Strona 58 z 171

: 28 lis 2010, 19:11
autor: zzz
marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
I podstawowa czestotliwosc 30 min?

: 28 lis 2010, 19:16
autor: marko80
zzz pisze:
marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
I podstawowa czestotliwosc 30 min?
pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut. :grin: 508 troche gorszą.

: 28 lis 2010, 19:19
autor: zzz
marko80 pisze:pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut. :grin: 508 troche gorszą.
Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.

: 28 lis 2010, 19:24
autor: marko80
zzz pisze:
marko80 pisze:pomysły powróciłyby co nie oznacza ich realizacji, ale niekoniecznie co 30 minut, kiedy E-4 jezdził do centrum to miał czestotliwosc co 8 minut. :grin: 508 troche gorszą.
Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.
owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.

: 28 lis 2010, 19:28
autor: SU45-206
marko80 pisze:
zzz pisze:Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.
owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.
Żeby Tarchomin narzekał, że jak autobus z Nowodworów przyjeżdża to się wsiąść nie da? :-k

: 28 lis 2010, 19:30
autor: Dęboszczak
marko80 pisze:
zzz pisze:Czy ty uwazasz, ze ZTM na dzielnej chowa autobusy? Wydluzenie lini musi sie wiazac ze spadkiem czestotliwosci.
owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.
I puścić do centrum by zgniła w korku, najlepiej jadąc wzdłuż metra ](*,)
Tragedia...

: 28 lis 2010, 19:36
autor: marko80
Dęboszczak pisze:
marko80 pisze: owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.
I puścić do centrum by zgniła w korku, najlepiej jadąc wzdłuż metra ](*,)
Tragedia...
503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.

: 28 lis 2010, 19:37
autor: zzz
marko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.

: 28 lis 2010, 19:45
autor: marko80
zzz pisze:
marko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.
albo skróceniu do konwiktorskiej ze strony natolina płn jak było kiedyś, tylko ze to połączone dawne zlikwidowane 518 w jedna linie 503.

: 28 lis 2010, 19:45
autor: Emyl
I od 2 lat mowi sie o jego likwidacji.
Pff, ale 503 wiezie Srałołękę na Trakt Królewski. A żeby się nań dostać z Tarchomina, to trzeba by się niestety mnóstwo razy przesiadać albo krążyć (na przykład 116 z Marymontu). Dlatego północna część, moim zdaniem, broni się.

: 28 lis 2010, 21:43
autor: chester
marko80 pisze:503 codziennie gnije w korku na gdanskim, potem na sikorskiego i dolince słuzewieckiej.
na natolinie melduje się w miarę punktualnie

: 29 lis 2010, 9:08
autor: tarantula01
Dęboszczak pisze:To i tak nic nie da. Jedna linia co 3 minuty stanowi lepszą ofertę niż 2 kursujące rzadziej. Szkoda twojego czasu.
Chcę zrobić wszystko co możliwe, aby przywrócić E-8 po południu, aby mieć wewnętrzne poczucie dobrze spełnionego obowiązku radnego.

Chciałem ankietowanie zacząć na początku listopada, ale odezwałyby się głosy "sraczka przedwyborcza" itp.
SU45-206 pisze:Tarantula nie wspominał w tych ankietach o tym, że E-8 miałoby jeździć zamiast połowy kursów 508. Poza tym wszyscy Jaśnie Nowodworzanie będą się pchać do E-8, bo to ekspres i niby szybciej jedzie.
tarantula01 pisze:Na ok. 70 osób 20 zechciało odpowiedzieć na pytanie:
Czy jesteś za przywróceniem kursowania linii E-8 w popołudniowym szczycie co ok. 6 minut, kosztem obniżenia częstotliwości kursowania linii 508 do co ok. 6 minut?
Wszyscy, jako (nowo)Dworzanie stanowimy ok. 50% pasażerów 508 po południu i nie widzimy powodu, dla którego mielibyśmy wracać dłużej do domów.
Bastian pisze:Zwłaszcza, że przewagę 13 do 7 trudno nazwać przygniatającą, to nawet nie jest 2/3.
Gdyby za przywróceniem opowiedziało się więcej niż 50% pasażerów, oznaczałoby to, że 508 należałoby podzielić na 508/E-8 w stosunku nie 50/50, tylko np. 40/60. Jeśli w ankiecie za przywróceniem E-8 opowie się np. tylko 40% ogółu pasażerów, to podział powinien być w stosunku 60/40 na korzyść 508.

: 29 lis 2010, 9:37
autor: pawcio
tarantula01 pisze:Gdyby za przywróceniem opowiedziało się więcej niż 50% pasażerów, oznaczałoby to, że 508 należałoby podzielić na 508/E-8 w stosunku nie 50/50, tylko np. 40/60. Jeśli w ankiecie za przywróceniem E-8 opowie się np. tylko 40% ogółu pasażerów, to podział powinien być w stosunku 60/40 na korzyść 508.
Czyli sramy na koordynację?

: 29 lis 2010, 9:37
autor: Glonojad
Widzę, że stoperanu po wyborach nie wziąłeś jeszcze...

: 29 lis 2010, 11:23
autor: MisiekK
Bastian pisze:Ale nie mieszanie się do numeru linii, jej charakteru itp. - o sposobie załatwienia zgłoszonej potrzeby przewozowej powinien decydować wyłącznie organizator transportu.
I tak i nie. Dzielnica jest reprezentantem swoich mieszkańców, więc tak samo ma mieć mozliwość wpływu i na to.
Bastian pisze:Jak się idzie do piekarni, to się kupuje któryś ze znajdujących się w ofercie chlebów, a nie mówi piekarzowi, co ma wsypać do kadzi, nie? Oczywiście można sobie samemu ten chleb upiec.
Zawsze można przekonać piekarza, że chleb spoza oferty się obroni.
marko80 pisze:przy tej władzy nie, przy władzy bardziej prospołecznej mysle ze pomysły 508 na zachodni, E-4 do centrum szybko powróciłby.
Nie ma wafla - to se ne vrati.
marko80 pisze:owszem musi, ale teoretycznie powtarzam tylko teoretycznie gdyby z E-4,E-8 i 508 zrobic jedna linia i puscic ja np do centrum to wtedy nie musiałoby.
Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.

A poważnie - łomot o popołudniowe E-8 jest dlatego, że E-4 po południu jeździ. I tu bym szukał odpowiedzi.