: 20 wrz 2008, 20:26
Dzis na jednym z pociągów do Radomia widziana lokomotywa EU07-118, w tradycyjnych barwach (zielonych). Cos się spsuło, czy normalnie tak podsyłają?
Nie wszytskie przemalowane - to raz.Dzis na jednym z pociągów do Radomia widziana lokomotywa EU07-118, w tradycyjnych barwach (zielonych). Cos się spsuło, czy normalnie tak podsyłają?
Przy czym czas realizacji dają 700 dni (łatwo nie bedzie przy obecnym tłoku na rynku), a przewidują koszt całości na 149mln zł (loko+serwis).Plesim pisze:Kryteria oceny to 80% cena, a 20% czas dostawy.
Lokomotywy mają wejść w 2011 roku. Do tego czasu jest szansa na wiele zmian w przepisach, a same lokomotywy maja być "ready ERTMS". Więc nawet jakby lokomotywy miały być ciągle przepinane, to chyba dobrze, że będzie szansa na wykorzystanie 160km/h?Aligator pisze:Coś dziwne zdają mi się te wymogi, zważywszy że Push-pulle raczej 160 km/h poruszać się nie będą
No, to już nieco gorzej wygląda.Aligator pisze:To prawie jak z przetargami na wagony SKM które przy przystankach co 1 km miałyby mieć wymóg "Vmax" = 160+...
Wiesz raczej bedzie to wyglądać tak że loki bedą miały potencjał, ale trasa mieć nie będzie, jaki jest sens rozpędzania składu do 160 km/h na trasie podmiejskiej?Lokomotywy mają wejść w 2011 roku. Do tego czasu jest szansa na wiele zmian w przepisach, a same lokomotywy maja być "ready ERTMS". Więc nawet jakby lokomotywy miały być ciągle przepinane, to chyba dobrze, że będzie szansa na wykorzystanie 160km/h?
Patrzę na zapowiedzi i widzę... Mazovia - Płock na EU07+piętrusy. Oczywiście - mało co tam jest na 160km/h, ale moze być. Podobnie nasielska - będzie. Do Skierniewic - niebawem przebudują. Do Siedlec/Łukowa - przebudowana (do Łukowa jeszcze trochę czasu bedzie na 120km/h).Wiesz raczej bedzie to wyglądać tak że loki bedą miały potencjał, ale trasa mieć nie będzie, jaki jest sens rozpędzania składu do 160 km/h na trasie podmiejskiej?
Raczej równo 160km/h. Więcej nikt nie chce. Na pewno nie w KM.Aligator pisze:realną koniecznością posiadania składu 160+
Raczej równo 160km/h. Więcej nikt nie chce. Na pewno nie w KM.
Piętrusy powinny obsługiwać głównie podmiejskie, a na takich odległościach nie ma problemu z rozpędzeniem do 160km/h. Nie chce mi się tu przytaczać, ale czesto pada argument w stylu "w DB RE też piętrusy jeżdżą po 140-160km/h i jakoś wszyscy żyją"
A jak ktoś za niską cenę zaoferuję do 200 km/h?Aligator pisze: Pragnę zwrócić uwagę ze Urząd Marszałkowski zlecił zakup loków o prędkości operacyjnej "minimum 160" km/h a nie 160 km/h.
Umiesz czytac ze zrozumieniem?Premo pisze:A jak ktoś za niską cenę zaoferuję do 200 km/h?Aligator pisze: Pragnę zwrócić uwagę ze Urząd Marszałkowski zlecił zakup loków o prędkości operacyjnej "minimum 160" km/h a nie 160 km/h.
Już tłumaczę dlaczego.Pragnę zwrócić uwagę ze Urząd Marszałkowski zlecił zakup loków o prędkości operacyjnej "minimum 160" km/h a nie 160 km/h.
I Flirt sobie wali 130km/h, a piętrus z EU07 potrafi dobić do 120km/h na dłuższych odcinkach (są i dłuższe niż 5km), a przecież mają głównie na przyspieszone w szczycie isć (piętrusy).Aligator pisze:więcej nie będzie po prostu sensu tego rozpędzać zważywszy na gęstość stacji (na Siedleckiej przystanek średnio co 3,5 km)