Obwodnica ekspresowa Warszawy: S2-S7/S8-S17

Moderator: Wiliam

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 16 kwie 2009, 12:35

zamykaja przejazd dolem pod starym wiaduktem

ostanio powrzucalem na te polna droge z Tesco do Pelczynskiego pare starych opon ale cwaniaczki juz sobie ja udroznili, przez nich skrot wokol Lidla jest niezle oblozony

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 16 kwie 2009, 12:42

Skontaktujmy się z ZDM albo kochającym nas burmistrzem :keke:, może postawią zakaz ruchu za blokami JW. :D

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 16 kwie 2009, 15:21

to teren prywatny , raczej nie da rady

raczej tylko fizycznie mozna to blokowac

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 03 maja 2009, 19:17

Życie Warszawy pisze:Absurd pod trasą ekspresową
Niecały kilometr ulicy pod trasą ekspresową S8 ma przebudowywać trzech zarządców dróg: rządowy, wojewódzki i miejski. Efekt? Czeka nas kolejne wąskie gardło.
Nad wąską ul. Warszawską tuż za rogatkami Bemowa powstaje wiadukt trasy ekspresowej S8, czyli łącznika Trasy AK z planowanym węzłem autostradowym koło Pruszkowa. Rządowa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ma zbudować wiadukt do grudnia 2010 roku. – W ramach inwestycji przebudujemy też 350 metrów ul. Warszawskiej pod wiaduktem – mówi rzeczniczka mazowieckiej GDDKiA Małgorzata Tarnowska. – Na tym odcinku powstaną dwa razy po dwa pasy, a także łącznice umożliwiające wjazd i zjazd z Trasy S8 na Warszawską.

A co z pozostałymi fragmentami ulicy? Od strony Bemowa mamy ul. Górczewską, na której szeroka jezdnia urywa się na wysokości pętli tramwajowej przy Lazurowej. Drugą jezdnię między pętlą a granicą Warszawy ma zbudować Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych. Prace miały się zacząć w tym roku, ale się opóźnią.

Jednak nawet po poszerzeniu Warszawskiej przez GDDKiA z jednej strony i Górczewskiej przez ZMID z drugiej między nimi zostanie jeszcze 250 metrów wąskiej ulicy! Ten fragment drogi należy do Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, który znajduje się w gestii marszałka Mazowsza Adama Struzika.

Przeczytaj całość w jutrzejszym wydaniu Życia Warszawy i na www.zw.com.pl

](*,)

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 03 maja 2009, 21:21

heh - i tak wiekszosc będzie jechać S8 do Prymasa.
Obrazek

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2716
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 04 maja 2009, 8:42

Coś kręcą w tym artykule... Jaka Warszawska pod wiaduktem, kiedy S8 ma biec pod Warszawską?

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 04 maja 2009, 13:59

Solaris U10 pisze:Coś kręcą w tym artykule... Jaka Warszawska pod wiaduktem, kiedy S8 ma biec pod Warszawską?
Może chodzi o Warszawską w Starych Babicach (przedłużenie Górczewskiej)?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 maja 2009, 14:57

Obrazek

Grafika z ŻW może pomocna będzie
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36870
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 maja 2009, 15:23

Domino2001 pisze:
Solaris U10 pisze:Coś kręcą w tym artykule... Jaka Warszawska pod wiaduktem, kiedy S8 ma biec pod Warszawską?
Może chodzi o Warszawską w Starych Babicach (przedłużenie Górczewskiej)?
To akurat jasne, że o nią...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

slav
Posty: 233
Rejestracja: 04 lip 2007, 14:20

Post autor: slav » 06 maja 2009, 16:25


Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 maja 2009, 16:37

Do czego to doszło, nawet urzędnicy się prześcigają w zapwnieniach o terminach... #-o
Swoją drogą, cieszy mnie to, że decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności. Oby wszystkie decyzje dotyczące ważnych inwestycji dostawali rygor nie tylko na piśmie, ale i pod względem tempa budowy... O-)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 06 maja 2009, 18:12

