(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
Z Dw. Wschodniego do ZP Okopowa Alejami Jerozolimskimi to 26-30 min, od Okopowej po trasie jedynki do Ronda Starzyńskiego to 15 min. Mowa o godzinach wczesnoporannych. To w ogóle nie te liczby. Chyba że mówisz o jakiejś innej trasie.
Była kursem wyjazdowym do Ratuszowej i kursem wariantowym z Ratuszowej za skrzyżowaniem do Młocin.
Ograniczenie jest programistyczne, nie formalno-logiczne.
Ograniczenie jest programistyczne, nie formalno-logiczne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale nie tylko w TeeRze? Busman tez to ma?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
BusMan nie. Ale póki co TeeR jest elementem pośrednik.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
BusMan bez problemu ciągnie kursy ile tylko jest potrzeba, inaczej Jaworzno nie byłoby w stanie stworzyć kursów na linii A po 2h11 ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(To by wyjaśniało dawne 6xx w dwóch częściach w jednym kierunku...)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(To by wyjaśniało dawne 6xx w dwóch częściach w jednym kierunku...)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Była 6 która jechała Alejami, Towarową przez Młynarską do Koła (bez wjazdu na pętlę) i dalej do Ratuszowej. Swoją drogą czcionka w rozkładzie drobniejsza od maku.reserved pisze:Z Dw. Wschodniego do ZP Okopowa Alejami Jerozolimskimi to 26-30 min, od Okopowej po trasie jedynki do Ronda Starzyńskiego to 15 min. Mowa o godzinach wczesnoporannych. To w ogóle nie te liczby. Chyba że mówisz o jakiejś innej trasie.
Gdyby rozkładowo była jakaś koordynacja np. co trzy minuty, to minuta czy dwie nie powodowałaby zajeżdżania się a jak mamy cztery tramwaje niemal na raz to zawsze coś się zajedzie. Na Broniewskiego lepiej by pracowały dwie dobre i skoordynowane linie niż to co jest teraz.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Mogły by być dwie mocne linie na Broniewskiego jedna do Metra Młociny (33) a druga do Osiedla Górczewska (28). Jeździły by często i w równym takcie.
22 zlikwidować lub zrobić z niej linię szczytową, a 35 na Marymont. 27 zlikwidować przy tym. Wtedy częstotliwości były by równe i nic by się nie zajeżdżało. Przy Al. Reymonta i Broniewskiego jedna linia mniej.
22 zlikwidować lub zrobić z niej linię szczytową, a 35 na Marymont. 27 zlikwidować przy tym. Wtedy częstotliwości były by równe i nic by się nie zajeżdżało. Przy Al. Reymonta i Broniewskiego jedna linia mniej.
28 jako mocna owszem ale nie do Dw.Wschodniego może na Gocławek a 6 na Wiatraczną.
35 na Marymont jest bez sensu dowozi Bemowo i ciąg Reymonta do Śródmieścia od północy szybciej niż autobusy.
22 do M.Marymont a 27 do piachu.
Skrócone 17 na Piaski skoordynowane z 33 plus podbicie 17 na Tarchomin.
35 na Marymont jest bez sensu dowozi Bemowo i ciąg Reymonta do Śródmieścia od północy szybciej niż autobusy.
22 do M.Marymont a 27 do piachu.
Skrócone 17 na Piaski skoordynowane z 33 plus podbicie 17 na Tarchomin.
tatra
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Mocne 28? To ten moment kiedy uświadamiasz sobie, że dyskusja nie ma sensu. 28 jest potrzebne jak pryszcz na penisie, jeździ niemal puste bez względu na typ i porę dnia (o ile nie jedzie przed 33 i 35), a ty chcesz tego potworka wzmacniać? Jeśli ktoś tym jedzie, to klientela 33 próbująca łapać 17, albo, na odcinku praskim, sierotki po 13, które jadą na dworzec. Masz do wyboru wzmocnienie pełnego 33, pełnego 35 i pustego 28 i wybrałeś to ostatnie? Wygonić 35 na Górczewską (nawet co drugi kurs, niekoniecznie wszystkie), 28 zaorać, 6 skrócić do Wschodniego, 3 i 26 wzmocnić. Zlikwidować irytującą relacje skrętną 28 na Babce.
To tylko były propozycje.
28 można zaorać, chodziło mi o to, że coś musi być z Broniewskiego na Powstańców Śląskich i Bemowo, jakby skrócić 35.
W takim razie ewentualnie można na Górczewską dać niektóre kursy skrócone 11, inaczej z 35 byłby potwór na całe miasto
28 można zaorać, chodziło mi o to, że coś musi być z Broniewskiego na Powstańców Śląskich i Bemowo, jakby skrócić 35.
W takim razie ewentualnie można na Górczewską dać niektóre kursy skrócone 11, inaczej z 35 byłby potwór na całe miasto
Fakt że mocne 28 to głupi pomysł mae culpa ale 35 na Górczewską to jest myśl są dłuższe linie ew skrócić do M.Wilanowska
tatra
Takie 35 na Powstańców Śląskich skoordynować z 11 i skrócić do M. Wilanowska.
Z mocnym 28 to był mój głupi pomysł i ze skróceniem 35 też.
A 22 skrócić do Marymontu to chyba dobry pomysł i usunąć 27. I tak na Broniewskiego mocne 33 i 35 i wszyscy happy
Z mocnym 28 to był mój głupi pomysł i ze skróceniem 35 też.
A 22 skrócić do Marymontu to chyba dobry pomysł i usunąć 27. I tak na Broniewskiego mocne 33 i 35 i wszyscy happy
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Zieeew. 22 zaorać, na Kijowskiej zostawić 6, 7 i 13. Brygady z 22 wrzucić w 1, żeby skończyć wydurnianie z kursami skróconymi. Dodatkowo zaorać 25 i wzmocnić 3. Jednoperonowa przesiadka w 7 dla tych, co ich M2 boli, wystarczy. Rozważyć 1 do Okęcia. Wtedy słabszą 7 do Banacha. Tam naprawdę nie potrzeba trzech linii, a na Okęciu każda ilość brygad się przyda. Skrócić 24 do Wiatraka i zostawić bardzo silną 9 na Gocławku. Na dwóch torach, bez obsługi pasażerów. 15 i 14 można wtedy skończyć na Naruciaku i Banacha, bez różnicy którą gdzie.