Strona 7 z 178

: 09 cze 2006, 10:08
autor: Piotrek
R-11 Kleszczowa pisze:Jakby nie zwał tej ulicy jest ona bardzo potrzebna. Jakiś czas temu wybrałem się na spacer od pętli 138do Chełmżynskiej. Widać było, że przy sprzyjającej pogodzie (gdy szedłem było nieco błotnisto) sporo mieszkanców Rembertowa korzysta z tej pseudo-drogi.
Jest zdecydowanie. Też tamtędy kiedyś szedłem i paru ludzi mijałem ;) I wtedy właśnie można coś tam przedłużyc z Utraty. Ale nie wiem czy ta ulica w ogóle w planach jest.. :-?

: 09 cze 2006, 10:11
autor: Kleszczu
W planach jest. O jej budowie słysze juz kilka lat :mrgreen:

: 09 cze 2006, 10:12
autor: Piotrek
W planach jest. O jej budowie słysze juz kilka lat :mrgreen:
Ok moze inaczej, bo w planach to wszystko jest :mrgreen: Tylko, że jak to się ma do rzeczywistości... :)

: 09 cze 2006, 10:15
autor: Kleszczu
Niestety nijak. A szkoda.

: 09 cze 2006, 11:46
autor: Andrzej
Piotrek pisze:[ Dodano: 2006-06-08, 13:45 ]
Nazgul pisze:Wariant 2: zmiana i wydłużenie trasy 153 na Nowy Rembertów, tj. od ul. Paderewskiego ulicami: Chruściela w stronę AON (rondo Fieldorfa), Republikańską, Frontową, Czerwonych Beretów, Szatkowników, Cyrulików do przejazdu kolejowego, Ilskiego, Komandosów do krańca Nowy Rembertów.
Koniecznie moim zdaniem 2 wariant. W końcu by się "złączył" Rembertów, bo teraz jest podzielony komunikacyjnie...
No tak. Tu wszystko rozchodzi się o to czy ZTM zgodzi się wreszcie puścić linię przez przejazd kolejowy.
153 mogłoby pojechać nawet za Nowy Rembertów, do Marysina.
183 można by skrócić. Tylko częstotliwości nieodpowiednie.

: 09 cze 2006, 12:59
autor: Piotrek
Andrzej pisze:No tak. Tu wszystko rozchodzi się o to czy ZTM zgodzi się wreszcie puścić linię przez przejazd kolejowy.
A możesz mi przypomnieć, czemu to ZTM nie chce puścić linii przez przejazd? Jaki jest powód?

: 09 cze 2006, 13:36
autor: Bastian
Opóźnienia przy długich postaojach na przejeździe, gdy np. jadą 3 pociągi po sobie.

: 09 cze 2006, 14:37
autor: Colony
R-11 Kleszczowa pisze:W planach jest. O jej budowie słysze juz kilka lat :mrgreen:
Trasa Siekierkowska też miała powstac w latach 30- ;-)

: 09 cze 2006, 15:05
autor: Piotrek
Bastian pisze:Opóźnienia przy długich postaojach na przejeździe, gdy np. jadą 3 pociągi po sobie.
:-s ... niby powód, ale jakiś dziwny. Ale jeśli już, to taka lokalna linia rembertowska mogłaby łączyć oba rembertowy :)

: 09 cze 2006, 16:03
autor: Colony
Mam nadzieję, że ZTM się zgodzi. Taka lokalna linia nawet przy staniu nie zarabiałaby wielkich spóźnień, po za tym ludziom w takich liniach przeważnie nie śpieszy się jakoś strasznie. Dobrze ułożony rozkład, z odpowiednimi lukami postojowymi i wszystko chodzi jak w zegarku.

W tek sytuacji zdecydowanie:
:arrow: 153 Mokry Ług - Paderewskiego - AON - Frontowa - Cyrulików - Al. Komandosów - Zielona - Marysin
:arrow: 183 Wiatrak - Marsa - Al. Komandosów - Nowy Rembertów, a docelowo Grzybowa - Zielona - Brata Alberta

: 09 cze 2006, 19:59
autor: Bastian
Colony pisze:Taka lokalna linia nawet przy staniu nie zarabiałaby wielkich spóźnień
Nie rozumiem. Ile stania, tyle opóźnienia, co ma do tego lokalność linii? :-k Że nie będzie miała gdzie nadrobić i będzie dowozić do przesiadek z 10-minutową obsuwą, czy może dostanie rozwleeekły rozkład z marginesem na szlaban?

: 09 cze 2006, 20:20
autor: Nazgul
Również jestem przeciwnikiem puszczania tej linii przez przejazd. Nieraz jadąc autem tamtędy stałem ponad 15minut, a jakie tam się potrafią stworzyć kolejki to poezja. Linia nie będzie trzymać rozkładu w szczycie, a to jest jej główna zaleta, jako linii lokalnej.

: 09 cze 2006, 23:11
autor: Colony
Bastian pisze:czy może dostanie rozwleeekły rozkład z marginesem na szlaban?
W sumie miałem na myśli odpowiednio dobrane postoje, ale jak mnie tak panowie argumentacją zarzucacie.... ;-)

: 09 cze 2006, 23:27
autor: Piotrek
Nazgul pisze:inia nie będzie trzymać rozkładu w szczycie, a to jest jej główna zaleta, jako linii lokalnej.
To napisać jeździ co ileś tam minut i po kłopocie :D

: 11 cze 2006, 13:50
autor: Adrianuos
Moim zdaniem dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzić na nowo 408 do pętli Rembertów-AON