Strona 60 z 264
: 11 mar 2007, 14:00
autor: fik
Tm pisze:tam to wystarczy przesunąć Stadion
A w drugą lokację Powisle.
: 11 mar 2007, 14:21
autor: Rosa
Jasne, ale przesunięcie oznacza budowę nowej stacji.
: 11 mar 2007, 14:32
autor: Glonojad
Tm pisze:
4 przystanki to rzeczywiście wygląda na przesadę, ale czas podróży nie musi sie tak bardzo zwiększyć;
A co? Zamontujesz turbiny w tunelu żeby przyspieszać/hamować kible?
: 11 mar 2007, 15:29
autor: Tm
inż. Glonojad pisze:A co? Zamontujesz turbiny w tunelu żeby przyspieszać/hamować kible?
no kto jak kto, ale Ty chyba wiesz, że czas podrózy to nie czas przejazdu pojazdu
: 11 mar 2007, 19:14
autor: Premo
Nikt nie zamierza zabierać pociągów z tunelu średnicowego. Będziemy mieli 3 tunel dla Metra i tam nie będzie problemu z budową dodatkowych przystanków.
: 11 mar 2007, 19:17
autor: Glonojad
@Tm, racja, nie zauważyłem
@Premo: Oczekuję na odpowiedź.
: 11 mar 2007, 20:44
autor: Andrzej
inż. Glonojad pisze:Po co zwiększać częstotliwość S2, skoro jest wspólny bilet, a od 1.06 ma być koordynacja rozkładów??? Można dać najwyżej tablice liniowe KMemom i wpisać je w rozkład
a jaka ma być łączna częstotliwość pociągów KM i SKM?
: 11 mar 2007, 20:47
autor: Glonojad
Nie mam bladego pojęcia. Ale nie podejrzewam cięć ani u jednego, ani u drugiego przewoźnika. Co by oznaczało jakieś 9/15/15-20.
: 11 mar 2007, 20:57
autor: Andrzej
inż. Glonojad pisze:Nie mam bladego pojęcia. Ale nie podejrzewam cięć ani u jednego, ani u drugiego przewoźnika. Co by oznaczało jakieś 9/15/15-20.
czyli znośnie.
ale nie wiem jak dowozówki po waszej stronie Wisły, ale u nas 196 i 198 nie mogą i nie będą tak często.
196 powinno dostać regularne 30 minut, a 198 regularne 20 minut.
: 11 mar 2007, 21:03
autor: Glonojad
Przy tej częstotliwości (zwłaszcza w szczycie), dowozówka powinna być po prostu regularna.
Po "naszej" stronie, dowozówek per se nie ma, najbliżej do nich liniom 194 i 149 oraz 716, które jeżdżą jak jeżdżą (co 20/30-40/30), w koordynacji 149 ze 194 (149 się z 716 w DS trochę zdudnia, a w stronę Ursusa zapewniona jest przesiadka 716 w 149 a nie, niestety, odwrotnie).
: 19 mar 2007, 9:17
autor: Plesim
Niedawno ktoś pytał czy NEWAG będzie miał z czego wyprodukować kolejne 14WE. Oto odpowiedz prosto od producenta.
Plac i
złomowisko.
: 20 mar 2007, 16:25
autor: Plesim
Ciekawe zjawisko widziałem dziś po 12 na Wschodnim. Przy peronie 6 stała jednostka SKM do Pruszkowa a przy 7 dwie jednostki do Sulejówka. Obie z pasażerami, a jeden to EN57 (drugi też zresztą dziś jeździ). Trzy SKM na jednej stacji to jeszcze nie widziałem.
: 20 mar 2007, 17:07
autor: Wolfchen
Plesim pisze:Niedawno ktoś pytał czy NEWAG będzie miał z czego wyprodukować kolejne 14WE. Oto odpowiedz prosto od producenta. Plac i złomowisko.
Obawiam się, że z tego 14WE bez przetopu nie wyjdzie...
[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2007-04-05, 01:34 ]
Usunięcie części postu odnoszącej się do nieistniejącej wiadomości. MeWa
: 20 mar 2007, 17:20
autor: Premo
Obawiam się, że z tego 14WE bez przetopu nie wyjdzie.
Ważne że wózki i instalacja elektryczna nie uległa schajczeniu lub nie rozpadły się ze starości
: 20 mar 2007, 20:58
autor: Plesim
A obecnie jeżdżące jednostki 14WE to z czego powstały?
Kiedyś były zdjęcia tych spalonych EN57 jadących na haku ET22 z Gdyni do Nowego Sącza. A teraz taki ładny pociąg.