Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 25 mar 2012, 0:24

Kim zgadnij ?
tatra

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36679
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 mar 2012, 7:31

W takim razie Panu już dziękujemy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 mar 2012, 12:22

Bon Jovi pisze:
KwZ pisze: A to teraz nie będą mogli :>
Będą mogli z ZP Cm. Włoski do M Młociny linią 17 dojechać. Ja problemu nie widze.
114 nie, bo nie będzie tam przejeżdżało. Ale będą mogli 17-ką pojechać do M. Młociny albo Metra Marymont lub do centrum. Dlatego zapełnienie na 17-tce wzrośnie, o czym pisałem.
Bastian pisze:Trochę ciasno na Tatarskiej, na Brylowskiej... Raczej bym podbił do 10 minut.
Daj spokój, Kleszczowa sztywniakami na 103 pomykała i dała radę. Co prawda na wtyczkach, jako dziwadła, ale zawsze. :smile: A sztywniakiem gorzej jeździć niż przegubem.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 mar 2012, 12:41

Historia zna dość liczne przypadki, że centrala nie wyrażała zgody na tabor wielkopojemny w danym miejscu, a zajezdnie w ramach dziwadeł puszczały tam różne dziwadła.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 25 mar 2012, 14:08

pawcio pisze:w ramach dziwadeł puszczały tam różne dziwadła.
:D
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 25 mar 2012, 22:22

pawcio pisze:Historia zna dość liczne przypadki, że centrala nie wyrażała zgody na tabor wielkopojemny w danym miejscu, a zajezdnie w ramach dziwadeł puszczały tam różne dziwadła.
Moje zdanie jest takie, że nie istnieje w Warszawie linia, której nie dałoby się przejechać 15-metrowcem. Oczywiście oficjalnie czasem zgody być nie może, bo przejazd wymaga rażącego nagięcia przepisów, fizycznie jednak da się przejechać.

Jeśli ktoś szuka mocnych wrażeń, to polecam wybrać się SU15 na N22 i popatrzeć, jak się pokonuje skręt w prawo w Radości. Chyba najbardziej hardkorowy skręt w całej sieci ZTM.
noidea

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 mar 2012, 0:21

TGM pisze:A to przepraszam. Nie sprawdziłem, a wydawało mi się, że 103 to coś na kształt 210 :oops: .
I tylko po to je wtyczkują co jakiś czas?

[ Dodano: Pon 26 Mar, 2012 ]
MisiekK pisze:
SławekM pisze: Linia 121 kursuje z jednego końca na drugi, po drodze przecina metro mniej więcej w połowie między stacjami Młociny i Wawrzyszew. Kursują na niej 4 brygady. Linia 121 kursuje tylko dlatego, że na Chomiczówce mieszka ktoś z ZTM ktora jest znana (tylko nie wiadomo gdzie) i ma duże wpływy w utrzymywaniu tej linii, która jeździ pusta. Linia jest utrzymywana tylko dla paru uczniów i kilku emerytów jeżdżących do szpitala Bielańskiego i są oni skłonni protestować w każdej postaci, by taką tanią taksówkę zostawić.
A teraz z naszego na polski poprosimy...
Nie wiem czego tu nie rozumiesz. To proste, linia 121 kursuje tylko dlatego, że na Chomiczówce mieszka ktoś z ZTM ktora jest znana (tylko nie wiadomo gdzie) i ma duże wpływy w utrzymywaniu tej linii, która jeździ pusta.
ŁK

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 26 mar 2012, 19:11

Adam G. pisze:Moje zdanie jest takie, że nie istnieje w Warszawie linia, której nie dałoby się przejechać 15-metrowcem. Oczywiście oficjalnie czasem zgody być nie może, bo przejazd wymaga rażącego nagięcia przepisów, fizycznie jednak da się przejechać.
208?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 mar 2012, 19:16

1 i dolny pomost Mostu Gdańskiego? :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 mar 2012, 19:40

208 byś przejechał, gdyby ruch z przeciwka był zamknięty. Ja stawiam na 245, może 204.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 26 mar 2012, 19:49

208 i 245 sprawdzone na własnej skórze - da się. Bez zamykania ruchu, jedynie z odrobiną uwagi.
W przypadku 204 jedyna wątpliwość to skręt na tę osiedlową drogę, ale z tego co pamiętam, też dałoby radę (oczywiście ciężko, ale jednak) - nie sprawdzałem.
noidea

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 mar 2012, 19:52

Adam G. pisze:W przypadku 204 jedyna wątpliwość to skręt na tę osiedlową drogę, ale z tego co pamiętam, też dałoby radę (oczywiście ciężko, ale jednak) - nie sprawdzałem.
Zawrotka na PKP Praga też do wykonania?

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 26 mar 2012, 19:54

Domas pisze:
Adam G. pisze:W przypadku 204 jedyna wątpliwość to skręt na tę osiedlową drogę, ale z tego co pamiętam, też dałoby radę (oczywiście ciężko, ale jednak) - nie sprawdzałem.
Zawrotka na PKP Praga też do wykonania?
Na trzy. Zaznaczam, że moja teza dotyczy czysto technicznej możliwości przejazdu.
W żadnym wypadku nie twierdzę, że na tych liniach mogłyby jeździć wozy tego typu :)
noidea

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 mar 2012, 20:50

Adam G. pisze:Zaznaczam, że moja teza dotyczy czysto technicznej możliwości przejazdu.
304 na nowym odcinku trasy (zajazd pod tą szkołę) :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 26 mar 2012, 20:54

203 i parodia zawrotki na Forcie Wawrzyszew? No i mam poważne wątpliwości, czy U15 dałby radę z Prystora w lewo w Ryżową skręcić. U12 przechodzi na centymetry, czego ślady widać na słupkach i znakach :) No i jestem pod wrażeniem sprawności działania zarządcy drogi, który widząc, że nieznani sprawcy (strasznie podobni do ludzi widywanych za sterami Mobilisowych SU12) zapieprzyli kilka słupków, dzięki czemu wyjeżdżało się dużo łatwiej, bardzo szybko słupki uzupełnił.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