Strona 60 z 67

: 23 maja 2013, 12:21
autor: m72
KwZ pisze:Biletomaty są wygodne, powinno pojawić się ich więcej.

Nie ma biletomatów PR na DWC.

: 23 maja 2013, 12:39
autor: przewoz
KwZ pisze:Biletomaty są wygodne, powinno pojawić się ich więcej.
Powinny pojawić się takie, dzięki którym dostanę bilet w najlepszej cenie z miejsca A do miejsca B przez C, bo na razie o przesiadkach można zapomnieć... Tak więc póki co mi tych biletomatów wystarczy. Te oznakowane jako IC/ZTM w ogóle nie są oblegane.

: 23 maja 2013, 13:27
autor: Adam G.
przewoz pisze:
KwZ pisze:Biletomaty są wygodne, powinno pojawić się ich więcej.
Powinny pojawić się takie, dzięki którym dostanę bilet w najlepszej cenie z miejsca A do miejsca B przez C, bo na razie o przesiadkach można zapomnieć... Tak więc póki co mi tych biletomatów wystarczy. Te oznakowane jako IC/ZTM w ogóle nie są oblegane.
A takie istnieją - w czymś takim kupowałem bilet w Bydgoszczy. Sprzedawało bilety wszystkich przewoźników, również na połączenia z przesiadkami.

: 23 maja 2013, 15:41
autor: przewoz
To chyba te PRów albo Arrivy może?
W każdym razie PKP SA zarządzająca DC nie może sobie pozwolić na postawienie automatów obcej spółki przewozowej, więc stawia na pałę kilkanaście automatów IC. Żeby stały i budziły podziw w statystykach. Ze trzy razy w życiu udało mi się z nich skorzystać.

: 23 maja 2013, 15:43
autor: MichalJ
ZTM nie jest 'obcy' dla PKP?

Oraz jaki procent podróży z Centralnej odbywa się pociągami PKP IC, bo chyba ponad 90%?

: 23 maja 2013, 15:58
autor: ashir
Adam G. pisze:A takie istnieją - w czymś takim kupowałem bilet w Bydgoszczy. Sprzedawało bilety wszystkich przewoźników, również na połączenia z przesiadkami.
Zgadza się, również w Toruniu czy we Włocławku są takie automaty biletowe PRów. Jak się wybierze dany pociąg to pojawiają się oferty wraz z cenami. :)

: 23 maja 2013, 16:09
autor: R-9 Chełmska
MichalJ pisze: Oraz jaki procent podróży z Centralnej odbywa się pociągami PKP IC, bo chyba ponad 90%?
Ja wiem? Są IR, są piętrusowe KM, są lotniskowe SKM (one akurat puste jeżdżą). Pewnie się uzbiera ponad 10%.

: 23 maja 2013, 17:19
autor: MichalJ
SKM możemy doliczyć, bo są do nich bilety z automatów. :)

: 24 maja 2013, 2:18
autor: Adam G.
przewoz pisze:To chyba te PRów albo Arrivy może?
Zdaje mi się (w zasadzie to jestem prawie pewny), że to jest automat jakiejś prywatnej firmy, zupełnie niezwiązanej z żadnym z przewoźników.

http://intercity.pl/pl/dokumenty/Lokali ... .2012).pdf - Avista konkretnie, o. Sprawdziłem na wyciągu z konta.

: 24 maja 2013, 8:35
autor: KwZ
przewoz pisze: W każdym razie PKP SA zarządzająca DC nie może sobie pozwolić na postawienie automatów obcej spółki przewozowej, więc stawia na pałę kilkanaście automatów IC. Żeby stały i budziły podziw w statystykach.
Po prostu ślad konkurencji, moim zdaniem nieuczciwej.

: 24 maja 2013, 10:13
autor: przewoz
MichalJ pisze:Oraz jaki procent podróży z Centralnej odbywa się pociągami PKP IC, bo chyba ponad 90%?
Dolicz procent podróży z byle jedną przesiadką w obrębie IC nawet i wszelkie przejazdy kombinowane.
Ja na przykład 30-40% swoich biletów na IC czy IC/PR/... muszę kupować w kasie...

