Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26932
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Od tego są rezerwy na pętli. Akurat trasa na Jelonki ponaciągana czasowo nie jest.
Powtórzę się - termin "ograniczenie czasowe w związku z robotami" mówi ci coś?
Powtórzę się - termin "ograniczenie czasowe w związku z robotami" mówi ci coś?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Tak to sformułowałem aby się nie ziściło. Czyli tego co było przed zmianami więc po jednym + będą musiały być dwa - aby nastąpiło jakiekolwiek skrócenie.Glonojad pisze:Bardzo śmieszne. Ha ha ha. Skrócenie czasu było zapewniane w stosunku do stanu wyjściowego oczywiście.
Ale może by tak konkrety, zamiast się uzłośliwiać? Bo skoro nie ma blokowania, to jaka jest przyczyna rzekomego spowolnienia? Znaczące skrócenie faz? Zła koordynacja? I czy nie rekompensuje tego właśnie brak blokowania?
A 10 są pewnie czasowo w związku z robotami, ale to przecież szczegół, nie?
Aha, nie twierdzę, że tam wprowadzono priorytety. Ale przy tak złośliwie postawionej tezie aż odechciewa się człowiekowi dyskusji, a co dopiero pracy.
Nie znam jej szczegółów i jeszcze nie zdążyłem jej przeanalizować ponieważ jest nowa, więc ciężko mi się konkretnie do niej odnieść. Brak blokowania tego nie rekompensuje ponieważ było to zjawisko rzadkie i krótkotrwałe, a jak tramwaj będzie miał pecha to sobie postoi znacznie dłużej.
To uznałem za oczywistość, a przy redagowaniu mi gdzieś uciekło.
No trochę złośliwa, ale tylko aby z tego zadrwić. Zastanawia mnie też fakt dlaczego obydwa skrzyżowania zostały zmodernizowane tak samo chociaż natężenie ruchu na nich jest drastycznie inne, o ile w przypadku Człuchowskiej odpowiada rzeczywistości to na Synów Pułku/Borowej Góry samochodów na te lewoskręty jest zdecydowanie za mało, a korek przed Połczyńską i tak jest.
W obecnym przypadku chyba jednak coś jest nie tak z rozkładem, nie wiem albo to dany kurs ma pecha do świateł albo to wina motorniczego, że na pętlę przyjeżdżają naraz 2 kursy jednej linii, potem jej pierwszy kurs odjeżdża, dogania go inna linia 3 minuty późniejsza i jeszcze ten drugi kurs 5 minut późniejszy jest też już za nim na Płockiej, trochę to dziwne.Glonojad pisze:Od tego są rezerwy na pętli. Akurat trasa na Jelonki ponaciągana czasowo nie jest.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Glonojad - ale nie musisz na mnie naskakiwać. Ja nie komentuję / nie krytykuję, tylko stwierdzam faktGlonojad pisze:Od tego są rezerwy na pętli. Akurat trasa na Jelonki ponaciągana czasowo nie jest.
Powtórzę się - termin "ograniczenie czasowe w związku z robotami" mówi ci coś?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ja napiszę prościej. Przy Synów Pułku tram ma zielone 10 sekund raz na 2 minuty.Było więcej i częściej. Do tego ograniczenie na długim odcinku PŚ i jesteśmy w plecy. O ile w stronę Łosiedla ma to mniejsze znaczenie, o tyle odjazd z Ciepłowni miasto 3 minuty w plecy ciekawy nie jest. Obserwacje z ubiegłego piątku, od poniedziałku choruję. Wynik jazdy 10?
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26932
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Parafrazując pewnego zielonego bohatera: gdybym naskakiwał, to byś już nie żyłMeWa pisze:Glonojad - ale nie musisz na mnie naskakiwać. Ja nie komentuję / nie krytykuję, tylko stwierdzam faktGlonojad pisze:Od tego są rezerwy na pętli. Akurat trasa na Jelonki ponaciągana czasowo nie jest.
Powtórzę się - termin "ograniczenie czasowe w związku z robotami" mówi ci coś?
@Stary Pingwin: No i to jest jakiś konkret. Wyciągnie się aktualny program, 10 zejdzie jak skończą dłubać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26932
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja mam nadzieję, że - przede wszystkim - działają wg programu czasowego na okres robót. Po akomodacji naprawdę bym się tam cudów nie spodziewał - to jeszcze nie T10.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wtorek, Czwartek i Piątek trenowałem 26 za każdym razem w stronę miasta -3 było standardem.Stary Pingwin pisze:Ja napiszę prościej. Przy Synów Pułku tram ma zielone 10 sekund raz na 2 minuty.Było więcej i częściej. Do tego ograniczenie na długim odcinku PŚ i jesteśmy w plecy. O ile w stronę Łosiedla ma to mniejsze znaczenie, o tyle odjazd z Ciepłowni miasto 3 minuty w plecy ciekawy nie jest. Obserwacje z ubiegłego piątku, od poniedziałku choruję. Wynik jazdy 10?
To o czym piszesz przy Synów Pułku powtarza się na Hala Wola, może miałem tak niefortunne brygady ale dojazd do przystanku, wymiana pasażerów i pałka znikała
A później się motorniczemu punktualność mierzy, ograniczenie na roboty przez cały tydzień, na sporym jak by nie było odcinku.
I te ograniczenia to nie tylko ze względu na robotników ale i uskoki w torowisku.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Wczoraj specjalnie się przyjrzałem na Synów Pułku. Sytuacja, gdzie tramwaj dojeżdża do przystanku w stronę Śródmieścia i gaśnie pionowa pałka pod koniec wymiany pasażerskiej są nagminne.To o czym piszesz przy Synów Pułku powtarza się na Hala Wola, może miałem tak niefortunne brygady ale dojazd do przystanku, wymiana pasażerów i pałka znikała
Zresztą nie wiem, czy jest sens wypisywania pojedynczych wypadków (może w oddzielnym wątku?), skoro na górze jest link do całej akcji Siskomu. Tym samym przyznaję, że wspomnienie o Ochocie było nie dość przemyślane...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!