: 24 wrz 2012, 12:08
A Ci, co zjeżdżają 'z góry', to jaki mają znak?drja pisze:Cięższe od podjazdu na Kanał Gocławski 01 dla 141, 143 i 188? Ajdontfinksoł.
A Ci, co zjeżdżają 'z góry', to jaki mają znak?drja pisze:Cięższe od podjazdu na Kanał Gocławski 01 dla 141, 143 i 188? Ajdontfinksoł.
To, że przy Kanale Gocławskim ktoś uparcie zmusza kierowców autobusów do bardzo niebezpiecznych manewrów nie znaczy, że gdzieś indziej też tak można. Nie przestaje mnie fascynować, że w stronę Wiatracznej/Ostrobramskiej przy Kanale Gocławskim zatrzymuje się tylko 182, chociaż bez większego problemu mogłyby się zatrzymywać wszystkie czarnuchy, a w przeciwną stronę, gdzie jest faktycznie niebezpiecznie, zatrzymuje się wszystko. A wracając na Wolę: z tej nowej zatoki na Górczewskiej w Olbrachta to się spokojnie skręci i pasy też bez większego problemu się zmieni, więc w czym problem?drja pisze:Cięższe od podjazdu na Kanał Gocławski 01 dla 141, 143 i 188? Ajdontfinksoł.
I słusznie.Szeregowy_Równoległy pisze:wracając na Wolę
Pracownikowi Zarządu daleko na przystanek? Bez sensu - jak nazwą ten przystanek? Deotymy? Po cholerę robić przystanki co 100m? Bo zakładam, że od 'Deotymy' do 'Ciołka' będzie właśnie 100m... Co więcej - pewnie oba w jedną minutę wrzucą.Szeregowy_Równoległy pisze:A wracając na Wolę: z tej nowej zatoki na Górczewskiej w Olbrachta to się spokojnie skręci i pasy też bez większego problemu się zmieni, więc w czym problem?
No i się wyjaśniło:Maciek pisze:Jak już wspominałem na facebookowym funpage'u ZTM najprawdopodobniej powstający przystanek to Park Moczydło, który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać). Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa. Pozbywamy się w tym rejonie przystanków w jednym kierunku.
Oj, zabolało by to Marysin.KwZ pisze:Uzwyklić 520
Nie pierwszy, nie ostatni. Widać rzucona przeze mnie analogia do Kanału Gocławskiego nie jest taka przypadkowa - tam też w stronę Grochowa tylko 182... Aha. Czy oprócz tego 520 staną tam też zjazdy takiego E-2?Maciek pisze:Bez sensu! Po co tylko 520? W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki. To jest takie wysadzanie pasażerów w polu. Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd.
Sam jesteś absurd. Bardzo dobrze, że ten przystanek powstał. Mam tylko nadzieje, że będą na nim stawać zjazdy do Redutowej od strony Śródmieścia.Maciek pisze:Bez sensu! Po co tylko 520? W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki. To jest takie wysadzanie pasażerów w polu. Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd.
Generalnie sens w tym jest. Bo Ci, co czekają na Olbrachta, a chcą podjechać jeden przystanek, nie patrzą co to jedzie, gdzie jedzie... Ale przecież takiej babulinki nie wywiezie się na zajezdnię... Pora to ogarnąć, Zarządzie.8833 pisze:Mam tylko nadzieje, że będą na nim stawać zjazdy do Redutowej od strony Śródmieścia.
Gdzie ja napisałem, że ten przystanek to absurd?8833 pisze:Sam jesteś absurd. Bardzo dobrze, że ten przystanek powstał. Mam tylko nadzieje, że będą na nim stawać zjazdy do Redutowej od strony Śródmieścia.Maciek pisze:Bez sensu! Po co tylko 520? W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki. To jest takie wysadzanie pasażerów w polu. Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd.
Tu:Maciek pisze:Gdzie ja napisałem, że ten przystanek to absurd?
Tu:Maciek pisze:Bez sensu!
Tu:Maciek pisze:W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki.
O, i tu:Maciek pisze:To jest takie wysadzanie pasażerów w polu.
Maciek pisze:Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd.