Strona 58 z 70

: 09 sie 2007, 12:05
autor: jacek
solaris8315 pisze:
jacek pisze:Akurat wozy Mobilisu które pojawiły się na liniach 301, czy 187 jezdziły w swoich rejonach, ale może się okazac że zabraknie jakiegoś wozu poza obszarem, jaki przewidział przetarg i co wtedy?
Zaraz zaraz, 187 nie było w rejonie Mobilisa jeśli chodziło o Solarisy U12 (przetarg obejmował linie z minimum jedną pętlą na północ od linii średnicowej :>
No własnie to chciałem przeczytać, bo nie byłem pewny czy 187 jest w zasiegu Mobilisu. :bow:
Czyli jednak warunki przetargu zostały złamane i nikt nie robił z tego powodu problemu, bo trzeba było coś wystawić.Jak jest sytuacja podbramkowa to jednak sztywne warunki da się ominąć :D
Podobnie było z Veolią na 179, ale tutaj tylko chodziło o tzw:koleżeńską przysługę miedzy ajentami.

: 09 sie 2007, 12:27
autor: rafi4
a czy Niedzwiadek nie jest po pólnocnej stronie linii srednicowej? Która to jest linia srednicowa? wawa-Skierniewice czy Wawa-Lowicz?

: 09 sie 2007, 12:27
autor: alojzy
jacek pisze:
solaris8315 pisze: Zaraz zaraz, 187 nie było w rejonie Mobilisa jeśli chodziło o Solarisy U12 (przetarg obejmował linie z minimum jedną pętlą na północ od linii średnicowej :>
No własnie to chciałem przeczytać, bo nie byłem pewny czy 187 jest w zasiegu Mobilisu. :bow:
Czyli jednak warunki przetargu zostały złamane i nikt nie robił z tego powodu problemu, bo trzeba było coś wystawić.Jak jest sytuacja podbramkowa to jednak sztywne warunki da się ominąć :D
Podobnie było z Veolią na 179, ale tutaj tylko chodziło o tzw:koleżeńską przysługę miedzy ajentami.
Ale to była, jak sam piszesz, sytuacja podbramkowa. ZTM trzyma się warunków przetargów. Najlepszym przykładem była początkowa obsługa 197 midikami ze Stalowej. Znacznie bliżej miałby tam Mobilis z U10, ale niestety, tam zapisane jest o co najmniej jednym krańcu na południe od linii średnicowej...

: 09 sie 2007, 12:44
autor: Bastian
rafi4 pisze:a czy Niedzwiadek nie jest po pólnocnej stronie linii srednicowej? Która to jest linia srednicowa? wawa-Skierniewice czy Wawa-Lowicz?
Chyba skierniewicka. To wtedy 187 by wchodziło w grę... :-k

: 09 sie 2007, 18:26
autor: Plesim
Bastian pisze:
rafi4 pisze:a czy Niedzwiadek nie jest po pólnocnej stronie linii srednicowej? Która to jest linia srednicowa? wawa-Skierniewice czy Wawa-Lowicz?
Chyba skierniewicka. To wtedy 187 by wchodziło w grę... :-k
Niestety ale rozgranicza linia E20 czyli Warszawa - Błonie.

: 09 sie 2007, 18:41
autor: Santos
mobil one pisze:Wskazany też byłby powrót "WORONICZA" na linię 522
to jest jakaś paranoja ](*,) Obecnie wnioskując z rozkładu wszystkie brygady Stalowej na tej linii dojeżdżają na Wilanów spod Ratusza i zjeżdżają z owego krańca także do Bankowego :neutral: W zamian odać R13 można z 1-2 brygady na 186 i dorzucić po jednej brygadzie ze 174 i 503.A 131 to można odpuścić dla R7 :P Ostrobramska i tak dojeżdża TS na klika innych linii po tej stronie Wisły to 131 nie robi większej różnicy.Ponadto obsadziłbym R6 na 2-3 brygadach 519 zamiast na 102 :P 8 SU18 z R7 na tej linii to lekka przesada =P~
alojzy pisze:Na Torwar z Ostrej byłoby bliżej, podobnie jak Woronicza na Sadybę.
no nie przesadzasz :?: Z Woronicza jest na pewno bliżej na Torwar :-$

: 10 sie 2007, 9:38
autor: mariow
Plesim pisze:Niestety ale rozgranicza linia E20 czyli Warszawa - Błonie.
znaczy się towarowa?