Wolfchen pisze:Swoją drogą, cieszy mnie to, że decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności.
No pewnie, bo będą mogli już zupełnie zignorować prawo do własności i takie tam bzdury.
*
Skutkiem polskiego zapóźnienia jest to, że trasy o których powinno się myśleć dawno temu planuje się dziś, gdy obszar warszawski i podwarszawski gęsto się zabudował i ciężko znaleźć rejon, w którym trasę dałoby się wybudować co najmniej 300 metrów od zabudowań z jej obu stron (o takim standardzie czytałem w jednym z dokumentów drogowców poświęconych WOW).
Wobec tego zrobił się duży konflikt między drogowcami a praktycznie wszystkimi warszawskimi przedmieściami i podwarszawskimi miejscowościami, gdzie ludzie za cenę dłuższego dojazdu mają ciszę i czyste powietrze, a gdzie wciska się jakąś trasę ekspresową, która jest łącznikiem pozawarszawskich autostrad, skutkiem czego dużo się od nich różnić nie będzie. Śmieszny jest argument drogowców, że powietrze i wody gruntowe na przedmieściach w skutek urbanizacji i tak się zanieszczyszczą, więc trasę można budować.
Według mnie te trasy ekspresowe na terenie Warszawy i gmin ościennych powinny przebiegać całkowicie w tunelach. Z jakiej racji mieszkańcy pod miastem mają płacić za dawne urzędnicze zaniedbania? Trasy z rezerwami po 300 metrów od zabudowań z każdej strony powinny być wyznaczone co najmniej 20 lat temu.
Nawet WOW nie była wyznaczone 22 lata temu, jak podaje oficjalna propaganda GDDKiA, bo pierwszy dokument pochodzi dopiero z 1992 roku i od razu spotkał się ze sprzeciwem mieszkańców Wesołej, którym los ich miejsca zamieszkania nie był obojętny.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 maja 2009, 18:55

Andrzej pisze: Z jakiej racji mieszkańcy pod miastem mają płacić za dawne urzędnicze zaniedbania?
A z jakiej racji podatnicy mają płacić za wygodę mieszkańców, często takich, którzy postanowili wybudować się w okolicy planowanej trasy, licząc, że ta nie powstanie (albo nie sprawdzając planów)? Zresztą myślę, że nie da się tak zbudować drogi GDZIEKOLWIEK, no chyba, że przez puszczę, żeby na jakimkolwiek fragmencie nie przechodziła obok zabudowy.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 maja 2009, 19:00

MeWa, puść obwodnicę przez puszczę, to Cię ekolodzy zjedzą :P

I tak źle i tak niedobrze, a plany obwodnicy były już dawno... Ponadto ci mieszkańcy peryferyjnych osiedli będą mogli szybciej dojechać do pracy dzięki temu, że będzie mniej pojazdów jadących przez miasto tranzytem.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 07 maja 2009, 10:33

MeWa pisze:A z jakiej racji podatnicy mają płacić za wygodę mieszkańców, często takich, którzy postanowili wybudować się w okolicy planowanej trasy, licząc, że ta nie powstanie (albo nie sprawdzając planów)?
Owszem, jest grupa mieszkańców takich, jak ich opisujesz dla których nie ma usprawiedliwienia, ale jest też druga grupa osiedlona wcześniej, która będzie poszkodowana. W którymś z raportów czy wyroków sądowych pada takie rozróżnienie.
Nie chodzi mi by takim ludziom dla wygody polepszać, ale by utrzymać stan obecny (np. jeśli chodzi o decybele), czyli zarazem nie pogarszać. Dlatego dziś jedynym kompromisowym wyjściem są według mnie tunele. Przy ich zastosowaniu konsekwencje sąsiadowania z trasą są minimalne.
MeWa pisze:Zresztą myślę, że nie da się tak zbudować drogi GDZIEKOLWIEK, no chyba, że przez puszczę, żeby na jakimkolwiek fragmencie nie przechodziła obok zabudowy.
Ja też tak myślę, i dlatego pisałem że trzeba było to robić dawno temu, a urzędnicy nie powinni byli wydawać zgody na budowę 300 metrów od trasy.

[ Dodano: |7 Maj 2009|, 2009 10:38 ]
Wolfchen pisze:Ponadto ci mieszkańcy peryferyjnych osiedli będą mogli szybciej dojechać do pracy dzięki temu, że będzie mniej pojazdów jadących przez miasto tranzytem.
A ja myślałem, że do kolei mamy się przesiadać.. :smile:

ODPOWIEDZ