: 28 lis 2010, 19:11
I podstawowa czestotliwosc 30 min?marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
I podstawowa czestotliwosc 30 min?marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut.zzz pisze:I podstawowa czestotliwosc 30 min?marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.marko80 pisze:pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut.508 troche gorszą.
owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.zzz pisze:Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.marko80 pisze:pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut.508 troche gorszą.
Żeby Tarchomin narzekał, że jak autobus z Nowodworów przyjeżdża to się wsiąść nie da?marko80 pisze:owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.zzz pisze:Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.
I puścić do centrum by zgniła w korku, najlepiej jadąc wzdłuż metramarko80 pisze:owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.zzz pisze:Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.
503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.Dęboszczak pisze:I puścić do centrum by zgniła w korku, najlepiej jadąc wzdłuż metramarko80 pisze: owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.![]()
Tragedia...
I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.marko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
albo skróceniu do konwiktorskiej ze strony natolina płn jak było kiedyś, tylko ze to połączone dawne zlikwidowane 518 w jedna linie 503.zzz pisze:I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.marko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
Pff, ale 503 wiezie Srałołękę na Trakt Królewski. A żeby się nań dostać z Tarchomina, to trzeba by się niestety mnóstwo razy przesiadać albo krążyć (na przykład 116 z Marymontu). Dlatego północna część, moim zdaniem, broni się.I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.
na natolinie melduje się w miarę punktualniemarko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
Chcę zrobić wszystko co możliwe, aby przywrócić E-8 po południu, aby mieć wewnętrzne poczucie dobrze spełnionego obowiązku radnego.Dęboszczak pisze:To i tak nic nie da. Jedna linia co 3 minuty stanowi lepszą ofertę niż 2 kursujące rzadziej. Szkoda twojego czasu.
SU45-206 pisze:Tarantula nie wspominał w tych ankietach o tym, że E-8 miałoby jeździć zamiast połowy kursów 508. Poza tym wszyscy Jaśnie Nowodworzanie będą się pchać do E-8, bo to ekspres i niby szybciej jedzie.
Wszyscy, jako (nowo)Dworzanie stanowimy ok. 50% pasażerów 508 po południu i nie widzimy powodu, dla którego mielibyśmy wracać dłużej do domów.tarantula01 pisze:Na ok. 70 osób 20 zechciało odpowiedzieć na pytanie:
Czy jesteś za przywróceniem kursowania linii E-8 w popołudniowym szczycie co ok. 6 minut, kosztem obniżenia częstotliwości kursowania linii 508 do co ok. 6 minut?
Gdyby za przywróceniem opowiedziało się więcej niż 50% pasażerów, oznaczałoby to, że 508 należałoby podzielić na 508/E-8 w stosunku nie 50/50, tylko np. 40/60. Jeśli w ankiecie za przywróceniem E-8 opowie się np. tylko 40% ogółu pasażerów, to podział powinien być w stosunku 60/40 na korzyść 508.Bastian pisze:Zwłaszcza, że przewagę 13 do 7 trudno nazwać przygniatającą, to nawet nie jest 2/3.
Czyli sramy na koordynację?tarantula01 pisze:Gdyby za przywróceniem opowiedziało się więcej niż 50% pasażerów, oznaczałoby to, że 508 należałoby podzielić na 508/E-8 w stosunku nie 50/50, tylko np. 40/60. Jeśli w ankiecie za przywróceniem E-8 opowie się np. tylko 40% ogółu pasażerów, to podział powinien być w stosunku 60/40 na korzyść 508.
I tak i nie. Dzielnica jest reprezentantem swoich mieszkańców, więc tak samo ma mieć mozliwość wpływu i na to.Bastian pisze:Ale nie mieszanie się do numeru linii, jej charakteru itp. - o sposobie załatwienia zgłoszonej potrzeby przewozowej powinien decydować wyłącznie organizator transportu.
Zawsze można przekonać piekarza, że chleb spoza oferty się obroni.Bastian pisze:Jak się idzie do piekarni, to się kupuje któryś ze znajdujących się w ofercie chlebów, a nie mówi piekarzowi, co ma wsypać do kadzi, nie? Oczywiście można sobie samemu ten chleb upiec.
Nie ma wafla - to se ne vrati.marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.marko80 pisze:owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.