Norma w hultajach
Tramwaje Hyundai Rotem
No to jak, Hyundai zrezygnował z dalszych dostaw? Dlaczego nic się nie dzieje?
A nie dostarczył już wszystkich 140N? Według Tramwaru brakuje tylko 3 sztuk. 141N wszystkie dostarczone, a 142N to chyba będzie mógł dostarczyć, gdy 4001 zda test niezawodności?
Dostawa 142N jest niezależna od testu niezawodności. Ostatni transport morski jest już w drodze.

- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dostarczyć może kiedy chce (zakładając, że nie ma ograniczeń kontraktowych związanych z pojemnością zajezdni T1). Zgłosić do odbioru to już zupełnie inna rzecz.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wydaje mi się, że ma zakończony.
Dostarczyć mogą tyle, na ile będzie zgoda.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ciekawe czemu tak cholernie długo trwa wprowadzanie do ruchu. Aż 3 lub 4 miesiące potrzeba od dostarczenia. Masakra. W innych miastach gdzie też trwają dostawy nowego taboru trwa to zdecydowanie szybciej.
Rekordziści w obecnej chwili to 4111, 4114 i 4251.
Rekordziści w obecnej chwili to 4111, 4114 i 4251.
Jest limit wagonów, które mogą być w teście niezawodności. Więc jeśli HRC dostarcza wagony hurtowo, to siłą rzeczy niektóre mogą chwilę poczekać na uruchomienie. Sama kolejność zgłoszeń do testów to raczej sprawa producenta.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
4251 - 224 dni od dostarczenia
4111 - 217
4114 - 170
4280 - 105
No faktycznie krótko czekają na wprowadzenie.
Limit w teście nie bardzo bo analizując tok dostaw i wprowadzania do ruchu to raz jest dużo raz mniej lub jeden.
A ten limit ma jakieś uzasadnienie, szczególnie w sytuacji, w której akurat trafił się producent dostarczający tramwaje dużymi partiami z drugiego końca świata? Spisywanie usterek i liczenie kilometrów jest aż tak wymagające, że nie można tego robić dla, powiedzmy, 20 tramwajów w jednym czasie?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Limit jest określony w SIWZ, więc zapomnij o jakimkolwiek luzowaniu, bo Ci Pesa z TVP dezInfo zrobią z dudy jesień średniowiecza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1184
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Co tam znowu z #4001, znowu od 3 tygodni nie wyjeżdża
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Bo pewnie nie ma na co.
Odbiory końcowe. Każda pierwsza sztuka po teście niezawodności dość długo stała. A jak już będzie mogła jeździć, to i tak nie będzie jeździć z pasażerami, tylko tłuc szkolenia dla motorniczych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem