Przystanki na żądanie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 gru 2011, 18:40

primoż pisze:Gdyż nie wszyscy czekają na tę linię tylko na inną? Nie jest przyjemne, jak takie 162 się nie zatrzyma przy Pomniku Syreny, bo stoi 102 i kierowca uznał, że mogą jechać tamtym.
Ja miałem na myśli dwie linie, które jadą w tym samym kierunku, np. kierunek: Metro Ratusz Arsenał. On niech zgarnie z Rzeszotarskiej, a ja zgarnę z Wileńskiego ludzi.
Łukasz pisze:Zwłaszcza przekraczając podwójną ciągłą.
Czyli Tobie bardziej chodzi o to, że łamie PoRD niż o to, że omija sam autobus.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 gru 2011, 18:44

Pawel_ pisze:
Łukasz pisze:Zwłaszcza przekraczając podwójną ciągłą.
Czyli Tobie bardziej chodzi o to, że łamie PoRD niż o to, że omija sam autobus.
PoRD to PORD, przekraczanie przepisów w ten sposób to skrajna głupota i nieodpowiedzialność (zwłaszcza, że teraz dojście do peronów jest dużo bardziej atrakcyjne z tej strony i ludzie wychodzą sprzed stojącego autobusu (też źle), nie spodziewając się, że coś może jechać). Ale generalnie to jest tak, że zawsze jak jedzie 162/120 a za nim coś do MRA, to nigdy nie mam pewności, czy ten drugi się faktycznie zatrzyma.
ŁK

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 gru 2011, 18:48

Łukasz pisze:Ale generalnie to jest tak, że zawsze jak jedzie 162/120 a za nim coś do MRA, to nigdy nie mam pewności, czy ten drugi się faktycznie zatrzyma.
Też bym nie miał, dlatego pisze o dwóch autobusu w tym samym kierunku. :P

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 04 gru 2011, 18:50

Wy się kłócicie o to, czy jest sens żeby część przystanków była NŻ, a część stała. Ja wam powiem, że prawdziwa głupota to jest gdy ten sam przystanek dla jednych linii obowiązuje jako stały, a dla innych jest NŻ.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 gru 2011, 19:02

Pawel_ pisze:
Łukasz pisze:Ale generalnie to jest tak, że zawsze jak jedzie 162/120 a za nim coś do MRA, to nigdy nie mam pewności, czy ten drugi się faktycznie zatrzyma.
Też bym nie miał, dlatego pisze o dwóch autobusu w tym samym kierunku. :P
A ja o?
ŁK

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 gru 2011, 19:04

O dwóch autobusach, które jadą w dwóch różnych kierunkach, a Ty się głowisz nad trzecim. ;]

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 gru 2011, 19:06

ZEA_R-0 pisze:Wy się kłócicie o to, czy jest sens żeby część przystanków była NŻ, a część stała. Ja wam powiem, że prawdziwa głupota to jest gdy ten sam przystanek dla jednych linii obowiązuje jako stały, a dla innych jest NŻ.
Stan przejściowy często - poza tym nie zawsze jest to bez sensu. 174 na Piłsudskim po objeździe już to raczej jest zawsze puste. I z drugiej strony też pewnie tylko rano ktoś wsiada.

Podobnie 172 na RZS w starym układzie - teraz jest to wątpliwe, ale przy praktycznym braku wysiadających jest już pewnie po drugiej stronie granicy 20%.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 gru 2011, 0:44

ZEA_R-0 pisze: A żeby było na temat: Ten nowy przystanek NŻ Okęcie Business Park dla 154 i 317 jest potrzebny? Ja tam jakiegoś dużego business parku nie widzałem 8-(
Jaki on tam nowy, reaktywacja starego.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 05 gru 2011, 1:38

fik pisze:
ZEA_R-0 pisze: A żeby było na temat: Ten nowy przystanek NŻ Okęcie Business Park dla 154 i 317 jest potrzebny? Ja tam jakiegoś dużego business parku nie widzałem 8-(
Jaki on tam nowy, reaktywacja starego.
A jak brzmiała poprzednia nazwa? :)

wojtor
Posty: 669
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 05 gru 2011, 5:24

Łukasz pisze:
ZEA_R-0 pisze:Wy się kłócicie o to, czy jest sens żeby część przystanków była NŻ, a część stała. Ja wam powiem, że prawdziwa głupota to jest gdy ten sam przystanek dla jednych linii obowiązuje jako stały, a dla innych jest NŻ.
Stan przejściowy często - poza tym nie zawsze jest to bez sensu. 174 na Piłsudskim po objeździe już to raczej jest zawsze puste. I z drugiej strony też pewnie tylko rano ktoś wsiada.

