Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
Trzeba mieć alibi jeśli sie jest na miejscu zdarzenia?
Idąc tym tokiem myślenia - alibi nie mają też panowie policjanci z widocznego na nagraniu radiowozu...Premo pisze:Najlepsze jest to że autor nagrania nie ma alibi bo był na miejscu zdarzenia
Obawiam się, że mają. Jest wielce prawdopodobne, że zostali skierowani na miejsce jak już się paliło. Mieli bliżej niż straż z Wołomina.
Ironii nie wyczuwacie....
Ironii nie wyczuwacie....
Ze względów bezpieczeństwa kierownicy pociągów mają obowiązek dawania sygnału odjazdu z pierwszych drzwi. Szkoda tylko, że z tego powodu cały skład pozostaje bez jakiegokolwiek nadzoru. Podpalacz zapewne był tego świadomy. Bo tak jak w 2 poprzednich przypadkach podpalona została toaleta na drugim EZT na starym składzie pozbawionym monitoringu.
To jak kierpoć ruszy w skład sprawdzać bilety i podaje sygnał radiowo, to nie bardzo jest w zgodzie z przepisami? Jak to rozumieć?
Tylko na niezmodernizowanych EN57
I strażacy, którzy zwlekali z interwencjo.kveld pisze:Idąc tym tokiem myślenia - alibi nie mają też panowie policjanci z widocznego na nagraniu radiowozu...Premo pisze:Najlepsze jest to że autor nagrania nie ma alibi bo był na miejscu zdarzenia
ŁK
Cóż to za próby były przeprowadzane wczoraj (07.03) w późnych godzinach wieczornych między Modlinem a Legionowem? Tylko jeden tor był czynny - dwójka.
Związane z ETCS. Dziś też będą.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Rozumiem, że to z tego tytułu (plus wybitnego układu torowego stacji Legionowo) mój RL sprzed chwili stał blisko 20 minut na wjazdowym od Pragi? Ślę gorące podziękowania.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Otóż to.
Czy coś przeszkadzało, żeby te testy robić po godzinie 00:00?
Trochę osób jeszcze dojeżdża z pracy, nie każdy mieszka przy stacji, pewnie ludzie mają przesiadki do jakiś autobusów lokalnych.
Czy coś przeszkadzało, żeby te testy robić po godzinie 00:00?
Trochę osób jeszcze dojeżdża z pracy, nie każdy mieszka przy stacji, pewnie ludzie mają przesiadki do jakiś autobusów lokalnych.
Ósemka gdzieś pod Radomiem jest nieprzejezdna od kilku godzin...
ŁK
Wykonawca wnioskował o 6,5h zamknięcia (tyle było wg szacunku potrzeba) od 22:00 do 4:30 i tak zostało zapisane w regulaminie (PLK się zgodziła), a jak przyszło do adresu 13 to dostał od 21:22 do 3:50. Czemu tak? PLKę trzeba spytać. Po północy nie można było, bo 6,5h skończyłoby się o 6:30. Generalnie póki co to te testy to był incydent i "przygrywka" do prawdziwych testów ETCS. Jak te się zaczną (a na całej E-65 potrwają łącznie pewnie z pół roku, bo dostępnego taboru mało), to dopiero będziecie marudzić, a zrobić to trzeba (i zgodnie z wymaganiami wszystko na zamknięcia - nie praktykuje się testów ETCSu na rozkład).WojtekE65 pisze:Otóż to.
Czy coś przeszkadzało, żeby te testy robić po godzinie 00:00?
Trochę osób jeszcze dojeżdża z pracy, nie każdy mieszka przy stacji, pewnie ludzie mają przesiadki do jakiś autobusów lokalnych.
OK, dzięki za wyjaśnienia. Faktycznie lepiej od 21:30 niż do 06:30.
Dobrze byłoby, gdyby przewoźnicy o takich planowanych utrudnieniach informowali podróżnych.
Dobrze byłoby, gdyby przewoźnicy o takich planowanych utrudnieniach informowali podróżnych.