: 03 cze 2013, 19:05
Może by i się nadawała, ale przez najbliższe 40 lat nikt tego nie zrobi. Choćby i z tego powodu, że wyszedłby na wierzch bezsens poszerzania Prostej. A to jeden z mniejszych problemów.
I tak wyjdzie.KwZ pisze:Choćby i z tego powodu, że wyszedłby na wierzch bezsens poszerzania Prostej.
Które bez progów będzie fikcją. I oby nikt na to nie wpadł, bo lepsze 40-50 niż 30 i progi co 50 m, od których można kurwicy dostać.Wiliam pisze:Nie mam natomiast nic przeciwko tempo30.
A może by tak... szykany? To nie niszczy tak zawieszenia, a szybko pojechać się nie da.BJ pisze:Które bez progów będzie fikcją.
Po tych uliczkach na Muranowie gdzie chcą zrobić tę strefę 30, i tak raczej nie jeździ się szybciej niż 40. Zwolnienie o 10km/h nie będzie tragedią ani fikcją Wiadomo, trafi się ktoś kto się spieszy i pojedzie 50-60, ale znaczna większość samochodów już teraz nie przekracza tam 30.BJ pisze:Które bez progów będzie fikcją. I oby nikt na to nie wpadł, bo lepsze 40-50 niż 30 i progi co 50 m, od których można kurwicy dostać.Wiliam pisze:Nie mam natomiast nic przeciwko tempo30.
Ew. w ogóle wywalić stamtąd samochody.
Jedno MAŁE ale.Może by i się nadawała, ale przez najbliższe 40 lat nikt tego nie zrobi. Choćby i z tego powodu, że wyszedłby na wierzch bezsens poszerzania Prostej. A to jeden z mniejszych problemów.
Zgrywus z Ciebie PingwinieMetro Daszyńskiego.
Rację ma. Którędy byś wjechał na tę Prostą? Jana Pawła? Świętokrzyską? Towarową? Kasprzaka? Gdzie tam widzisz rezerwę przepustowości?Aligator pisze:Zgrywus z Ciebie PingwinieMetro Daszyńskiego.
Co ma piernik do wiatraka?Aligator, zagadka: jaki sposób przemieszczania ludzi jest najefektywniejszy ze względu na przepustowość na każdy metr szerokości korytarza?
Moim subiektywnym zdaniem nie bardzo. Czy klasa średnia z Mokotowa/Ursynowa zrezygnowała z samochodu po budowie metra?Rację ma.
Po otwarciu obwodnicy zachodniej spadnie natężenie ruchu na Prymasa i Jerozolimskich (wyleci tranzyt).Którędy byś wjechał na tę Prostą? Jana Pawła? Świętokrzyską? Towarową? Kasprzaka? Gdzie tam widzisz rezerwę przepustowości?
A przeczytałeś mój wniosek? Jeśli nie ma jak dotrzeć, to Prostą należałoby zwęzić, a wygospodarowane miejsce przeznaczyć dla pieszych. Albo cokolwiek innego z powyższej listy, samochód najgorzej wykorzystuje ograniczoną przestrzeń miejską.Aligator pisze:Co ma piernik do wiatraka?
Czy ja zaprzeczam efektywności metra? (nie, więc z jakiego powodu wrzucasz ten wykład?).
Jak pokazuje doświadczenie, spadek będzie tylko chwilowy. A i tak należałoby zrobić buspas na Prymasa.Aligator pisze:Po otwarciu obwodnicy zachodniej spadnie natężenie ruchu na Prymasa i Jerozolimskich (wyleci tranzyt).