Podobnie 172 na RZS w starym układzie - teraz jest to wątpliwe, ale przy praktycznym braku wysiadających jest już pewnie po drugiej stronie granicy 20%.
Na RZS 05 z 3 linii krańcujących przy centrach handlowych przy Beresteckiej 2 mają przystanek na żądanie (130,172), a jedna stały (158). Jakaś logika?

A chyba najwięcej ludzi na tym przystanku wsiada do 182, które też jest na żądanie. Za to prawie nieużywane 154 ma przystanek stały.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 05 gru 2011, 20:35

person pisze:
ZEA_R-0 pisze:Piszę grzecznie, ale jak mi te ***** nie odpisują, mimo, że spełniłem wszystkie wymagane przez nich warunki to chyba mam prawo się trochę zagotować?
Zazwyczaj wystarczy upomnieć się o odpowiedź.
ZEA_R-0 pisze:Ten nowy przystanek NŻ Okęcie Business Park dla 154 i 317 jest potrzebny? Ja tam jakiegoś dużego business parku nie widzałem 8-(
Biurowca LOTu nie widziałeś?
Na 17 Stycznia wysokości numeru 45 od dwóch lat są dwa biurowce, a trzeci się zbudował w tym roku.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 18 gru 2011, 20:08

Trochę prywaty. Przystanek Hołubcowa 02 jest na żądanie i słusznie. Ma szerokość ok. metra i długość ok.25 metrów. Problem zaczyna się przed 8 rano, gdy podjeżdża 148 i 575, wysypują się z nich pracownicy PBP. 165 przejeżdża, gdyż osoby oczekujące na ten autobus nie mają możliwości go zatrzymać. Czy koledzy wentyle mają jakiś przepis odnośnie obsługi przystanku nż. w opisanym wyżej przypadku? Moja żona suszy mi głowę, bo kilka razy autobus Jej umknął. Jeszcze jedno- numer linii widać w ostatniej chwili, bo słońce oślepia. Same problemy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 18 gru 2011, 23:11

Jeśli kierowca nie jest pewien, czy ktoś chce skorzystać z przystanku, powinien zwolnić lub zatrzymać się. Nie chce mi się szukać tego w Zakresie obowiązków kierowcy MZA, ale jak Ci bardzo zależy, to mogę...

fraktal
Posty: 5654
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 gru 2011, 23:37

Stary Pingwin pisze:Trochę prywaty. Przystanek Hołubcowa 02 jest na żądanie i słusznie. Ma szerokość ok. metra i długość ok.25 metrów. Problem zaczyna się przed 8 rano, gdy podjeżdża 148 i 575, wysypują się z nich pracownicy PBP. 165 przejeżdża, gdyż osoby oczekujące na ten autobus nie mają możliwości go zatrzymać. Czy koledzy wentyle mają jakiś przepis odnośnie obsługi przystanku nż. w opisanym wyżej przypadku? Moja żona suszy mi głowę, bo kilka razy autobus Jej umknął. Jeszcze jedno- numer linii widać w ostatniej chwili, bo słońce oślepia. Same problemy.
Ja bym doradzał, żeby zatrzymywała autobus "na ślepo", nawet jeśli nie jest pewna, co to za linia. A jak stoją dwa autobusy na przystanku i mają otwarte drzwi, to radzę w miarę możliwości pójść chodnikiem za ten drugi i wtedy machnąć, żeby kierowca trzeciego autobusu, który nadjeżdża, ją zobaczył. Ja często tańczę wzdłuż przystanku, żeby być blisko autobusu lub tramwaju, którym chcę jechać....

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 gru 2011, 0:00

fraktal, Przystanek jest tak wąski(z tyłu ekran), że jak wysypie się 200 osób ze 148 i 575, to patrzysz, ,zeby Cię nie zadeptano. Wszyscy idą do tyłu przystanku. O tej porze potrafi też być 306 i to on stoi na trzeciego. Ulica przed przystankiem idzie lekkim łukiem i widzisz wóz z praktycznie tuż przed zatoką, bo ekrany są przy samej jezdni. Ja nie mam porannych problemów, bo pracuję II zmiany-zresztą, koledzy zwalniają, widząc ubiór.

[ Dodano: |19 Gru 2011|, 2011 00:03 ]
Po prostu, jest głupi moment, że wozy czterech linii są w jednej minucie.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