Strona 59 z 64

Problemy komunikacyjne Służewca

: 13 mar 2020, 11:31
autor: KwZ
Wiecie, w najbliższych tygodniach zarówno masa pasażerów jak i korki będą się rozkładać nienormalnie.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 13 mar 2020, 12:43
autor: Łukasz
Stary Pingwin pisze:
fik pisze:
12 mar 2020, 17:19
Widzę, że w ZTM wszystko po staremu i rzeczy robi się najgłupiej, jak można - na nowy odcinek skierowano linię o najgorszej regularności z możliwych, najprawdopodobniej całkowicie niszcząc tranzytową rolę 136, do tego zlikwidowano wspólny przystanek przesiadkowy na 136/172 przy Wołoskiej. Bez grama sensu.
Zastanawiam się, co zrobią pasażerowie, którzy wsiadali Wołoska/Woronicza do 136? A zawsze kilku ich było. Załogi zakładów komunikacyjnych WORONICZA też korzystały, teraz odcinamy je od Ursynowa. 138 jest za rzadko i dojeżdża do nikąd.
Zawsze jak gdzieś zabiorą, to jest ktoś, kto wsiadał. Mam wrażenie że w drugą stronę to nawet więcej osób (na przystanku Woronicza w kier. Ursynowa to chyba nigdy nikogo nie widziałem), choć one mogły się brać z 218/308. Natomiast nie demonizowałbym, od MZA jest chyba nawet bliżej do Maklakiewicza, a do Konstruktorskiej z tramwajów to też nie jest jakaś kosmiczna odległość. Długość zakładu, po którym pewnie i tak trzeba się poruszać. Ale pewnie przydałaby się „tylna brama”.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 13 mar 2020, 12:49
autor: Stary Pingwin
Z tylną bramą masz rację. Serce pęka, jak wjedziesz do początku hali i trzeba wracać do wyjścia na Woronicza. Odległości, jak na Żoliborzu.
Przystanek Woronicza kierunek Ursynów dla 136/138 bywa obciążony w pewnych godzinach. Sam korzystam, bo jest przesiadka do 165 drzwi w drzwi, za Rondem UE.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 14 mar 2020, 20:26
autor: Łukasz
Przystanki stoją w losowych miejscach jako słupki (nawet tam, gdzie są wiaty). W kierunku Banacha na przystankach w mordorze pojedyncze osoby się wczytywały w rozkłady. Naklejki mam wrażenie, że prawie wszędzie są jako stałe, a nie na żądanie, ale mogłem źle spojrzeć.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 05 kwie 2020, 8:24
autor: Łukasz
Łukasz pisze:Ciekawe, że nie ma nowych rozkladów 136. Spadnie z 10 do 12 minut, a w weekendy z 15 do 20? Kto obstawia :>?
Międzyszczyt spadł do 15, szczyt do 10, poza mikro.

W weekendy mogłaby być całkiem niezła przesiadka 218 -> 136 przy Maklakiewicza, gdyby nie to, że 136 ucieka minutę przed 218.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 05 kwie 2020, 9:42
autor: Autobus Czerwon
Przecież międzyszczyt na 136 od zawsze był co 15, a szczyt co 10.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 05 kwie 2020, 9:43
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:Przecież międzyszczyt od zawsze był co 15, a szczyt co 10.
Możliwe. Od zawsze to bym nie przesadzał :)

Problemy komunikacyjne Służewca

: 05 kwie 2020, 11:21
autor: Autobus Czerwon
Nie pamiętam co ile jeździło X lat temu, natomiast od co najmniej 2016 interwały się nie zmieniły.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 25 maja 2020, 12:53
autor: tatra
Temat trochę ucichł ale może połączyć 228 z 308 z kursami skróconymi Królikarnia - Spartańska.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 25 maja 2020, 13:03
autor: ashir
Kursy skrócone z Królikarni do Spartańskiej?

Problemy komunikacyjne Służewca

: 25 maja 2020, 13:15
autor: fik
tatra pisze:
25 maja 2020, 12:53
Temat trochę ucichł ale może połączyć 228 z 308 z kursami skróconymi Królikarnia - Spartańska.
Znaczy wycofać 308 z Konstruktorskiej i Domaniewskiej?

Problemy komunikacyjne Służewca

: 02 cze 2020, 22:41
autor: tatra
Z Wołoskiej w Domaniewską Suwak Konstruktorską Racjonalizacji do Spartańskiej.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 02 cze 2020, 22:43
autor: tatra
Oczywiście to kursy skrócone

Problemy komunikacyjne Służewca

: 03 cze 2020, 7:44
autor: Łukasz
Byłoby spoko, gdyby nie to, że jest bez sensu.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 03 lis 2021, 20:16
autor: Łukasz
Rondo Konstruktorska x Postępu (pewnie Os. Pozytywny Mokotów się będzie nazywać) wydaje się być gotowe. Wiaty nawet stoją - miało być 3 miesiące, jest już 4.5, a otwarcia nima.

Tymczasem jedna z bram pożarowych z Woronicza wychodzi wprost na osłupkowany chodnik ronda.