Grójecka i Plac Narutowicza
Moderator: Wiliam
Projektant wziął plany z urzędu miasta i tam tych szybów nie było. Wiec zaprojektował rurę odprowadzającą wodę ze studzienki wzdłuż krawężnika. Gdyby ją zaprojektował pół metra płycej albo innym śladem to by nikt niczego nie znalazł.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No właśnie mówię, że tak utajnili, że nikt nie wie, gdzie one są. I jestem przekonany, że od zasypania tej pokrywy w ca. 1955-7 nikt w tym miejscu tak głęboko nie kopał.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 05948.html ludzie z ZM też mają pomysł na Grójecką
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To dosc czesty postulat, choc tramwaje jako piaty wlot to masakra dla programu sygnalizacji (ale niestety planisci takie szczegoly olewaja i to jeszcze przy uciesze gawiedzi)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A masz lepszą propozycję?
Tramwaje można odgiąć i przeciąć jedną jezdnię Alej kawałek przed placem - jeśli to coś pomoże. Albo lepiej odwrotnie - nową jezdnią Alej odgiąć przez tory do obecnego wlotu Grójeckiej (modulo to, że tę działkę ktoś chce zabudować chyba).
Główny wlot od autostrad do centrum miasta przez Niemcewicza to jest kpina z ludzi.
Tramwaje można odgiąć i przeciąć jedną jezdnię Alej kawałek przed placem - jeśli to coś pomoże. Albo lepiej odwrotnie - nową jezdnią Alej odgiąć przez tory do obecnego wlotu Grójeckiej (modulo to, że tę działkę ktoś chce zabudować chyba).
Główny wlot od autostrad do centrum miasta przez Niemcewicza to jest kpina z ludzi.
Wjazd Tramwaj stojący na Jerozolimskich od strony Zachodniego to chyba nie wjeżdża na plac - wygląda to na rampę czołową....Glonojad pisze:To dosc czesty postulat, choc tramwaje jako piaty wlot to masakra dla programu sygnalizacji (ale niestety planisci takie szczegoly olewaja i to jeszcze przy uciesze gawiedzi)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Nie, jest to normalna pętla i widać to na tym rysunku.
Doskonale widać, że tory w Alejach (skąd tam tory i po co?) nie mają kontynuacji na placu.
Czy tramwaj jako 5 wlot różni się wiele od ronda Waszyngtona, gdzie wlot tramwajowy i autobusowy są kolizyjne tuż przed rondem?
Czy tramwaj jako 5 wlot różni się wiele od ronda Waszyngtona, gdzie wlot tramwajowy i autobusowy są kolizyjne tuż przed rondem?
Nie rozumiem, skąd to parcie do likwidacji wszelakich rond. Ten projekt ewidentnie nie udał się Zielonemu Mazowszu, jest przekombinowany. W miejscu klarownego ronda proponują absolutnie nieprzejrzysty układ pasów ruchu, które przecinają się jak szalone. Mój ulubiony to skręt w lewo z Raszyńskiej w Al. Jerozolimskie otoczony przejazdem na wprost Towarowa->Raszyńska i skrętem w lewo Towarowa->Al. Jerozolimskie. Przecież to się kupy nie trzyma. Zgadzam się, że czas skończyć z przejazdem Al. Jerozolimskie Niemcewicza Grójecka, ale nie likwidowałbym ronda na pl. Zawiszy.
Nie widzę zakola, a więc czołówkaFlash8222 pisze:Nie, jest to normalna pętla i widać to na tym rysunku.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Właśnie tym, że kolizje są w różnych miejscach. Z tego samego powodu w węźle Radiowa tramwaje nie przejeżdżają od razu na bok, tylko dalej.MichalJ pisze:Doskonale widać, że tory w Alejach (skąd tam tory i po co?) nie mają kontynuacji na placu.
Czy tramwaj jako 5 wlot różni się wiele od ronda Waszyngtona, gdzie wlot tramwajowy i autobusowy są kolizyjne tuż przed rondem?
A pomysł likwidacji wyspy na placu Zawiszy jest jak najbardziej słuszny, choć wykonanie nieco kuleje, to fakt. Tym niemniej akurat zarzut dotyczący przycinania się pasów "jak szalone" jest absurdalny - to właśnie na skrzyżowaniu z wyspą przecinają się rzeczy, które normalnie przecinać się nie muszą.
Wyspy centralne - owszem, ale bez tramwajów, a zwłaszcza skrecających. Z tramwajami tylko prawdziwe ronda albo skrzyżowania skanalizowane, bo tutaj mamy gdxies 2x przeskalowane skrzyżowanie bez żadnych korzyści z wyspy - bo akumulacje przecinają tramwaje.
A czemu ma służyć ten dodatkowy tor to nie wiem - likwidacji pętli na pl. Stsrynkiewicza czy Naruciaka?
Tak czy siak: tramwaje puścić prosto Alejami, poprawić południowe ramię skrzyżowania (wystarczy zrobic szerszy pas dzielący, by geometria była lepsza) i opracowanie miałoby szansę na ręce i nogi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
O przypomniało mi się, a nie można było tego samego rozwiązania zastosować na Kole i przy Maryninie? Tam jakies priorytety były/będą robione, a przecież przejazd z żółtym mrugającym dla samochodów jest korzystniejszy dla tramwajów i tańszy w realizacji...Właśnie tym, że kolizje są w różnych miejscach. Z tego samego powodu w węźle Radiowa tramwaje nie przejeżdżają od razu na bok, tylko dalej.
W sumie pętla na pl. Zawiszy zamiast pl. Narutowicza brzmi mi sensownie, bo wydaje mi się, że w wielu wypadkach nie ma potrzeby ciągnięcia linii na Ochotę. I byłoby dla 11 jak znalazł.A czemu ma służyć ten dodatkowy tor to nie wiem - likwidacji pętli na pl. Stsrynkiewicza czy Naruciaka?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
I odcinać ciąg Filtrowej przy wszelkich sytuacjach nienormalnych? Wjazd Starą Ochotę daje możliwość wyciągania stamtąd ewentualnych linii zastępczych. Na zabawy w czołówki cały czas jest za mało dwukierunków.KwZ pisze: W sumie pętla na pl. Zawiszy zamiast pl. Narutowicza brzmi mi sensownie, bo wydaje mi się, że w wielu wypadkach nie ma potrzeby ciągnięcia linii na Ochotę. I byłoby dla 11 jak znalazł.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Geometrycznie właśnie tak tam przecież jest. Co do programu - Marynin niedługo, a na Kole w przyszłym roku kwestia stanie się bezprzedmiotowa.gfedorynski pisze:O przypomniało mi się, a nie można było tego samego rozwiązania zastosować na Kole i przy Maryninie? Tam jakies priorytety były/będą robione, a przecież przejazd z żółtym mrugającym dla samochodów jest korzystniejszy dla tramwajów i tańszy w realizacji...Właśnie tym, że kolizje są w różnych miejscach. Z tego samego powodu w węźle Radiowa tramwaje nie przejeżdżają od razu na bok, tylko dalej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.