Strona 58 z 64

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 25 sty 2022, 11:07
autor: karmat
Jedna rzecz mnie ciekawi co do 333. Czy to jest błąd, czy ten wyjątek jest celowy, że tylko jedna linia w jednym kierunku ma przystanek Grzymalitów jako stały?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 25 sty 2022, 15:40
autor: ashir
Zakładam błąd, bo w drugą stronę ma na żądanie. ;-)

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 25 sty 2022, 18:19
autor: AdamKlocusky
karmat pisze:Jedna rzecz mnie ciekawi co do 333. Czy to jest błąd, czy ten wyjątek jest celowy, że tylko jedna linia w jednym kierunku ma przystanek Grzymalitów jako stały?
Raczej błąd. Jedyne usprawiedliwienie jakie mi przychodzi do głowy to przesiadka do tramwaju.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 25 sty 2022, 23:18
autor: MisiekK
karmat pisze:
24 sty 2022, 22:05
Spokojnie, randy Cieszkowski "załatwi" to i owo :D
Akurat Cieszkowskiego pomimo, że czasem się z nim nie zgadzam doceniam, bo jest jednym z bardziej aktywnych radnych i bywa skuteczny.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 06 kwie 2023, 20:50
autor: fik
Jak to się stało, że 509 już nie musi kursować co 5' od 5 w nocy?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 06 kwie 2023, 21:01
autor: bartoni722
Znaczy jeśli patrzysz na dziś to jest rozkład feryjny i stąd zmiana. W standardowym jest co 5' od 5:49, w rozkładzie od którego wyszła dyskusja było chyba od 5:26 (?) więc zmiana kosmetyczna.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


Tarchomin i Nowodwory (III)

: 06 kwie 2023, 21:29
autor: fik
Od 5.18 (kwiecień 2022), więc jednak różnica jest zauważalna.

Oddzielnym pytaniem jest, czemu rozkłady feryjne tną kursy w godzinach, w których popyt raczej nie maleje z powodu ferii.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 06 kwie 2023, 21:37
autor: bartoni722
Popyt maleje globalnie, myślę że dłuższe wolne bo dzieciaki nie idą do szkoły/chcę mieć dłuższe święta praktykuje się wszędzie, nawet w fabryce azbestu zaczynającej zmianę o 6.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


Tarchomin i Nowodwory (III)

: 07 kwie 2023, 17:52
autor: KwZ
No ale czekaj. Uczniowie nie jeżdżą o 5:30. Suma popytu ("globalnie") owszem spada, ale przecież nie w tych godzinach.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 07 kwie 2023, 18:27
autor: bartoni722
Dzieciaki nie idą do szkoły = biorę dłuższe wolne i jadę wcześniej (na przykład) do rodziny/na wyjazd/whatever przez co nie jadę na 6 albo 7 do roboty. To miałem na myśli i ja jeżdżąc trochę po 6 widziałem dziś zauważalną różnicę w komunikacji, nie w 509 wprawdzie ale tendencja myślę jest ogólna.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka




Tarchomin i Nowodwory (III)

: 07 kwie 2023, 21:31
autor: fik
Ale to by tłumaczyło sytuację, w której cięcia są także o 5 (i mają mniejszą skalę niż o 7), a nie praktycznie wyłącznie (bądź są najsilniejsze) - bo z natury rzeczy jednak obserwowany spadek potoku będzie w szczycie szkolnym dużo większy niż w hutniczym.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 07 gru 2023, 17:39
autor: Wolfchen
Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:
Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 07 gru 2023, 20:17
autor: Jurand
Wolfchen pisze:
07 gru 2023, 17:39
Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:
Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.
Obsługa zapewne tymi SU8,9 na które ZTM jeszcze nie podpisał umowy, no cóż, może Kunert lubi chałturzyć (-(

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 07 gru 2023, 21:55
autor: karmat
Wolfchen pisze:
07 gru 2023, 17:39
Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:
Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.
No pewnie, przecież trzeba jeszcze zbudować durne progi zwalniające...

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 08 gru 2023, 7:52
autor: Matt Cubis
W jaki sposób brak progów uniemożliwia puszczenie komunikacji autobusowej, bo nie widzę powiązania?