[ Dodano: Pią 24 Maj, 2013 10:16 ]
Adam G. pisze:Zdaje mi się (w zasadzie to jestem prawie pewny), że to jest automat jakiejś prywatnej firmy, zupełnie niezwiązanej z żadnym z przewoźników.
No i jeżeli tu dało się kupić bilet na przesiadkę, to czemu nie można takiego wymogu postawić automatom na głównym dworcu w Warszawie? Na pozostałych też są takie wskazane oczywiście.
Opcja gotówki również by się mogła przydać.
Ogólnie mam wrażenie, że to sobie olewają.
Na DC stoją rządki czerwonych automatów ZTM/IC... nawet w piątki nie widać przy nich ludzi. Szczerze mówiąc do tych starszych to przynajmniej kolejki widziałem, choć jakieś super to one nie były.

: 30 maja 2013, 18:20
autor: Wolfchen
Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych informuję, że od dnia 1 czerwca 2013 r. w klasie 2 pociągów REGIO uruchamianych przez Spółkę Przewozy Regionalnych oraz w klasie 2 pociągów osobowych uruchamianych przez Spółkę Koleje Dolnośląskie na obszarze Aglomeracji Wrocławskiej (między stacjami z nazwą Wrocław) honowane będą bilety miejskiej komunikacji zbiorowej.

Zgodnie z umową zawartą przez Gminę Wrocław ze spółkami Przewozy Regionalne i Koleje Dolnośląskie, w pociągach przewoźników kolejowych przyjęto do honorowania następujące bilety:

•Bilety okresowe kodowane na Wrocławskiej Karcie Miejskiej URBANCARD:
- imienne na wszystkie linie i wszystkie linie normalne
(7-dniowe, 30-dniowe, 60-dniowe, 90-dniowe, semestralne);
- na okaziciela (30-dniowe, 60-dniowe, 90-dniowe);

•Bilety okresowe kodowane na elektronicznych legitymacjach studenckich (ELS):
- imienne na wszystkie linie i wszystkie linie normalne
(7-dniowe, 30-dniowe, 60-dniowe, 90-dniowe, semestralne);

•Bilety w formie tradycyjnej (papierowe):
- czasowe, uprzednio skasowane w pojeździe miejskiej komunikacji zbiorowej
(24-godzinne, 48-godzinne, 72-godzinne, 168-godzinne);

•Bilety w formie telefonicznej:
- czasowe (24-godzinne, 48-godzinne, 72-godzinne, 168-godzinne).

Bilety, o których mowa wyżej są dystrybuowane przez Miasto w jego kanałach dystrybucji funkcjonujących w miejskiej komunikacji zbiorowej.

Łącznie z biletami przyjęto do honorowania dokumenty potwierdzające uprawnienia do ulgowych jak również bezpłatnych przejazdów środkami miejskiej komunikacji zbiorowej we Wrocławiu, zagwarantowane postanowieniami uchwały Rady Miejskiej Wrocławia.

Źródło: Przewozy Regionalne
Brawo, zdaje się, że drugie miasto oprócz Warszawy, które zapewnia pasażerom korzystającym z podstawowych biletów komunikacji miejskiej możliwość przejazdu pociagami =D>


:arrow: Przypomnieć warto, że od 1 czerwca zmieniają się ceny biletów.

: 31 maja 2013, 9:36
autor: person
Wolfchen pisze: Przypomnieć warto, że od 1 czerwca zmieniają się ceny biletów.
Których? LTZ, PR, czy KD?

: 31 maja 2013, 10:18
autor: Wolfchen
Przewozów Regionalnych.

: 31 maja 2013, 11:39
autor: person
Wraz z wejściem w życie biletu relacyjnego PKP IC przejazd InterREGIO z Warszawy do Łodzi będzie droższy niż ICkami. Koniec świata :D