Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3835
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 27 paź 2015, 18:57

pawcio pisze:Takie czasy. Mnie zastanawia czemu Międzynarodowej nie spotkało to samo.
Przedwyborcze trzęsidupstwo trwa po wyborach?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 paź 2015, 19:34

Nawierzchnie zatoczki Rozbrat 01 wymieniono z kostki na asfalt. Ciekawe dlaczego tak - Rozbrat 02 od dawna ma beton.

Asfalt sprawdza się kiepsko (zapraszam na TT na Żerań)...

Georg
Posty: 6042
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 paź 2015, 19:45

pawcio pisze:Takie czasy. Mnie zastanawia czemu Międzynarodowej nie spotkało to samo.
Międzynarodową zabrano z 502. Dodano Kryniczną na E-1. W sumie to E-1 równie dobrze mogłoby się nazywać 4xx, bo omija na swojej trasie średnio raptem 3 przystanki (w kierunku Stadionu 4 - Brazylijska, Międzynarodowa, Wybrzeże Szczecińskie i Most Świętokrzyski, a w drugą stronę tylko dwa ostatnie). Na plus oceniam fakt, że ciut ścięto E-1 czasy przejazdu między Saską, a Stadionem i między Stadionem, a Afrykańską. Wychodzi, że z przystankami Kryniczna na E-1 trasa będzie pokonywana szybciej niż bez :)

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 paź 2015, 19:50

Most Świętokrzyski to nawet w kierunku krańca Metro Stadion Narodowy można pominąć. A równie dobrze to i z tego można już zrobić linię zwykłą, nie wiele do tego brakuje. :wink:

man1956
Posty: 1592
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 paź 2015, 20:05

Georg pisze:
pawcio pisze:Takie czasy. Mnie zastanawia czemu Międzynarodowej nie spotkało to samo.
Międzynarodową zabrano z 502. Dodano Kryniczną na E-1. W sumie to E-1 równie dobrze mogłoby się nazywać 4xx, bo omija na swojej trasie średnio raptem 3 przystanki (w kierunku Stadionu 4 - Brazylijska, Międzynarodowa, Wybrzeże Szczecińskie i Most Świętokrzyski, a w drugą stronę tylko dwa ostatnie). Na plus oceniam fakt, że ciut ścięto E-1 czasy przejazdu między Saską, a Stadionem i między Stadionem, a Afrykańską. Wychodzi, że z przystankami Kryniczna na E-1 trasa będzie pokonywana szybciej niż bez :)
Ale za to częstotliwość co 10'.

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 27 paź 2015, 21:47

523 miało być po otwarciu co 5 minut, a zostało co 6 -.-
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

Georg
Posty: 6042
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 paź 2015, 22:20

man1956 pisze:
Georg pisze: Międzynarodową zabrano z 502. Dodano Kryniczną na E-1. W sumie to E-1 równie dobrze mogłoby się nazywać 4xx, bo omija na swojej trasie średnio raptem 3 przystanki (w kierunku Stadionu 4 - Brazylijska, Międzynarodowa, Wybrzeże Szczecińskie i Most Świętokrzyski, a w drugą stronę tylko dwa ostatnie). Na plus oceniam fakt, że ciut ścięto E-1 czasy przejazdu między Saską, a Stadionem i między Stadionem, a Afrykańską. Wychodzi, że z przystankami Kryniczna na E-1 trasa będzie pokonywana szybciej niż bez :)
Ale za to częstotliwość co 10'.
Przypuszczam, że część z tego pójdzie na skrócone 411.

Georg
Posty: 6042
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 paź 2015, 22:21

Markosek pisze:523 miało być po otwarciu co 5 minut, a zostało co 6 -.-
Nie słyszałem o takich zapowiedziach. Kiedy i gdzie o tym czytałeś?

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 paź 2015, 23:19

No nieee! Wszystkim przyspiechom dodali Rozbrat. Teraz między Politechniką a Saską nie będzie żadnych różnic między czarnymi a czerwonymi.
Georg pisze:W sumie to E-1 równie dobrze mogłoby się nazywać 4xx, bo omija na swojej trasie średnio raptem 3 przystanki
W sumie to E-1 mogłoby się nazywać 3xx, omija jeden czy dwa przystanki koło Stadionu - oba na żądanie. Te przy Brazylijskiej olać, puszczając jednokierunkowo przez Ateńską.

Georg
Posty: 6042
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 paź 2015, 23:38

Saska.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 28 paź 2015, 1:07

525 tez teraz mozna zmienic na czarny na calej trasie pomija chyba teraz max 4-5 przystankow...

Walas
Posty: 17109
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 28 paź 2015, 5:57

Pewnie jak oddadzą przystanki na trasie to zabiorą Rozbrat z 5xx.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 28 paź 2015, 7:20

Walas pisze:Pewnie jak oddadzą przystanki na trasie to zabiorą Rozbrat z 5xx.
Nie rozumiem jaki to miałoby mieć związek. Przecież przystanki na trasie i tak były dla czarnych nie dla czerwonych.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 paź 2015, 10:21

piszmy do ZTM w sprawie tej głupoty z czerwonych wystarczy na rozbrat częste 520 plus ewentualnie jakieś 502. Reszta linii przyspieszonych powinna się tam nie zatrzymywać.

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 28 paź 2015, 11:00

Żadna czerwona nie powinna się tam zatrzymywać

Zablokowany