Przecież informacja, którą niesie za sobą ten system, i tak jest praktycznie zerowa. Tym bardziej w dobie wyszukiwarek.
(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4104
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To mamy teraz numerować linie losowo? I np. uruchomić 438 do Cybulic Dużych zamiast 850?
6+28 to nie kwestia trudności tylko kwestia bardziej polityczna, czy chce się wybudzac Jacka Marszałka ze snu zimowego.beni pisze: ↑17 lut 2021, 21:29Raczej zamiana podyktowana brakiem możliwości wyciszenia 128N DUO na łukach pętli Piaski i notoryczne przez to skargi mieszkańców.bartoni722 pisze: ↑17 lut 2021, 17:07Z potrzeby obsługi weekendowej odcinka Piaski - Radiowa przez coś więcej niż 10.
10 km/h na wjeździe dla 11 nie pomaga to ciach zamiana.
Z Wiatracznej na Piaski będą dwie linie jedna szybsza druga krajoznawcza.
No ale 6 z 28 zamienić pętlami po stronie Pragi to za trudne dla ZTM.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak, radni z Bielan protestowali i wyprotestowali zamianę.
Pytanie do znawców: naprawdę nie dało się zrobić niczego, by Jazzy nie piszczały na Piaskach? Problem wozów, czy pętli?
W obliczu braku weekendowych kursów 11, faktu, że do M2 można przesiąść się już na Płockiej, a nie na Daszyniaku, a dodatkowo uśpienia Isengardu - należy ocenić tę zmianę na plus. 11 będzie można zredukować dzięki temu do typowej szczytówki/wsparcia i tyle.
P.S. Tramwaje linii 28 nie kursują do Wiatracznej, więc będzie tylko jedna linia w takiej relacji.
Pytanie do znawców: naprawdę nie dało się zrobić niczego, by Jazzy nie piszczały na Piaskach? Problem wozów, czy pętli?
W obliczu braku weekendowych kursów 11, faktu, że do M2 można przesiąść się już na Płockiej, a nie na Daszyniaku, a dodatkowo uśpienia Isengardu - należy ocenić tę zmianę na plus. 11 będzie można zredukować dzięki temu do typowej szczytówki/wsparcia i tyle.
P.S. Tramwaje linii 28 nie kursują do Wiatracznej, więc będzie tylko jedna linia w takiej relacji.
Cytat z zakładowego pisma z początku miesiąca:
"W ciągu ubiegłego roku otrzymaliśmy kilkadziesiąt skarg mieszkańców na hałas z rejonu
pętli Piaski. Dlatego podjęliśmy różne działania, aby ograniczyć tę niedogodność. Jednym
z nich jest ustawienie ograniczenia prędkości na krótkim odcinku łuku wjazdowego na
pętlę, od strony al. Reymonta. Przestrzeganie tego ograniczenia jest szczególnie istotne,
przede wszystkim ze względu na hałas generowany przez tramwaje. W najbliższych
tygodniach, w miejscu nowego ograniczenia prędkości będzie można natknąć się na
załogę nadzoru ruchu. Tym razem instruktorzy będą jednak pełnić głównie funkcję
edukacyjną i przypominać o konieczności i powodach zastosowania wolniejszej jazdy.
Postawienie ograniczenia nie kończy jednak sprawy. Prowadzimy w tym miejscu pomiary
hałasu, a działająca od lat w tej lokalizacji smarownica torowa została w ostatnich
miesiącach zmodernizowana. W kolejnym etapie planowane są również zmiany części
taboru obsługującego tę linię, jak również dodatkowe wyciszenie wagonów, które będą
pojawiać się na linii 11. Rozważane są także inne rozwiązania, by okoliczni mieszkańcy nie
byli narażeni na skutki uboczne wynikające z tramwajowego sąsiedztwa."
"W ciągu ubiegłego roku otrzymaliśmy kilkadziesiąt skarg mieszkańców na hałas z rejonu
pętli Piaski. Dlatego podjęliśmy różne działania, aby ograniczyć tę niedogodność. Jednym
z nich jest ustawienie ograniczenia prędkości na krótkim odcinku łuku wjazdowego na
pętlę, od strony al. Reymonta. Przestrzeganie tego ograniczenia jest szczególnie istotne,
przede wszystkim ze względu na hałas generowany przez tramwaje. W najbliższych
tygodniach, w miejscu nowego ograniczenia prędkości będzie można natknąć się na
załogę nadzoru ruchu. Tym razem instruktorzy będą jednak pełnić głównie funkcję
edukacyjną i przypominać o konieczności i powodach zastosowania wolniejszej jazdy.
