(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 sty 2018, 21:58

Była taka sonda przy okazji otwierania metra na Bielanach i projektowania reformy siatki połączeń. 80% odpowiedziało, że woli szybkość niż wygodę.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 22 sty 2018, 22:10

Czasu trochę minęło.
Może być więcej procent.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 sty 2018, 23:44

Ale to w kwestii unikania przesiadek raczej, nie czekania na pusty tramwaj.

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 24 sty 2018, 11:47

Ciekawa jest teoria istnienia linii 6. Z jednej strony linia socjalna bo Słowackiego i połączenie szpitali i przychodni dla emerytów którzy zawsze nią jeździli z drugiej linia słaba ale pracująca odcinkowo. Na Marymonckiej uzupełnia 17 która jest niestety korkogenna i częste awarie na trasie.
Ponadto jest to jedyny slot z Marymonckiej w lewo do zajezdni. Za rok po otwarciu Galerii Młociny pasażerów zdecydowanie przybędzie.
Tylko czy 6 musi jeździć na Gocławek ? Może na Żerań Wschodni zamiast 1 ?
tatra

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 sty 2018, 11:53

Zamiast 1 czyli gdzie zamiast 1? Od Radosława już czy od pseudoWileńskiego? Czy tylko od Annopolu zamiast 1?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 sty 2018, 12:18

Od połączeń socjalnych na Marymonckiej, np. w lewo pod zajezdnię jest 121. Zresztą do tej przyszłej galerii będzie 103 i to krótszą trasą (oraz 121 jakby pojechało po mojemu przez Prozy).

Jeżeli sensem 6 jest Marymoncka, a nie połączenie Bielany-Praga, to równie dobrze można dać 27 albo wzmocnić 17.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 sty 2018, 12:29

27 pracowało o wiele lepiej niż 6 kiedy bywało na Marymonckiej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 sty 2018, 12:34

Co mnie nie dziwi. Wola to ciekawsze miejsce w porównaniu do krzaków przy Starzyńskim. Bo na Wileński jest metro, czy tam M1 + tram z Bankowego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 24 sty 2018, 13:51

1 na Żerań to po pierwsze 121 do zajezdni to miara idiotyzmu wzmocnienie 17 to nadal Tarchomin 27 za 17 bo po co Tarchodworom linia na Służewiec
tatra

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 24 sty 2018, 15:38

Pisałem na biegu więc 6 na Żerań Wsch. za wydłużone kursy 1
121 jest chorą linią z nikąd do nikąd ale do zajezdni to jakieś 1,5 kilometra ,linia na Tarchomin wymaga wzmocnienia ale niekoniecznie musi być to 17.
Na przystanku M.Marymont gdy przyjedzie skrócona 17 po niej 27 i wysypie się metro to klientela na Tarchomin śle decydentom ZTM-u co myśli o ich mamusiach.
Po co linia na Służewiec która generuje spóźnienia skoro jest potrzebna góra do Arkadii.
Może 27 na Tarchomin a 17 do M.Marymont a skrócone na Piaski
tatra

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 sty 2018, 15:45

Gdzie jest nikąd?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 24 sty 2018, 16:11

Chociażby z krzaków nad kanałkiem przy Gwiaździstej do początku Bemowa a cały pic polega na na 2-3 kursach szkolnych i geriatrii pomiędzy Lidlem a Carfurem.W weekendy wystarczyłby 7 osobowy bus .
tatra

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 24 sty 2018, 19:47

tatra pisze:
24 sty 2018, 15:38
Po co linia na Służewiec która generuje spóźnienia skoro jest potrzebna góra do Arkadii.
Może 27 na Tarchomin a 17 do M.Marymont a skrócone na Piaski
Każda linia musi gdzieś kończyć, a krańców dla tramwajów raczej brakuje.
27 na Tarchomin? Na solówkach może? 17 na Piaski? W 33 za mało miejsca (do leżenia)?
Rozumiem, że można fantazjować, ale prędzej znajdę chętnych do pojechania do Centrum niż na Cm. Wolski. I nie mów mi, że jest 2+M1, bo nie każdy jest miłośnikiem przesiadek w metro.

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 24 sty 2018, 21:19

KwZ pisze:
22 sty 2018, 21:58
Była taka sonda przy okazji otwierania metra na Bielanach i projektowania reformy siatki połączeń. 80% odpowiedziało, że woli szybkość niż wygodę.
Po serii awarii i wypadków oraz zostawionych bagaży jakie nękają linię M1 ja jako mieszkaniec Bielan bardzo żałuję, że nie ma żadnej linii na przegubach wzdłuż metra. Tydzień temu - kolejny zostawiony bagaż, wczoraj ajkaś tajemnicza awaria urządzeń sterowania, sprawiająca, że metro około godziny 9:00 kursowało co... 9 minut.

Gdyby taką sondę przeprowadzono teraz, jej wyniki byłyby zgoła inne.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 24 sty 2018, 23:39

Wczoraj z Pola Mokotowskiego do Mehoffera było szybciej 17 niż M1 i 2.

ODPOWIEDZ