Zmiana taryfy - 2008
Moderator: JacekM
Przepraszam nie dokładnie śledzę ten wątek. Mam jednak pytania.
1.
Czy mając bilet 30 lub 90 dniowy(miejski -strefa 1) mogę jeżdzić nocnymi?
2.
Jadąc poza 1 stefę mam oczywiście bilet na 2 strefy . Jeśli dobrze rozumiem taryfę bilet jednorazowy jest ważny tylko przez 120 minut,, a jak linia jedzie dłużej(korki) to mam dopłacać ? Za co?
1.
Czy mając bilet 30 lub 90 dniowy(miejski -strefa 1) mogę jeżdzić nocnymi?
2.
Jadąc poza 1 stefę mam oczywiście bilet na 2 strefy . Jeśli dobrze rozumiem taryfę bilet jednorazowy jest ważny tylko przez 120 minut,, a jak linia jedzie dłużej(korki) to mam dopłacać ? Za co?
Możesz (tylko strefa 1)Czy mając bilet 30 lub 90 dniowy(miejski -strefa 1) mogę jeżdzić nocnymi?
Tak, jak przekroczysz te magiczne 120 minut to musisz dokasować drugi jednorazowy (tak wynika z taryfy...)pasażer pisze:Jadąc poza 1 stefę mam oczywiście bilet na 2 strefy . Jeśli dobrze rozumiem taryfę bilet jednorazowy jest ważny tylko przez 120 minut,, a jak linia jedzie dłużej(korki) to mam dopłacać ? Za co?
Toż to rozbój w biały dzień Czy proponujący (ZTM) i uchwalający (radni) nie mogli się zastanowić ( nie chcieli),że czasami linia rozkładowo jadąca 65 min jedzie 100. albo i 130. Jeszcze jedna sprawa, skąd wziąć ten dodatkowy bilet - przecież kiermani nie mają obowiązku posiadania biletów (może się mylę).?solaris8315 pisze:Możesz (tylko strefa 1)Czy mając bilet 30 lub 90 dniowy(miejski -strefa 1) mogę jeżdzić nocnymi?
To wydawało mi się oczywiste ,że tylko w 1 strefie ale zapytałem dla pewności
,Tak, jak przekroczysz te magiczne 120 minut to musisz dokasować drugi jednorazowy (tak wynika z taryfy...)pasażer pisze:Jadąc poza 1 stefę mam oczywiście bilet na 2 strefy . Jeśli dobrze rozumiem taryfę bilet jednorazowy jest ważny tylko przez 120 minut,, a jak linia jedzie dłużej(korki) to mam dopłacać ? Za co?
Swoją drogą jechałem kiedyś wieczorem (po 21) 519 z Powsina i na pytania o bilet kierman mówił pasażerom, że ma tylko te po 4,20. Biedni pasażerowie kupowali i kleli pod nosem. Zastanawiałem się tylko po co mu one skoro to linia z 1 strefy?
Mają.pasażer pisze:kiermani nie mają obowiązku posiadania biletów
1. Bilet normalny na 1 strefępasażer pisze:Zastanawiałem się tylko po co mu one skoro to linia z 1 strefy?
2. Bilet ulgowy na 1 strefę.
3. Bilet normalny na 2 strefę
4. Bilet ulgowy na 2 strefę.
Kierowca powinien takie posiadać bo przecież może tak się zdarzyć, że w grafiku wypadnie mu linia podmiejsca i co? Ma sprzedawać na 1 strefę w 2 strefie?
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
Jak to skąd?pasażer pisze:Jeszcze jedna sprawa, skąd wziąć ten dodatkowy bilet - przecież kiermani nie mają obowiązku posiadania biletów (może się mylę).?
Mnie w domu nauczyli bycia zapobiegliwym - dopóki jeździłem na podstawie biletów czasowych (w Łodzi innych nie ma ), to zawsze miałem kilka w zapasie (również po to, by nie szukać kiosku w drodze powrotnej; czasami też mogłem komuś odsprzedać...).