Postawienie ograniczenia nie kończy jednak sprawy. Prowadzimy w tym miejscu pomiary
hałasu, a działająca od lat w tej lokalizacji smarownica torowa została w ostatnich
miesiącach zmodernizowana. W kolejnym etapie planowane są również zmiany części
taboru obsługującego tę linię, jak również dodatkowe wyciszenie wagonów, które będą
pojawiać się na linii 11. Rozważane są także inne rozwiązania, by okoliczni mieszkańcy nie
byli narażeni na skutki uboczne wynikające z tramwajowego sąsiedztwa."
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
OJP. Brak mi słów...
BTW, a może szczeniaczki na Grochowskiej też za bardzo hałasują? Na Obozowej na 20 też przerażający ten hałas jest, naprawdę! Chyba trzeba coś z tym zrobić.
A w relacji Piaski - Wiatraczna będą kursować 22 i 26. jeśli doszłoby 28 to byłyby trzy
Nie, ale to nie znaczy że mamy żonglować numerkami przy każdej zmianie rozkładu jakby to było coś niesamowicie istotnego. Przytoczone 225 zmieniało się co kilka miesięcy w 325, 345 i 225 i raczej była to sztuka dla sztuki.
Tam chyba jedyną namiastką są 8xy jako przyśpieszone. I nawet jakieś rodziny linii próbowali tworzyć z końcówkami 0, np. 840 i 870.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Szczeniaki są mniejszym problemem niż 128N w mojej prywatnej ocenie jakościowej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36646
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Szczeniaczki nie hałasują, tylko Jazzy Duo. Na Grochowskiej nie ma pętli w zabudowie.
Na Obozowej 20 nie ma pętli. A na Piaskach jest pętla z ciasnymi łukami przed oknami bloków. Nie wiesz tego, czy tylko udajesz?bartoni722 pisze: ↑18 lut 2021, 10:47Na Obozowej na 20 też przerażający ten hałas jest, naprawdę! Chyba trzeba coś z tym zrobić.
Stąd była moja uwaga o 28. Kiedyś mało brakowało, by z Os. Górczewska ruszały trzy linie (8, 26 i 28) na Wiatraczną, każda innym mostem. 8 skasowano o 2 miesiące za wcześniebartoni722 pisze: ↑18 lut 2021, 10:47A w relacji Piaski - Wiatraczna będą kursować 22 i 26. jeśli doszłoby 28 to byłyby trzy
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Celowo sprowadziłem sytuację do absurdu, że teraz każdą sensowną zmianę trasowo-obsługową trzebaby wymuszać pismami radnych o nadmierny hałas.Bastian pisze: ↑18 lut 2021, 11:03Na Obozowej 20 nie ma pętli. A na Piaskach jest pętla z ciasnymi łukami przed oknami bloków. Nie wiesz tego, czy tylko udajesz?bartoni722 pisze: ↑18 lut 2021, 10:47Na Obozowej na 20 też przerażający ten hałas jest, naprawdę! Chyba trzeba coś z tym zrobić.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
To właśnie świadczy o braku stałej oferty. ZTM nie potrafi/nie chce zająć stanowiska czy te linie mają kursować także w weekendy czy też nie. Oficjalnie kursowanie w dni wolne jest tylko tymczasowo zawieszone.bartoni722 pisze: ↑18 lut 2021, 10:47Nie, ale to nie znaczy że mamy żonglować numerkami przy każdej zmianie rozkładu jakby to było coś niesamowicie istotnego. Przytoczone 225 zmieniało się co kilka miesięcy w 325, 345 i 225 i raczej była to sztuka dla sztuki.
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
40 lat temu pętla na Jarzębskiego była również z ciasnymi łukami. Mieszkańcy mieli gorszy słuch?
miłośnik 13N
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36646
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie mieli Jazzów DUO. Za to całkiem możliwe, że mieli mniejsze wymagania akustyczne, w tym też nie ma nic dziwnego.Stary Pingwin pisze: ↑18 lut 2021, 11:3640 lat temu pętla na Jarzębskiego była również z ciasnymi łukami. Mieszkańcy mieli gorszy słuch?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na Marymont Potok też skargi, za moment zasiedlą budynek przy pętli Tarchomin i też będą skargi. Fakt, 13N wydawały przyjemniejsze odgłosy niż jazzy.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pętla 40 lat temu nie miała wjazdu od północy. Ten powstał w 2005 roku, w ramach budowy trasy "Bemowo-Młociny", a liniowo tak naprawdę wykorzystywany jest dopiero teraz.Stary Pingwin pisze: ↑18 lut 2021, 11:3640 lat temu pętla na Jarzębskiego była również z ciasnymi łukami. Mieszkańcy mieli gorszy słuch?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.