Generalnie tak, aczkolwiek na 25 są wpisane w rozkład.MichalJ pisze:No to takie 73 poza rozkładem to nie jest wtyczka?
Przebieranki
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Te brygady funkcjonują już teraz. Przebierają się na razie na Naruciaku na 73 i z Naruciaka jadą na Służewiec, po czym zjeżdżają na Pragę. Od maja będą się przebierać na 17 i tyle.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Byłoby fatalne, gdyby kursów nie zazaczono w rozkładzie albo przynajmniej nie podano tego do publicznej wiadomości (np. o dodatkowych kursach 514 też oficjalnie nic nie wiem). Rozumiem, że realnie w stronę Służewca do tych dodatkowych 17-ek można by się załadować dopiero od al. Niepodległości przy Trasie Łazienkowskiej? Czyli ciut za daleko.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Oczywiście, że wsiądą, ale uważasz to za dobrą praktykę?Paweł D. pisze:Myślisz, że jak nie będzie ich w rozkładzie to ludzie w nie nie wsiądą? Kursy wyjazdowe też nie figurują w rozkładach a jakoś mają pasażerów.osa pisze:Byłoby fatalne, gdyby kursów nie zazaczono w rozkładzie albo przynajmniej nie podano tego do publicznej wiadomości
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Lubię to! W jakich godzinach są te kursy? Na razie załapałem się tylko na U-Boota przed godziną 10.pawcio pisze:Od GUS-u Ale zasadniczo te kursy to są dla Pola Mokotowskiego.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Oczywiście, że taki "łaty" nie są dobrą praktyką. Ale pamiętasz pewnie, że Służewiec długo był polem do eksperymentów. Najpierw BLK-ki 1+17, potem kursy wariantowe 4-ki. Uważam, że można tak ułożyć rozkład brygad aby zagęścić kursy w najbardziej newralgicznych godzinach. Czy te trzy ubooty będą zbawieniem dla Służewca to szczerze wątpię. Ale rozumiem, że na tą chwilę tyle się udało wymyślić.MeWa pisze:Oczywiście, że wsiądą, ale uważasz to za dobrą praktykę?
Jeżeli mamy linię co 5 i dzięki dodaniu brygad(y) można z niej zrobić przez godzinę (czy nawet pół) linię co 4, to fajn.
Ale jeżeli dajemy wtyczkę i wychodzi 5-5-5-5-5-5-3-2-5-5-5-5-5-5 no to sorry, co to może pomóc? No chyba że jest jeden konkretny kurs wyjątkowo obłożony dojazdem np. na punkt 8:00, ale wątpię, żeby te wtyczki akurat tak trafiały.
Ale jeżeli dajemy wtyczkę i wychodzi 5-5-5-5-5-5-3-2-5-5-5-5-5-5 no to sorry, co to może pomóc? No chyba że jest jeden konkretny kurs wyjątkowo obłożony dojazdem np. na punkt 8:00, ale wątpię, żeby te wtyczki akurat tak trafiały.