Kup dwa bilety na zapas. To nie boli.
Ot hipoteza jakieś zatrzymanie ruchu przez PP, BOR itp.Tm pisze:Jasne, pokaż mi gdzie (poza jakimiś szczególnymi wypadkami) taka sytuacja ma miejsce.pasażer pisze:czasami linia rozkładowo jadąca 65 min jedzie 100. albo i 130.
[ Dodano: Czw 04 Wrz, 2008 11:27 ]
Prościej sprzedać dwa na 1 strefę niż wciskać w 1 bilet z 2mateusz72 pisze:Mają.pasażer pisze:kiermani nie mają obowiązku posiadania biletów
Bylem w błędzie
1. Bilet normalny na 1 strefępasażer pisze:Zastanawiałem się tylko po co mu one skoro to linia z 1 strefy?
2. Bilet ulgowy na 1 strefę.
3. Bilet normalny na 2 strefę
4. Bilet ulgowy na 2 strefę.
Kierowca powinien takie posiadać bo przecież może tak się zdarzyć, że w grafiku wypadnie mu linia podmiejsca i co? Ma sprzedawać na 1 strefę w 2 strefie?
Mnie też. Jak się jedzie okazjonalnie to skąd mam znać prawdziwy czas przejazdu a nie rozkładowy. Sparzyłem się kiedyś jadąc do Lublina , korek przed Kołbielą i przy ed Kajki spowodował, że w Garwolinie byłem juz spóźniony o 45 min i opóżnienie rosło dalej. Tak się może zdarzyć na liniach podmiejskich i dlatego piszę o przebiegu ponad 120 min.geograf pisze:Jak to skąd?pasażer pisze:Jeszcze jedna sprawa, skąd wziąć ten dodatkowy bilet - przecież kiermani nie mają obowiązku posiadania biletów (może się mylę).?
Mnie w domu nauczyli bycia zapobiegliwym - dopóki jeździłem na podstawie biletów czasowych (w Łodzi innych nie ma ), to zawsze miałem kilka w zapasie (również po to, by nie szukać kiosku w drodze powrotnej; czasami też mogłem komuś odsprzedać...).
Kup dwa bilety na zapas. To nie boli.
[ Dodano: Czw 04 Wrz, 2008 11:39 ]
Oczywiście ,że nie.geograf pisze:Aha, takie sytuacje zdarzają się codziennie jak mam rozumieć?pasażer pisze:Ot hipoteza jakieś zatrzymanie ruchu przez PP, BOR itp.
Nie musisz na bilecie jest zapis gdzie skasowany, ponadto taka sytuacja jest raczej nie do pomyślenia. Ograniczenie czasowe zostało wprowadzone ze względu na metro.Jeśli dobrze rozumiem taryfę bilet jednorazowy jest ważny tylko przez 120 minut,, a jak linia jedzie dłużej(korki) to mam dopłacać ? Za co?
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec
S.J.Lec
Plesim pisze:Nie musisz na bilecie jest zapis gdzie skasowany
To od dzisiaj zmienili system Monetela? I to chyba nie we wszystkich wozach gdyż godzinę temu jeszcze nie podawał takiej informacji.
Sindbad pisze:To skasuj bilet jednorazowy i przeczytaj co jest wydrukowane.
Data, godzina, linia, brygada, numer taboru. Miejsca skasowania nie ma.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
to ograniczenie czasowe to kretynizm (na szczęście niezbyt uciążliwy). W naprawdę skrajnych przypadkach nie można wykluczyć, że na przykład czas przejazdu z Os. Górczewska do Międzylesia wyniesie 120min. Zaś tłumaczenie się metrem jest bez sensu... Ile jest osób, które po wejściu do metra spędzają w nim więcej niż 120min?Sindbad pisze:Ograniczenie czasowe zostało wprowadzone ze względu na metro.
noidea
- R-9 Chełmska
- Posty: 7820
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec