BJ pisze:Bardzo bym prosił, aby osoby pieprzące bzdury o pustkach i fatalnych wynikach autobusów E-1 i 151 do metra, zamilkły.
To zajebiście, że widzieliście jeden, losowy kurs pierwszego dnia i wysnuwacie debilne wnioski, ale po pierwsze ja przez cały poranny szczyt widziałem coś innego i po drugie dajcie ludziom się przyzwyczaić..
Mam okno na ZP Saska. Ta, na pewno stałeś cały dzień i widziałeś frekwencję
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
p.s: ok 18 w kierunku centrum podjechały 502 151 E1 i po nich 523 182 520. Pierwsze trzy wypuściły się na Saskiej (ok. 10-20 osób w każdym), następne trzy wszystkie siedzące plus kilkanaście osób stojacych.
BJ pisze:Jak rozumiem "merytoryczni" krzykacze życzą sobie "Standardu 709" we wszystkich pojazdach w mieście skoro wszystkie siedzące + kilka-kilkanaście osób stojących w 80% kursów pierwszego dnia określają "fatalnym wynikiem".
Tak, napisz jeszcze że w 120% kursów
Rosa pisze:Ja nie rozumiem narzekania. Po pierwsze dowóz z Gocławia do M2 jest naprawde dobry, wbrew temu co pisze Gdynianin nie stoi sie w żadnym korku, szybko, sprawnie i co najważniejsze PEWNIEJ dojeżdża się do M2 niż jadac busem do Centrum (gdzie na Poniatoszczaku czy Saskiej bywa różnie).
Po pierwsze -
czy mógłbyś nie wkładać w moje usta słów których nie powiedziałem (nie napisałem)? Z góry dziękuję
Po drugie - skoro zacząłeś temat to mam prawo napisać to co widzę: poranny korek mamy od ZP Saska do skrzyżowania Wał/Zwycięzców. Tam utyka na kilka minut wszystko. Później ani "stadionowce" ani 520/525/182/523 w żadnym nie stoją, bo na moście korku NIE MA.
pawcio pisze:marko80 pisze:ale już wiadomo że ze 151 łatwo nie będzie. Zakończyło się spotkanie z przedstawicielami ZTMu na pradze płd, gdzie większość ludzi domagała się przywrócenia tej linii na trasę do Centrum. I wcale to nie jest głupi pomysł, będą konsultację ale już wiadomo, że wszyscy są za przywróceniem trasy do Centrum, nikt nie był za obecną trasą. Także to kwestia tygodni kiedy 151 wróci do Centrum.
Szkoda że nic o nim nie wiedziałem. Trzeba będzie wyslac kilka maili.
Oby te nieformalne konsultacje zadziałały! Bo jak na razie ztmowskie działania zachęcają prędzej do wyboru innego środka transportu. Sam wybrałem dziś rower, wielu wybrało samochód. Jak podają najnowsze raporty targeo i deloitte, korki w mieście zwiększyły się po likwidacji buspasa na moście i wale.
Rosa pisze:marko80 pisze:ale już wiadomo że ze 151 łatwo nie będzie. Zakończyło się spotkanie z przedstawicielami ZTMu na pradze płd, gdzie większość ludzi domagała się przywrócenia tej linii na trasę do Centrum. I wcale to nie jest głupi pomysł, będą konsultację ale już wiadomo, że wszyscy są za przywróceniem trasy do Centrum, nikt nie był za obecną trasą. Także to kwestia tygodni kiedy 151 wróci do Centrum.
To wtedy tracimy pozaszczytowe połączenie z M2 i bedzie tragedia. Po cholerę 151 do Centrum obok 117 oraz 507?
A zreszta ciekaw jestem jak ludzie ocenili nieprzydatnośc 151 na nowej trasie po 1 niepełnym dniu kursowania?
Rosa pisze:Ale dalej nie rozumiem płaczu związanego akurat ze 151. Ta linia powstała parę tygodni temu JAKO POŁĄCZENIE Z METREM, i nagle teraz okazuje sie że jest niezbedna jako połaczenie z Centrum. WTF?
Nie chodzi tu tylko o 151! Tu chodzi o wycięcie wielu kursów z relacji TŁ-Centrum/Politechnika, w tym 143, 151, 182, 502, 514 czy 523! Łatwo policzyć ile to kursów w porannym szczycie. Rozumiem że nie ma już sensu pakować Rembertowa czy Starej Miłosnej do miasta. Ale na Gocławiu, wzdluż Ostrobramskiej czy alei Stanów Zjednoczonych też mieszkają ludzie którzy nie mają ochoty jeździć na około!
P.S: pozaszczytowego połączenia z metrem nie "tracimy". Nadal jest 502 i 514. Na Gocław oczywiście z przesiadką - czyli to co ZTM lubi dawać mieszkańcom tej części dzielnicy najbardziej. Ewentualnie 509 - jak już ktoś lubi jeździć na około to mu nie przeszkadza.