Wasze pomysły na obsługę linii przez poszczególne zajezdnie

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 10 lis 2007, 17:29

andrzej_suse10 pisze:A zdjec moglem tego typu zrobic wiecej, tylko nie mialem przy sobie nic co by moglo te zdjecia zrobic...

Smród jak z gorzelni to standartowe doznania jakie mogą człowieka spotkać od starej papierni dalej do piaseczna.

Awanturki dresow po 21 to standart. Wogole po 21 przejechac polkurs na 710 bez incydentu tego typu to wyzwanie

a "kolege" to sobie wypraszam
niezły z ciebie napinacz internetowy ;-) Jak masz jakieś ''ale'' do mieszkańców Mirkowa to powiedz im to prosto w oczy,a nie zalewasz wszystkich swoimi wypocinami ](*,) Argument ''widzi mi się'' co do niskaczy na 710 jest mizerny,bo bądź co bądź linia od innych niczym się nie wyróżnia(no może tym,że ma bardzo dużo chętnych do podróży na całym odcinku trasy :!: Wogóle te foty które zapodałeś nie są raczej ''świeże''.Więc daj sobie na wstrzymanie i nie wyciągaj starych brudów

[ Dodano: 2007-11-10, 17:30 ]
gregory5576 pisze: Jest jeden sposób na to , zawiesić linię na okres przynajmniej dwóch tygodni ze szkoda dla wszystkich, nie puszczać jej od papierni w lewo na rondku tylko tak jak 700 od razu w prawo ( raczej nie możliwe).
no może nie żartuj tak głupio (-X ;-)

andrzej_suse10
Posty: 132
Rejestracja: 29 maja 2007, 13:16

Post autor: andrzej_suse10 » 10 lis 2007, 22:17

Drogi milosniku swietej i nietykalnej zajezni R7.

Powiedz jak mozna powiedziec cos prosto w oczy wiecej niz jednej osobie?

No chyba ze masz zeza? :D albo wiecej niz pare oczu ? :D




Niech zyje R7 a wszelkie inne zajezdnie zostana zlikwidowane! ave!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 lis 2007, 22:55

(-X

Tylko bez zbędnych komentarzy, uwag i nieeleganckich zachowań poproszę =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 11 lis 2007, 17:41

Na 710 ciągle zdarzają się takie incydenty, jednak dosyć rzadko. Po 21 spokojnie da się pojechać do Konstancina bez awantur...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 11 lis 2007, 20:00

R-9 Chełmska pisze:Na 710 ciągle zdarzają się takie incydenty, jednak dosyć rzadko. Po 21 spokojnie da się pojechać do Konstancina bez awantur...
no właśnie =D> a pojazdy już od samego <M> są ostro nabite.Jeżeli już coś zmieniać w Konstnacinie to czestotliwość 710(przynajmniej w szczycie do 12 minut...).No i w święto można byłoby polepszyć do 30 minut(jedna brygada więcej spokojnie by wystarczyła)

fraktal
Posty: 5499
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 lis 2007, 20:38

andrzej_suse10 pisze:Powiedz Fraktal ile mozna zobaczyc osob niepelnosprawnych w 700?

To juz dawno nie jest linia do stoceru tylko ekspresik dla mlodych gniewnych z Konstancina do zlotych tarasow.
I wcale się nie dziwię - zakładając, że do jednego gniota można prawidłowo wstawić jeden wózek inwalidzki, a linia kursuje raz na godzinę - to o czym my mówimy. Poza tym większość osób leczących się w Konstancinie jest albo w szpitalu, albo sanatorium, albo na turnusach rehabilitacyjnych, więc mają zapewnione zakwaterowanie, wyżywienie itp. Ci nieliczni, którzy kiedyś rozważali dojazd do Konstancina autobusem szybko porzucili tę nierozsądną myśl...

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 11 lis 2007, 20:40

fraktal pisze:
andrzej_suse10 pisze:Powiedz Fraktal ile mozna zobaczyc osob niepelnosprawnych w 700?

To juz dawno nie jest linia do stoceru tylko ekspresik dla mlodych gniewnych z Konstancina do zlotych tarasow.
I wcale się nie dziwię - zakładając, że do jednego gniota można prawidłowo wstawić jeden wózek inwalidzki, a linia kursuje raz na godzinę - to o czym my mówimy. Poza tym większość osób leczących się w Konstancinie jest albo w szpitalu, albo sanatorium, albo na turnusach rehabilitacyjnych, więc mają zapewnione zakwaterowanie, wyżywienie itp. Ci nieliczni, którzy kiedyś rozważali dojazd do Konstancina autobusem szybko porzucili tę nierozsądną myśl...
no i co z tego :?: 700 ogólnie ma bardzo dobrą frekwencję i przecież o to chodzi chodzi 8-(

fraktal
Posty: 5499
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 lis 2007, 20:49

Ale chyba nie nosi już miana linii dla niepełnosprawnych - to nawet lepiej.

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 21 lis 2007, 11:59

Wydaje mi się że na 182 powinny jeździć same solówki zamiast przegubów. A przeguby na 301.

