Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 cze 2006, 10:08

R-11 Kleszczowa pisze:Jakby nie zwał tej ulicy jest ona bardzo potrzebna. Jakiś czas temu wybrałem się na spacer od pętli 138do Chełmżynskiej. Widać było, że przy sprzyjającej pogodzie (gdy szedłem było nieco błotnisto) sporo mieszkanców Rembertowa korzysta z tej pseudo-drogi.
Jest zdecydowanie. Też tamtędy kiedyś szedłem i paru ludzi mijałem ;) I wtedy właśnie można coś tam przedłużyc z Utraty. Ale nie wiem czy ta ulica w ogóle w planach jest.. :-?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 09 cze 2006, 10:11

W planach jest. O jej budowie słysze juz kilka lat :mrgreen:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 cze 2006, 10:12

W planach jest. O jej budowie słysze juz kilka lat :mrgreen:
Ok moze inaczej, bo w planach to wszystko jest :mrgreen: Tylko, że jak to się ma do rzeczywistości... :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 09 cze 2006, 10:15

Niestety nijak. A szkoda.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 09 cze 2006, 11:46

Piotrek pisze:[ Dodano: 2006-06-08, 13:45 ]
Nazgul pisze:Wariant 2: zmiana i wydłużenie trasy 153 na Nowy Rembertów, tj. od ul. Paderewskiego ulicami: Chruściela w stronę AON (rondo Fieldorfa), Republikańską, Frontową, Czerwonych Beretów, Szatkowników, Cyrulików do przejazdu kolejowego, Ilskiego, Komandosów do krańca Nowy Rembertów.
Koniecznie moim zdaniem 2 wariant. W końcu by się "złączył" Rembertów, bo teraz jest podzielony komunikacyjnie...
No tak. Tu wszystko rozchodzi się o to czy ZTM zgodzi się wreszcie puścić linię przez przejazd kolejowy.
153 mogłoby pojechać nawet za Nowy Rembertów, do Marysina.
183 można by skrócić. Tylko częstotliwości nieodpowiednie.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 cze 2006, 12:59

Andrzej pisze:No tak. Tu wszystko rozchodzi się o to czy ZTM zgodzi się wreszcie puścić linię przez przejazd kolejowy.
A możesz mi przypomnieć, czemu to ZTM nie chce puścić linii przez przejazd? Jaki jest powód?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36669
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 cze 2006, 13:36

Opóźnienia przy długich postaojach na przejeździe, gdy np. jadą 3 pociągi po sobie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 09 cze 2006, 14:37

R-11 Kleszczowa pisze:W planach jest. O jej budowie słysze juz kilka lat :mrgreen:
Trasa Siekierkowska też miała powstac w latach 30- ;-)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 cze 2006, 15:05

Bastian pisze:Opóźnienia przy długich postaojach na przejeździe, gdy np. jadą 3 pociągi po sobie.
:-s ... niby powód, ale jakiś dziwny. Ale jeśli już, to taka lokalna linia rembertowska mogłaby łączyć oba rembertowy :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 09 cze 2006, 16:03

Mam nadzieję, że ZTM się zgodzi. Taka lokalna linia nawet przy staniu nie zarabiałaby wielkich spóźnień, po za tym ludziom w takich liniach przeważnie nie śpieszy się jakoś strasznie. Dobrze ułożony rozkład, z odpowiednimi lukami postojowymi i wszystko chodzi jak w zegarku.

W tek sytuacji zdecydowanie:
:arrow: 153 Mokry Ług - Paderewskiego - AON - Frontowa - Cyrulików - Al. Komandosów - Zielona - Marysin
:arrow: 183 Wiatrak - Marsa - Al. Komandosów - Nowy Rembertów, a docelowo Grzybowa - Zielona - Brata Alberta
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36669
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 cze 2006, 19:59

Colony pisze:Taka lokalna linia nawet przy staniu nie zarabiałaby wielkich spóźnień
Nie rozumiem. Ile stania, tyle opóźnienia, co ma do tego lokalność linii? :-k Że nie będzie miała gdzie nadrobić i będzie dowozić do przesiadek z 10-minutową obsuwą, czy może dostanie rozwleeekły rozkład z marginesem na szlaban?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 09 cze 2006, 20:20

Również jestem przeciwnikiem puszczania tej linii przez przejazd. Nieraz jadąc autem tamtędy stałem ponad 15minut, a jakie tam się potrafią stworzyć kolejki to poezja. Linia nie będzie trzymać rozkładu w szczycie, a to jest jej główna zaleta, jako linii lokalnej.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 09 cze 2006, 23:11

Bastian pisze:czy może dostanie rozwleeekły rozkład z marginesem na szlaban?
W sumie miałem na myśli odpowiednio dobrane postoje, ale jak mnie tak panowie argumentacją zarzucacie.... ;-)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 cze 2006, 23:27

Nazgul pisze:inia nie będzie trzymać rozkładu w szczycie, a to jest jej główna zaleta, jako linii lokalnej.
To napisać jeździ co ileś tam minut i po kłopocie :D
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Adrianuos

Post autor: Adrianuos » 11 cze 2006, 13:50

Moim zdaniem dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzić na nowo 408 do pętli Rembertów-AON

ODPOWIEDZ