Wyświetlacze

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

bartoni722
Posty: 12144
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 09 mar 2014, 18:16

Tylko Woronicza i Kleszczowa sie spisaly. W sumie i tak jest postep w stosunku do wczoraj ale...nie widze przeciwskazan zeby wysylac na to same wozy z dobrze przygotowanymi elektrodechami.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 09 mar 2014, 18:17

Aż tak szczegółowych informacji nie potrzebowałem :) Mercedesów żadnymi uczuciami nie darzę, generalnie żadnych autobusów żadnymi uczuciami nie darzę, niemniej dzisiaj widziałem Mercedesa wyświetlającego z przodu to, co powinien. I dalej nie rozumiem czemu MZA przerasta zaprogramowanie wyświetlaczy. Przecież tacy wspaniali są. I powtórzę: wklepanie z palca numeru i kierunku w R&G to naprawdę nie jest problem. A to by wystarczyło, żeby jakoś to wyglądało.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 mar 2014, 18:23

bartoni722 pisze:Tylko Woronicza i Kleszczowa sie spisaly. W sumie i tak jest postep w stosunku do wczoraj ale...nie widze przeciwskazan zeby wysylac na to same wozy z dobrze przygotowanymi elektrodechami.
Ale Kleszczowa to tylko dzisiaj, wczoraj jak się wsiadało do Mercedesa to nie sposób było się dowiedzieć o trasie i przystankach linii zastępczej, bo zwyczajnie cała elektrodecha była pusta. W tej sytuacji jednak lepsze były wozy bez tablic elektronicznych. :wink:
Szeregowy_Równoległy pisze:I powtórzę: wklepanie z palca numeru i kierunku w R&G to naprawdę nie jest problem. A to by wystarczyło, żeby jakoś to wyglądało.
Właśnie tyle wysiłku wykonała Woronicza. Z-1 :arrow: Pl. Hallera, albo Z-1 :arrow: Żerań Wschodni. :)

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 09 mar 2014, 18:48

Czy wozy serii 85xx z Woronicza na Z-1 jeździły? Bo dostałam informację, że w systemie była linia Z-1, ale ta poprzednia - zdaje się z Metra Młociny :P

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 mar 2014, 18:57

MC pisze:Czy wozy serii 85xx z Woronicza na Z-1 jeździły?
Nie. Wczoraj była seria 81xx, a dziś 88xx. :wink:

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 09 mar 2014, 19:01

To może dlatego nie wyjechały ;)

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 09 mar 2014, 19:41

Jaki jest problem, żeby zajezdnie wysyłały wozy, które są wyposażone w nowe systemy? Na takie 520, ostrobramskie 520, da się wysyłać tylko wozy z elektrodechami, więc dlaczego na "zetki" się nie da? Tym bardziej, że tych brygad nie jest dużo. :>

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 09 mar 2014, 19:57

Pawel_ pisze:Jaki jest problem, żeby zajezdnie wysyłały wozy, które są wyposażone w nowe systemy? Na takie 520, ostrobramskie 520, da się wysyłać tylko wozy z elektrodechami, więc dlaczego na "zetki" się nie da? Tym bardziej, że tych brygad nie jest dużo. :>
pawcio pisze:Przy brygadach ponadplanowych rządzi MZA bo to oni wiedzą gdzie znajdą kierowców.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 09 mar 2014, 19:58

E? Zacytowałeś coś o kierowcach, a nie o wozach. ;]

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 09 mar 2014, 20:01

Wynika to z kontekstu - najprościej rzecz ujmując to po prostu MZA robi łaaaaaaskęęęę, że coś w ogóle na te zetki wysyła.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 09 mar 2014, 20:06

Faktycznie. 8-(

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 mar 2014, 20:15

Pawel_ pisze:Jaki jest problem, żeby zajezdnie wysyłały wozy, które są wyposażone w nowe systemy? Na takie 520, ostrobramskie 520, da się wysyłać tylko wozy z elektrodechami, więc dlaczego na "zetki" się nie da? Tym bardziej, że tych brygad nie jest dużo. :>
Na 520 jeżdżą różne typy SU18. Choć sam pamiętam jak kiedyś było 16 SU18 z elektrodechami (w tym hybryda) w DŚ z zasileniami. :wink: A co do Z-1 to właśnie czasami lepiej jak jeżdżą wozy z tradycyjnymi tablicami. Bo co z tego jak wczoraj jeździły Mercedesy, jak i tak nic sensownego nie potrafiły wyświetlić, jak jego kuzyni z Ostrobramskiej i Stalowej? Dziś dopiero było wszystko prawidłowo, a wczoraj to już większy byłby pożytek jakby Kleszczowa wysłała SU18. Przynajmniej z boku byłaby trasa z przystankami. :wink:

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 09 mar 2014, 20:17

ashir pisze:Na 520 jeżdżą różne typy SU18.
A przewidziane są elektrodechy. :)

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 mar 2014, 20:22

Pawel_ pisze:A przewidziane są elektrodechy. :)
Z jakiego powodu i od kiedy? MZA to wymyśliło? Bo coś ta Ostrobramska się dostosować nie może. Kleszczowej też to dotyczy? Bo oni czasami puszczają swoje SU18. :razz:

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 09 mar 2014, 20:26

R&G nie daje rady. Ale jak widzę ostrobramskie 520, to zawsze w opcji electro. A Kleszczowa mnie nie interesuje. :P

ODPOWIEDZ