Przedwyborcze trzęsidupstwo trwa po wyborach?pawcio pisze:Takie czasy. Mnie zastanawia czemu Międzynarodowej nie spotkało to samo.
Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego
Moderator: Wiliam
Nawierzchnie zatoczki Rozbrat 01 wymieniono z kostki na asfalt. Ciekawe dlaczego tak - Rozbrat 02 od dawna ma beton.
Asfalt sprawdza się kiepsko (zapraszam na TT na Żerań)...
Asfalt sprawdza się kiepsko (zapraszam na TT na Żerań)...
Międzynarodową zabrano z 502. Dodano Kryniczną na E-1. W sumie to E-1 równie dobrze mogłoby się nazywać 4xx, bo omija na swojej trasie średnio raptem 3 przystanki (w kierunku Stadionu 4 - Brazylijska, Międzynarodowa, Wybrzeże Szczecińskie i Most Świętokrzyski, a w drugą stronę tylko dwa ostatnie). Na plus oceniam fakt, że ciut ścięto E-1 czasy przejazdu między Saską, a Stadionem i między Stadionem, a Afrykańską. Wychodzi, że z przystankami Kryniczna na E-1 trasa będzie pokonywana szybciej niż bezpawcio pisze:Takie czasy. Mnie zastanawia czemu Międzynarodowej nie spotkało to samo.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Most Świętokrzyski to nawet w kierunku krańca Metro Stadion Narodowy można pominąć. A równie dobrze to i z tego można już zrobić linię zwykłą, nie wiele do tego brakuje. ![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale za to częstotliwość co 10'.Georg pisze:Międzynarodową zabrano z 502. Dodano Kryniczną na E-1. W sumie to E-1 równie dobrze mogłoby się nazywać 4xx, bo omija na swojej trasie średnio raptem 3 przystanki (w kierunku Stadionu 4 - Brazylijska, Międzynarodowa, Wybrzeże Szczecińskie i Most Świętokrzyski, a w drugą stronę tylko dwa ostatnie). Na plus oceniam fakt, że ciut ścięto E-1 czasy przejazdu między Saską, a Stadionem i między Stadionem, a Afrykańską. Wychodzi, że z przystankami Kryniczna na E-1 trasa będzie pokonywana szybciej niż bezpawcio pisze:Takie czasy. Mnie zastanawia czemu Międzynarodowej nie spotkało to samo.
523 miało być po otwarciu co 5 minut, a zostało co 6 -.-
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
Przypuszczam, że część z tego pójdzie na skrócone 411.man1956 pisze:Ale za to częstotliwość co 10'.Georg pisze: Międzynarodową zabrano z 502. Dodano Kryniczną na E-1. W sumie to E-1 równie dobrze mogłoby się nazywać 4xx, bo omija na swojej trasie średnio raptem 3 przystanki (w kierunku Stadionu 4 - Brazylijska, Międzynarodowa, Wybrzeże Szczecińskie i Most Świętokrzyski, a w drugą stronę tylko dwa ostatnie). Na plus oceniam fakt, że ciut ścięto E-1 czasy przejazdu między Saską, a Stadionem i między Stadionem, a Afrykańską. Wychodzi, że z przystankami Kryniczna na E-1 trasa będzie pokonywana szybciej niż bez
Nie słyszałem o takich zapowiedziach. Kiedy i gdzie o tym czytałeś?Markosek pisze:523 miało być po otwarciu co 5 minut, a zostało co 6 -.-
-
- Posty: 2850
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No nieee! Wszystkim przyspiechom dodali Rozbrat. Teraz między Politechniką a Saską nie będzie żadnych różnic między czarnymi a czerwonymi.
W sumie to E-1 mogłoby się nazywać 3xx, omija jeden czy dwa przystanki koło Stadionu - oba na żądanie. Te przy Brazylijskiej olać, puszczając jednokierunkowo przez Ateńską.Georg pisze:W sumie to E-1 równie dobrze mogłoby się nazywać 4xx, bo omija na swojej trasie średnio raptem 3 przystanki
525 tez teraz mozna zmienic na czarny na calej trasie pomija chyba teraz max 4-5 przystankow...
Pewnie jak oddadzą przystanki na trasie to zabiorą Rozbrat z 5xx.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Nie rozumiem jaki to miałoby mieć związek. Przecież przystanki na trasie i tak były dla czarnych nie dla czerwonych.Walas pisze:Pewnie jak oddadzą przystanki na trasie to zabiorą Rozbrat z 5xx.
piszmy do ZTM w sprawie tej głupoty z czerwonych wystarczy na rozbrat częste 520 plus ewentualnie jakieś 502. Reszta linii przyspieszonych powinna się tam nie zatrzymywać.
Żadna czerwona nie powinna się tam zatrzymywać