Wobec tego należy ZMNIEJSZYĆ liczbę linii zachowując jednoperonową przesiadkę. To się da zrobić likwidując 175, nie 188. To 128 i 175 dublują się na >70% trasy, a nie 188.Georg pisze: Czy wobec tego należy dalej zwiększać liczbę linii, zmniejszając ich częstotliwość?
Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Suboptymalnego układu relacyjnego.Georg pisze:Czego?fik pisze:nie utrzymywanie suboptymalnego układu relacyjnego.
Jeżdżą PRZEZ Centrum, choć nie mają interesu W Centrum.MichalJ pisze:I dlatego nie jeżdżą, chociaż mają interes? To chciałeś powiedzieć?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Dziękuję za wyjaśnienie.fik pisze:Suboptymalnego układu relacyjnego.Georg pisze: Czego?
Taa. A gdzie byś chciał ruch z Gdańskiego skierować ? A z Powązkowskiej i Leszna ? I możemy tak dalej.fik pisze:Uważam, że obecnie jeździ tam znacząco mniej, niż ma interes, bo ciąg Raszyńska - Towarowa - Okopowa jest dramatycznie przewymiarowany,
To chyba chciałeś powiedzieć, że jeździ WIĘCEJ, niż ma interes.fik pisze: Jeżdżą PRZEZ Centrum, choć nie mają interesu W Centrum.
Ale ja uważam, że rzekomy tranzyt przy Plotniku, któremu po drodze będzie na Prymasa a jedzie przez Raszyńską, to jest raczej mit niż fakt.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, oczywiście, moje przejęzyczenie.MichalJ pisze:To chyba chciałeś powiedzieć, że jeździ WIĘCEJ, niż ma interes.fik pisze: Jeżdżą PRZEZ Centrum, choć nie mają interesu W Centrum.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ale juz z Pragi czy Targówka na Ochotę lub Mokotów ma to sens.MichalJ pisze:To chyba chciałeś powiedzieć, że jeździ WIĘCEJ, niż ma interes.fik pisze: Jeżdżą PRZEZ Centrum, choć nie mają interesu W Centrum.
Ale ja uważam, że rzekomy tranzyt przy Plotniku, któremu po drodze będzie na Prymasa a jedzie przez Raszyńską, to jest raczej mit niż fakt.
Generalnie mamy problem z obwodnica śródmiejska która bardziej niż obwodnica jest spiralą. Z obwodnica miejska też ten problem jest bo się fragmentami nakłada na obwodnicę ekspresowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Od środy wracamy na Łazienkowski? ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Cóż, asfalt jest, próby obciążeniowe wykonane, ostatnio rozwalali schody i wycinali latarnie, ale to są detale, które nie będą przeszkadzać w puszczeniu ruchu, jeśli będzie prikaz polityczny.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Jaki znowu prikaz polityczny? Najbliższe wybory są za 3 lata.
Czy naprawdę w otwarciu inwestycji zgodnie z terminem zapisanym w umowie trzeba się doszukiwać "prikazów politycznych"?
Czy naprawdę w otwarciu inwestycji zgodnie z terminem zapisanym w umowie trzeba się doszukiwać "prikazów politycznych"?
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Nazwałbym to raczej zaangażowaniem władz miasta. Gdyby to był przepust na Białołęce, któremu nie towarzszy zainteresowanie mediów, odbiory trwałyby miesiąc.
Gdyby ten przepust był tak samo ważny dla miasta, to pewnie miałby podobne zainteresowanie.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Jednak różnic między oddaniem do użytku ukończonej inwestycji, a zapewnieniem przejezdności trochę jest.Jaki znowu prikaz polityczny? Najbliższe wybory są za 3 lata.
Czy naprawdę w otwarciu inwestycji zgodnie z terminem zapisanym w umowie trzeba się doszukiwać "prikazów politycznych"?
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
To nie będzie "przejezdność", tylko zasadnicze roboty są skończone. To co zostało, z wyjątkiem zjazdu z mostu w stronę Wawra, nie ma już znaczenia z drogowego punktu widzenia.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Oficjalny termin otwarcia: noc wtorek/środa
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.