Warszawskie Linie Turystyczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Matt Cubis
Posty: 663
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 24 kwie 2025, 16:21

Wycofanie autobusów z TK na pewno ograniczyło liczbę remontów kostki, która co chwilę się chybocze na wszystkie strony. No, ale to nie jest raczej główny argument za odbudową tramwaju.

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 kwie 2025, 18:39

Gdyby autobusy podjeżdżały pod Foksal, tak jak się kończy ta droga dwujezdniowa od De Galullea, to w zasadzie można by się obyć bez komunikacji na TK do przynajmniej Senatorskiej (przy założeniu przejazdu czegoś od tej zawrotki Szpitalną). A tak to trochę jest niewygodnie do czegokolwiek tam się przesiadać.
ŁK

adamrozbicki
Posty: 196
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 24 kwie 2025, 18:43

Łukasz pisze:
24 kwie 2025, 18:39
Gdyby autobusy podjeżdżały pod Foksal, tak jak się kończy ta droga dwujezdniowa od De Galullea, to w zasadzie można by się obyć bez komunikacji na TK do przynajmniej Senatorskiej (przy założeniu przejazdu czegoś od tej zawrotki Szpitalną). A tak to trochę jest niewygodnie do czegokolwiek tam się przesiadać.
Zasada na każdym forum: piszemy na trzeźwo.Chociaż Rondo De Galullea może być objawem czegoś gorszego.

ODPOWIEDZ