (tyle było wg szacunku potrzeba) od 22:00 do 4:30 i tak zostało zapisane w regulaminie (PLK się zgodziła), a jak przyszło do adresu 13 to dostał od 21:22 do 3:50. Czemu tak? PLKę trzeba spytać. Po północy nie można było, bo 6,5h skończyłoby się o 6:30. Generalnie póki co to te testy to był incydent i "przygrywka" do prawdziwych testów ETCS. Jak te się zaczną (a na całej E-65 potrwają łącznie pewnie z pół roku, bo dostępnego taboru mało), to dopiero będziecie marudzić, a zrobić to trzeba (i zgodnie z wymaganiami wszystko na zamknięcia - nie praktykuje się testów ETCSu na rozkład).

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 09 mar 2017, 11:14

OK, dzięki za wyjaśnienia. Faktycznie lepiej od 21:30 niż do 06:30.
Dobrze byłoby, gdyby przewoźnicy o takich planowanych utrudnieniach informowali podróżnych.

ODPOWIEDZ