Awatar użytkownika
ace82
Posty: 32
Rejestracja: 29 paź 2007, 18:17
Lokalizacja: Warszawa [NOWODWORY]
Kontakt:

Post autor: ace82 » 21 lis 2007, 14:16

na 404 powinny wkońcu przestać jeździć same "padaki" 2xxx :/ bo jadą jak by miały sie rozpaść :-? nie no sory.. czasami trafi sie solaris U18 :P

Pozdrawiam ace82
www.D29-8.cal.pl <== Nieoficjalny serwis o linii kolejowej nr 8

Fan autobusu: Lion's City ==>> A202 !

pasażer linii: E-4, 101, 133, 144, 186, 404, 503, 508, 509, 510, 516.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 21 lis 2007, 15:06

ace82 pisze:na 404 powinny wkońcu przestać jeździć same "padaki" 2xxx
186 jest w większości na Solarisy U18 i klimatyzowane MANy(również 508, 509, 510, 404 chyba też kiedyś?). Wystarczy. Nikt wyjątków dla tarchomina robić nie będzie :/ 112 i 506 są wystarczająco oblegane przez (jak napisałeś) "padaki". A oprócz tego tylko dawno temu 524 i 156 (już ITS tam nie jeździ...) były klimatyzowane przegubowe.
Na 156 są strasznie tłoki. Brygada obsługiwana kiedyś przez ITS (4?) jest teraz obsługiwana przez solówkę, a co się w niej dzieje... #-o Według mnie na 156 powinna wejść Veoila. U15 spokojnie wystarczą. Niedaleko z zajezdni...
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
ace82
Posty: 32
Rejestracja: 29 paź 2007, 18:17
Lokalizacja: Warszawa [NOWODWORY]
Kontakt:

Post autor: ace82 » 21 lis 2007, 15:31

mi nie chodzi o to, żeby zabierać z jakiejś linii autobusy, żeby na 404 jeździły... :P bez przesady aż taki pazerny nie jestem.. (poza tym ten kto jeździ rano wie że 186 o poranku to nie jest dobry pomysł...) chodzi mi o to, że ZTM w końcu powinien wycofać te rozlatujące sie złomy.. bo ja jadąc takim autobusem mam szczere wrażenie ze sie rozleci albo na przegubie się rozerwie :P bo wszystko skrzypi... trzeszczy i lata... nie wspomnę już o strasznym smrodzie spalin..a jak ZTM nie ma kasy.. to niech jakiś prywaciaż weźmie i już..

Pozdrawiam ace82
www.D29-8.cal.pl <== Nieoficjalny serwis o linii kolejowej nr 8

Fan autobusu: Lion's City ==>> A202 !

pasażer linii: E-4, 101, 133, 144, 186, 404, 503, 508, 509, 510, 516.

Bartek_G
Posty: 161
Rejestracja: 31 mar 2007, 20:24
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: Bartek_G » 21 lis 2007, 15:44

Dantte pisze:186 jest w większości na Solarisy U18 i klimatyzowane MANy(również 508, 509, 510, 404 chyba też kiedyś?). Wystarczy. Nikt wyjątków dla tarchomina robić nie będzie 112 i 506 są wystarczająco oblegane przez (jak napisałeś) "padaki". A oprócz tego tylko dawno temu 524 i 156 (już ITS tam nie jeździ...) były klimatyzowane przegubowe.
Na 156 są strasznie tłoki. Brygada obsługiwana kiedyś przez ITS (4?) jest teraz obsługiwana przez solówkę, a co się w niej dzieje... Według mnie na 156 powinna wejść Veoila. U15 spokojnie wystarczą. Niedaleko z zajezdni...
Całkowicie się zgadzam
Na tarchominie jeździ bardzo dużo autobusów klimatyzowanych i niskopodłogowych. Ja jako częsty pasażer 506 mogę narzekać, bo to linnia całodzienna i tam czasem na całce jakiś 2xxx się pojawi, nie mówiąc że wszystkie dodatki są obsługiwane przez"padaki". 404 to linnia szczytowa więc lepsze autobusy powinny iść na całodzienne linnie. Podobna sytuacja jest na 414 tam też średnio 5 autobusów to stare ikarusy.
Co do 156 to fakt Veolia tutaj by najbardziej pasowała. Długie autobusy nie są tak bardzo potrzebne a solowki to też przesada. Czasem ledwo wejść do 156. Myślę że u15 z Veoli najlepiej tu pasują.
114,500,506,414,E-3 - najlepsze linie w Warszawie

506 najlepsza

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 21 lis 2007, 15:44

Według mnie, po dotarciu reszty wozów typu Solina, mogłyby przejąć również linię 153. Wtedy można puścić ją dalej ulicą Mokry Ług do końca. Ułatwiłoby to wreszcie dojazd mieszkańców do reszty dzielnicy, a także do przyszłej stacji PKP znajdującej się tam w okolicy :roll: .

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 21 lis 2007, 20:11

ITS A 218 pisze:Wydaje mi się że na 182 powinny jeździć same solówki zamiast przegubów.
Jeśli już, to tylko w DŚ. :idea:

Zablokowany