To teraz określmy, ile to jest "przy" i dlaczego PLK ustawiła W4 tam, a nie w innym miejscu. Określmy również, gdzie w razie czego ma stanąć maszynista na Powiślu, Ochocie albo Śródmieściu, żeby wszystko widzieć i nie wypuścić pasażerów w tunel. Określmy również, dlaczego wszyscy od dawna wiedzieli o peronach 200 metrowych, to ktoś chce wpuszczać tam składy które od samego początku miały jeździć w pojedynkę No i jak się zachować na tymczasowym peronie na Płudach?Glonojad pisze:Innymi słowy wskaźnik można postawić nie tylko w ostrej granicy peronu, ale także go wycofać, byleby wciąż był "przy" końcu peronu. "Przy", a nie "na"
Znaków zapytania jest sporo, a ktoś na to wszystko musi wyrazić zgodę. A jak już wyda, to dobrze wiadomo, że znajdzie się ktoś, kto usiądzie w ostatnim na przykład członie ELFa i będzie narzekał, że musiał przejść. Pójdzie gdzie? Do gazety