(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
Była taka sonda przy okazji otwierania metra na Bielanach i projektowania reformy siatki połączeń. 80% odpowiedziało, że woli szybkość niż wygodę.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Czasu trochę minęło.
Może być więcej procent.
Może być więcej procent.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Ciekawa jest teoria istnienia linii 6. Z jednej strony linia socjalna bo Słowackiego i połączenie szpitali i przychodni dla emerytów którzy zawsze nią jeździli z drugiej linia słaba ale pracująca odcinkowo. Na Marymonckiej uzupełnia 17 która jest niestety korkogenna i częste awarie na trasie.
Ponadto jest to jedyny slot z Marymonckiej w lewo do zajezdni. Za rok po otwarciu Galerii Młociny pasażerów zdecydowanie przybędzie.
Tylko czy 6 musi jeździć na Gocławek ? Może na Żerań Wschodni zamiast 1 ?
Ponadto jest to jedyny slot z Marymonckiej w lewo do zajezdni. Za rok po otwarciu Galerii Młociny pasażerów zdecydowanie przybędzie.
Tylko czy 6 musi jeździć na Gocławek ? Może na Żerań Wschodni zamiast 1 ?
tatra
Zamiast 1 czyli gdzie zamiast 1? Od Radosława już czy od pseudoWileńskiego? Czy tylko od Annopolu zamiast 1?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Od połączeń socjalnych na Marymonckiej, np. w lewo pod zajezdnię jest 121. Zresztą do tej przyszłej galerii będzie 103 i to krótszą trasą (oraz 121 jakby pojechało po mojemu przez Prozy).
Jeżeli sensem 6 jest Marymoncka, a nie połączenie Bielany-Praga, to równie dobrze można dać 27 albo wzmocnić 17.
Jeżeli sensem 6 jest Marymoncka, a nie połączenie Bielany-Praga, to równie dobrze można dać 27 albo wzmocnić 17.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Co mnie nie dziwi. Wola to ciekawsze miejsce w porównaniu do krzaków przy Starzyńskim. Bo na Wileński jest metro, czy tam M1 + tram z Bankowego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
1 na Żerań to po pierwsze 121 do zajezdni to miara idiotyzmu wzmocnienie 17 to nadal Tarchomin 27 za 17 bo po co Tarchodworom linia na Służewiec
tatra
Pisałem na biegu więc 6 na Żerań Wsch. za wydłużone kursy 1
121 jest chorą linią z nikąd do nikąd ale do zajezdni to jakieś 1,5 kilometra ,linia na Tarchomin wymaga wzmocnienia ale niekoniecznie musi być to 17.
Na przystanku M.Marymont gdy przyjedzie skrócona 17 po niej 27 i wysypie się metro to klientela na Tarchomin śle decydentom ZTM-u co myśli o ich mamusiach.
Po co linia na Służewiec która generuje spóźnienia skoro jest potrzebna góra do Arkadii.
Może 27 na Tarchomin a 17 do M.Marymont a skrócone na Piaski
121 jest chorą linią z nikąd do nikąd ale do zajezdni to jakieś 1,5 kilometra ,linia na Tarchomin wymaga wzmocnienia ale niekoniecznie musi być to 17.
Na przystanku M.Marymont gdy przyjedzie skrócona 17 po niej 27 i wysypie się metro to klientela na Tarchomin śle decydentom ZTM-u co myśli o ich mamusiach.
Po co linia na Służewiec która generuje spóźnienia skoro jest potrzebna góra do Arkadii.
Może 27 na Tarchomin a 17 do M.Marymont a skrócone na Piaski
tatra
Chociażby z krzaków nad kanałkiem przy Gwiaździstej do początku Bemowa a cały pic polega na na 2-3 kursach szkolnych i geriatrii pomiędzy Lidlem a Carfurem.W weekendy wystarczyłby 7 osobowy bus .
tatra
Każda linia musi gdzieś kończyć, a krańców dla tramwajów raczej brakuje.
27 na Tarchomin? Na solówkach może? 17 na Piaski? W 33 za mało miejsca (do leżenia)?
Rozumiem, że można fantazjować, ale prędzej znajdę chętnych do pojechania do Centrum niż na Cm. Wolski. I nie mów mi, że jest 2+M1, bo nie każdy jest miłośnikiem przesiadek w metro.
Po serii awarii i wypadków oraz zostawionych bagaży jakie nękają linię M1 ja jako mieszkaniec Bielan bardzo żałuję, że nie ma żadnej linii na przegubach wzdłuż metra. Tydzień temu - kolejny zostawiony bagaż, wczoraj ajkaś tajemnicza awaria urządzeń sterowania, sprawiająca, że metro około godziny 9:00 kursowało co... 9 minut.
Gdyby taką sondę przeprowadzono teraz, jej wyniki byłyby zgoła inne.
Wczoraj z Pola Mokotowskiego do Mehoffera było szybciej 17 niż M1 i 2.