Strona 59 z 328
: 06 sty 2010, 18:31
autor: jajcys
MeWa pisze:Ale się czepiacie - w okolicach świąt i wolnych sytuacja zawsze jest podobna od niepamiętnych czasów. I nie tylko w IC - w ten weekend pasażerowie zablokowali tory w Tarnowie, bo się nie mieścili do pociągu PR-ów.
I PR udowodniło, że jednak da się wszystkich pomieścić w normalnych warunkach doczepiając ekstra kibla. Wystarczy chcieć.
: 06 sty 2010, 18:33
autor: Wolfchen
MeWa pisze:Ale się czepiacie - w okolicach świąt i wolnych sytuacja zawsze jest podobna od niepamiętnych czasów.
Nie przypominam sobie, żeby były aż takie problemy. Bo cztery wagony to stanowczo za mało, a to najpopularniejsze zestawienie TLK...
A tłok jest codziennie (najbliższy przykłąd: Warszawa - Łódź).
MeWa pisze:I nie tylko w IC - w ten weekend pasażerowie zablokowali tory w Tarnowie, bo się nie mieścili do pociągu PR-ów.
Tylko, że rzecznik PRów nie mówi bezczelnie, że "pasażerowie są sobie winni"...
: 06 sty 2010, 18:34
autor: MeWa
jajcys pisze:I PR udowodniło, że jednak da się wszystkich pomieścić w normalnych warunkach doczepiając ekstra kibla. Wystarczy chcieć.
a) przypadek, że mieli;
b) potrzeba było zablokowania torów, żeby to zrobili.
Glonojad pisze:kajo ma rację - linie lotnicze w takich dniach kokosy trzepią, a PIC tylko psuje sobie reputację...
a czy PIC w ogóle mógłby tak różnicować bilety?
: 06 sty 2010, 18:34
autor: Glonojad
Z tymi normalnymi warunkami to nie przeginaj, w kiblach PRów potrafi śnieg leżeć.
: 06 sty 2010, 18:35
autor: Glonojad
MeWa pisze:
Glonojad pisze:kajo ma rację - linie lotnicze w takich dniach kokosy trzepią, a PIC tylko psuje sobie reputację...
a czy PIC w ogóle mógłby tak różnicować bilety?
Boję się, że nie może - ostatnio dostał po łapach za promocję "wcześniej - taniej" na bilety internetowe.
Ewentualnie może w tym czasie zawieszać TLKi i na te dni w ich planie puszczać EIC czy jak się kwalifiki teraz nazywają.
: 06 sty 2010, 18:36
autor: Wolfchen
MeWa pisze:a czy PIC w ogóle mógłby tak różnicować bilety?
Może zawsze zrobić oferty handlowe, z cenami niższymi, od taryfy.
Glonojad pisze:Z tymi normalnymi warunkami to nie przeginaj, w kiblach PRów potrafi śnieg leżeć.
To akurat łączy wszystkich przewoźników
: 06 sty 2010, 18:36
autor: KwZ
Tak jakby w wagonach też nie potrafił.
A w ogóle to jakiś absurd: w pociągach nie ma miejsc, bo są pasażerowie, a nie ma kasy na nowe wagony...
: 06 sty 2010, 18:37
autor: Glonojad
KwZ pisze:Tak jakby w wagonach też nie potrafił.
Potrafi, po prostu pienie na cześć PRów w sytuacji ich ewidentnej wtopy mnie zirytowało.
[ Dodano: |6 Sty 2010|, 2010 18:39 ]
KwZ pisze:
A w ogóle to jakiś absurd: w pociągach nie ma miejsc, bo są pasażerowie, a nie ma kasy na nowe wagony...
To zależy, ile tych szczytów jest w ciągu roku i jak się pokrywają ze szczytami dojazdów. Pomijając fakt, że dojazdy to mają SKMki, KMy i trochę PRy, a dalekobieżne szczyty głównie IC.
: 06 sty 2010, 18:42
autor: MeWa
Wolfchen pisze:A tłok jest codziennie (najbliższy przykłąd: Warszawa - Łódź).
i nic się nie zmieniło, tłok był tutaj odkąd pamiętam. I w wakacje łódzkie były skracane niemal o połowę, bo "trzeba było wagonów na składy kolonijne"
Wolfchen pisze:Tylko, że rzecznik PRów nie mówi bezczelnie, że "pasażerowie są sobie winni"...
to stwierdzenie nie jest jednak pozbawione racji - jak się zostawia powrót na ostatnią chwilę...
Glonojad pisze:
KwZ pisze:
A w ogóle to jakiś absurd: w pociągach nie ma miejsc, bo są pasażerowie, a nie ma kasy na nowe wagony...
To zależy, ile tych szczytów jest w ciągu roku i jak się pokrywają ze szczytami dojazdów. Pomijając fakt, że dojazdy to mają SKMki, KMy i trochę PRy, a dalekobieżne szczyty głównie IC.
Żaden absurd - żadnemu przewoźnikowi nie będzie się opłacało kupować wagonów, żeby przez 9/10 roku stały niewykorzystane.
: 06 sty 2010, 18:49
autor: Glonojad
Wiesz, rzecznikowi prasowemu za to się płaci, by prawdę przykrą mówił w sposób dyplomatyczny,
: 06 sty 2010, 19:15
autor: fik
MeWa pisze:to stwierdzenie nie jest jednak pozbawione racji - jak się zostawia powrót na ostatnią chwilę...
Zawsze myślałem, że to podaż ma się dostosowywać do popytu, a nie odwrotnie.
: 06 sty 2010, 19:20
autor: MeWa
są takie dni, kiedy popyt przewyższa możliwości przewozowe
: 06 sty 2010, 19:24
autor: fik
MeWa pisze:są takie dni, kiedy popyt przewyższa możliwości przewozowe
Przepustowość większości linii kolejowych w tym kraju jest bardzo daleka od wyczerpania.
: 06 sty 2010, 19:28
autor: MeWa
fik pisze:MeWa pisze:są takie dni, kiedy popyt przewyższa możliwości przewozowe
Przepustowość większości linii kolejowych w tym kraju jest bardzo daleka od wyczerpania.
możliwości przewozowych spółki.
: 06 sty 2010, 19:32
autor: fik
Spółka ma możliwości kształtowania swoich możliwości przewozowych. To, że z nich korzysta, nie obchodzi w żadnej mierze pasażera.