: 10 sie 2007, 16:51
autor: Plesim
Ujmę to tak:
SIWZ pisze:...co najmniej jeden kraniec znajduje się na północ od granicy wyznaczonej linią kolejową: Błonie-Włochy-Śródmieście-Mińsk Mazowiecki.

: 10 sie 2007, 16:52
autor: Bastian
O, jednak Błonie. A więc Ursus Północny. Ergo - Niedźwiadek nie wchodzi.

: 07 lis 2007, 11:42
autor: 105 R6
506 ze strony R11 wysyla na calki same wysokie, zreszta na dodatki tez, linia ta jest jedna z najmniej uniskopodlogowionych linii w wawie, skad wziac niskie calki na 506?
- dwa pchacze ze 136
- dlatego wydaje mi sie za sluszne i zbawienne zamienienie obslugi 506 na R6, natomiast 136 na R11 i Neoplany

czy byla by taak mozliwosc, jak ja podsunac ZTmowi, jaki to dzial o tym decyduje?

: 07 lis 2007, 13:36
autor: rafi4
Kleszczowa musi dostac wkoncu przegubowe niskacze. Podobnie jest na 517 189 401. Kleszczowa powinna dostac z 50 niskaczy przegubow i bylo by wmiare normalnie.Jesli nie dostanie to powinna byc zmiana obslugi linii w tym rejonie .np Woronicza na 517 a Kleszczowa na 709,727 -tam jest za duzo przegubowych niskaczy.

: 07 lis 2007, 17:25
autor: Maciek
105 R6 pisze:506 ze strony R11 wysyla na calki same wysokie, zreszta na dodatki tez, linia ta jest jedna z najmniej uniskopodlogowionych linii w wawie, skad wziac niskie calki na 506?
Albo Stalowa, albo przerzucić na Kleszczową kilka niskich "przegubów". Tej zajezdni już od dawna się należy coś lepszego :!:

: 07 lis 2007, 17:35
autor: Jamnik
maciek8610 pisze:przerzucić na Kleszczową kilka niskich "przegubów". Tej zajezdni już od dawna się należy coś lepszego :!:
No ale istnieje obawa o ten nieszczęsny wyjazd z OC. Moim zdaniem wcale nie jest tam tak ciasno, ale parę wozów już tam się "rozwaliło". ;P

: 08 lis 2007, 13:26
autor: R-9 Chełmska
Maciek pisał kilka postów wcześniej, że problem niemożności rzucenia niskopodłogowych przegubów już minął, myślałem więc, że przebudowali wyjazd z oc... 8-(

: 08 lis 2007, 19:16
autor: Santos
rafi4 pisze:Kleszczowa musi dostac wkoncu przegubowe niskacze. Podobnie jest na 517 189 401. Kleszczowa powinna dostac z 50 niskaczy przegubow i bylo by wmiare normalnie.Jesli nie dostanie to powinna byc zmiana obslugi linii w tym rejonie .np Woronicza na 517 a Kleszczowa na 709,727 -tam jest za duzo przegubowych niskaczy.
Wara od 709 i 727 (-X ](*,) To było,jest i zapewne na zawsze pozsotanie Woroniczańskie =D> A z niskimi to fakt jest bardzo dobrze :smile: Większość całek na 709,710 i 727(tu rzadko kiedy pojawia się Ikarus)jest obsługiwana SU18.Ponadto mimo wcześniejszych spekulacji kilku użytkowników,że niby na 709 zawitają same Ikary kosztem E-2 jest totalną bzdurą :smile: Na E-2 swoją drogą są wysyłane niskie,a na dodatki 709 swoją(prawie codziennie 2-3 obsługiwane U18) :smile: Mieszkańcy Piaseczna i okolic bądź co bądź mają z wszystkich gmin pod warszawskich najlepszą sytuację taborową na liniach podmiejskich =D> :smile: Jedyne co smuci to właśnie mała liczba Ikarów...W święto natomiast wszystie 7xx w Piasecznie niskie =P~