Strona 59 z 409
: 05 kwie 2012, 10:42
autor: Lukasz436
sajbeer pisze:W kierunku Mokotowa stały od Centrum do Złotej.
Echhh to samochodem w korku to do Wilanowskiej można dojechać. I jak tu zachęcać...
: 07 kwie 2012, 21:07
autor: piotram
Bywało że stały od Konstytucji, ale problem był złożony - nie tylko problem ze światłami. Jak ktoś wpuścił mega ilość tramwajów olewając jakiekolwiek "zabezpieczenie", aby mogły przejechać przez tory niezastawione blachami oraz odpowiednio wcześniej zamknąć drzwi, to wyszło jak wyszło.
: 30 cze 2012, 9:21
autor: Bywalec
: 11 sie 2012, 10:05
autor: Bywalec
: 11 sie 2012, 10:41
autor: Paweł D.
A tak z ciekawości. Czy zrobienie wzbudzania przy przejeździe przez Grochowską niedaleko Wiatracznej to sprawa nie do zrealizowania? Niedawno miałem okazję obserwować to wieczorem z okna. Grochowską od strony Gocławka nic nie jedzie a tramwaje sobie stoją. Minutę jak obliczyłem.
: 11 sie 2012, 12:17
autor: Bastian
Paweł D. pisze:Czy zrobienie wzbudzania przy przejeździe przez Grochowską niedaleko Wiatracznej to sprawa nie do zrealizowania?
To sprawa w realizacji, tyle na ten temat.
: 03 wrz 2012, 14:05
autor: Jarek
Żadnej realizacji nie będzie, bo tam każą osygnalizować wyjazd z lokalnej Grochowskiej. A wtedy robi się poważny projekt, trzeba zrobić koordynację sygnalizacji (położyć kabel), osygnalizować przejścia dla pieszych. Wyjdzie pewnie z pół miliona za modernizację sygnalizacji.
Póki co tramwaj musi mieć źle.
: 03 wrz 2012, 15:02
autor: KwZ
Skoro teraz jest nieosygnalizowany ten wyjazd z lokalnej Grochowskiej, to czemu miałby zacząć być?
Co do przejść dla pieszych, pytanie jw.
: 03 wrz 2012, 15:45
autor: MichalJ
Bo nielegalność starych organizacji ruchu wszystkim wisi (pomimo upłynięcia prawie 4 lata temu pięcioletniego oidp terminu na dostosowanie) , a nieprzepisowej nowej Galas nie podpisze.
: 03 wrz 2012, 15:56
autor: Paweł D.
Jarek pisze:Póki co tramwaj musi mieć źle.
Aha, czyli jak tramwaj stoi 1,5 minuty jest dobrze, jak podjedzie i wzbudzi i postoi krócej będzie źle. Wiem, że to bardzo uprościłem, ale na to wychodzi? Bo zrobić fazę co minutę też pewnie się nie da...
: 03 wrz 2012, 16:26
autor: Glonojad
Zmiana programów to zmiana projektu - patrz post MichałaJ.
: 01 paź 2012, 11:54
autor: Stary Pingwin
Śmigałem wczoraj 17 i zastanowił mnie brak sygnalizacji na przejściu dla pieszych przy przystanku Cmentarz Włoski. Otoczenie identyczne jak Las Bielański i Przy Agorze. Zabrakło pieniędzy czy przyszła refleksja, że to przegięcie?
: 11 paź 2012, 19:05
autor: Thompson04
Nowa sygnalizacja na przebudowanych skrzyżowaniach Powstańców Śląskich z Człuchowską i Synów Pułku co prawda zdaje się, że eliminuje możliwość blokowania tramwajów przez samochody ale jednak wydłuża ich przejazd.
Zapowiadane były priorytety dla tramwajów na tej trasie i czy to są właśnie te priorytety czy spowolnienie tramwajów, aby potem można było pochwalić się ich "przyspieszeniem"?
Ciekawe kiedy ktoś wpadnie na pomysł aby uwzględnić te zmiany w rozkładzie, nie wspominając o aktualnych ograniczeniach do 10, które razem potrafią stworzyć spore opóźnienia w stosunku do rozkładu...
: 11 paź 2012, 19:10
autor: Glonojad
Thompson04 pisze:
Zapowiadane były priorytety dla tramwajów na tej trasie i czy to są właśnie te priorytety czy spowolnienie tramwajów, aby potem można było pochwalić się ich "przyspieszeniem"?
Bardzo śmieszne. Ha ha ha. Skrócenie czasu było zapewniane w stosunku do stanu wyjściowego oczywiście.
Ale może by tak konkrety, zamiast się uzłośliwiać? Bo skoro nie ma blokowania, to jaka jest przyczyna rzekomego spowolnienia? Znaczące skrócenie faz? Zła koordynacja? I czy nie rekompensuje tego właśnie brak blokowania?
A 10 są pewnie czasowo w związku z robotami, ale to przecież szczegół, nie?
Aha, nie twierdzę, że tam wprowadzono priorytety. Ale przy tak złośliwie postawionej tezie aż odechciewa się człowiekowi dyskusji, a co dopiero pracy.
: 11 paź 2012, 19:37
autor: MeWa
Glonojad pisze:A 10 są pewnie czasowo w związku z robotami, ale to przecież szczegół, nie?
Faktycznie na chyba dwóch odcinkach jest 10 km/h, nie uwzględniono tego w rozkładach, więc zdarza się, że często tramwaje jeżdżą opóźnione.