Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach

Moderator: Wiliam

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 28 lis 2010, 19:11

marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
I podstawowa czestotliwosc 30 min?

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 19:16

zzz pisze:
marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
I podstawowa czestotliwosc 30 min?
pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut. :grin: 508 troche gorszą.

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 28 lis 2010, 19:19

marko80 pisze:pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut. :grin: 508 troche gorszą.
Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 19:24

zzz pisze:
marko80 pisze:pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut. :grin: 508 troche gorszą.
Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.
owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.

Awatar użytkownika
SU45-206
Posty: 140
Rejestracja: 17 lip 2008, 17:05

Post autor: SU45-206 » 28 lis 2010, 19:28

marko80 pisze:
zzz pisze:Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.
owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.
Żeby Tarchomin narzekał, że jak autobus z Nowodworów przyjeżdża to się wsiąść nie da? :-k

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 28 lis 2010, 19:30

marko80 pisze:
zzz pisze:Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.
owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.
I puścić do centrum by zgniła w korku, najlepiej jadąc wzdłuż metra ](*,)
Tragedia...

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 19:36

Dęboszczak pisze:
marko80 pisze: owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.
I puścić do centrum by zgniła w korku, najlepiej jadąc wzdłuż metra ](*,)
Tragedia...
503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 28 lis 2010, 19:37

marko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 19:45

zzz pisze:
marko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.
albo skróceniu do konwiktorskiej ze strony natolina płn jak było kiedyś, tylko ze to połączone dawne zlikwidowane 518 w jedna linie 503.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 lis 2010, 19:45

I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.
Pff, ale 503 wiezie Srałołękę na Trakt Królewski. A żeby się nań dostać z Tarchomina, to trzeba by się niestety mnóstwo razy przesiadać albo krążyć (na przykład 116 z Marymontu). Dlatego północna część, moim zdaniem, broni się.

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 28 lis 2010, 21:43

marko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
na natolinie melduje się w miarę punktualnie
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 29 lis 2010, 9:08

Dęboszczak pisze:To i tak nic nie da. Jedna linia co 3 minuty stanowi lepszą ofertę niż 2 kursujące rzadziej. Szkoda twojego czasu.
Chcę zrobić wszystko co możliwe, aby przywrócić E-8 po południu, aby mieć wewnętrzne poczucie dobrze spełnionego obowiązku radnego.

Chciałem ankietowanie zacząć na początku listopada, ale odezwałyby się głosy "sraczka przedwyborcza" itp.
SU45-206 pisze:Tarantula nie wspominał w tych ankietach o tym, że E-8 miałoby jeździć zamiast połowy kursów 508. Poza tym wszyscy Jaśnie Nowodworzanie będą się pchać do E-8, bo to ekspres i niby szybciej jedzie.
tarantula01 pisze:Na ok. 70 osób 20 zechciało odpowiedzieć na pytanie:
Czy jesteś za przywróceniem kursowania linii E-8 w popołudniowym szczycie co ok. 6 minut, kosztem obniżenia częstotliwości kursowania linii 508 do co ok. 6 minut?
Wszyscy, jako (nowo)Dworzanie stanowimy ok. 50% pasażerów 508 po południu i nie widzimy powodu, dla którego mielibyśmy wracać dłużej do domów.
Bastian pisze:Zwłaszcza, że przewagę 13 do 7 trudno nazwać przygniatającą, to nawet nie jest 2/3.
Gdyby za przywróceniem opowiedziało się więcej niż 50% pasażerów, oznaczałoby to, że 508 należałoby podzielić na 508/E-8 w stosunku nie 50/50, tylko np. 40/60. Jeśli w ankiecie za przywróceniem E-8 opowie się np. tylko 40% ogółu pasażerów, to podział powinien być w stosunku 60/40 na korzyść 508.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 lis 2010, 9:37

tarantula01 pisze:Gdyby za przywróceniem opowiedziało się więcej niż 50% pasażerów, oznaczałoby to, że 508 należałoby podzielić na 508/E-8 w stosunku nie 50/50, tylko np. 40/60. Jeśli w ankiecie za przywróceniem E-8 opowie się np. tylko 40% ogółu pasażerów, to podział powinien być w stosunku 60/40 na korzyść 508.
Czyli sramy na koordynację?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lis 2010, 9:37

Widzę, że stoperanu po wyborach nie wziąłeś jeszcze...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 lis 2010, 11:23

Bastian pisze:Ale nie mieszanie się do numeru linii, jej charakteru itp. - o sposobie załatwienia zgłoszonej potrzeby przewozowej powinien decydować wyłącznie organizator transportu.
I tak i nie. Dzielnica jest reprezentantem swoich mieszkańców, więc tak samo ma mieć mozliwość wpływu i na to.
Bastian pisze:Jak się idzie do piekarni, to się kupuje któryś ze znajdujących się w ofercie chlebów, a nie mówi piekarzowi, co ma wsypać do kadzi, nie? Oczywiście można sobie samemu ten chleb upiec.
Zawsze można przekonać piekarza, że chleb spoza oferty się obroni.
marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
Nie ma wafla - to se ne vrati.
marko80 pisze:owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.
Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.

A poważnie - łomot o popołudniowe E-8 jest dlatego, że E-4 po południu jeździ. I tu bym szukał odpowiedzi.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Zablokowany