Moderator: JacekM
-
piorunus
- Posty: 253
- Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53
Post
autor: piorunus » 25 wrz 2019, 22:54
vernalisadonis pisze: ↑25 wrz 2019, 11:54
Są firmy i firmy. To nie problem wygrać przetarg za groszowe stawki, a potem ucinać gdzie się tylko da. Potem te stawki odbijają się na kierowcach, stanie taboru czy ogólnej kondycji finansowej firmy.
Patrz Michałki we Wrocku.
vernalisadonis pisze: ↑25 wrz 2019, 11:54
Najlepsze jest to, że niektórzy gadają później jakieś pierdoły o bezpieczeństwie. Co za obłuda.
Fajne jest teraz w Warszawie to, że są certyfikaty i na wozy i dla kierowców. Takie coś w innych miastach też powinni wprowadzić.
MPK Wrocław to trzecia w Polsce certyfikacja. Gdańsk dał ciała robiąc z tego wybitną kpinę, a Warszawa z kolei przegina swoimi przerostami formy.
-
vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Post
autor: vernalisadonis » 26 wrz 2019, 0:29
piorunus pisze: ↑25 wrz 2019, 22:54
vernalisadonis pisze: ↑25 wrz 2019, 11:54
Są firmy i firmy. To nie problem wygrać przetarg za groszowe stawki, a potem ucinać gdzie się tylko da. Potem te stawki odbijają się na kierowcach, stanie taboru czy ogólnej kondycji finansowej firmy.
Patrz Michałki we Wrocku.
Bardziej chodziło mi o WARBUS, który wycofał się ze wszystkiego.
-
piorunus
- Posty: 253
- Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53
Post
autor: piorunus » 26 wrz 2019, 5:18
Warbus to osobna para kaloszy. Padli na własne życzenie.
-
vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Post
autor: vernalisadonis » 12 paź 2019, 0:25
Jak ktoś z was będzie podróżował wrocławską komunikacją miejską w weekend i będzie miał przy sobie dowolną książkę Olgi Tokarczuk, to jedzie za darmo.
-
ashir
- Posty: 27734
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 29 paź 2019, 14:20
Opłacało się kupować nówki tylko na 2 lata eksploatacji? Co się z tymi MANami stanie?
-
vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Post
autor: vernalisadonis » 29 paź 2019, 14:37
Plan raczej był inny ale wyszło jak wyszło.
Szczerze to nie mam pojęcia kto to weźmie. Ja tylko usłyszałem, że te wozy mają być wycofane ale w szczególny nie wnikałem, bo to nie moja działka.
PS jeszcze dodam dzisiejszy artykuł kierowcy od Michała'
https://gazetawroclawska.pl/starsza-pan ... 1-14539897
PS Już wiem. Wozy przejdą do MPK Wrocław
-
Jurand
- Posty: 1083
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 29 paź 2019, 19:38
vernalisadonis pisze: ↑29 paź 2019, 14:37
Plan raczej był inny ale wyszło jak wyszło.
Szczerze to nie mam pojęcia kto to weźmie. Ja tylko usłyszałem, że te wozy mają być wycofane ale w szczególny nie wnikałem, bo to nie moja działka.
PS Już wiem. Wozy przejdą do MPK Wrocław
Dobrze to nie wygląda i raczej w obecnej formie kontrakt wrocławski do końca nie dotrwa
-
Flash8222
- Posty: 7608
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 30 paź 2019, 10:51
vernalisadonis pisze: ↑29 paź 2019, 14:17
Komunikacja w Wszystkich Świętych
https://www.wroclaw.pl/portal/jak-kursu ... etych-2019
Od 04/11/2019 Linia wraca do MPK Wrocław.
Zakończenie eksploatacji MANów 4419-4429 oprócz 4427. Ostatni dzień kursowania 31/10/2019
Od weekendu 16-17/11/2019 wracają do Michalczewskiego zadania na 112/113/612, a od 30/11/2019 weekendowe zadanie na 110
Ale która linia przechodzi do MPK od 4.11?
-
vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Post
autor: vernalisadonis » 06 lis 2019, 0:12
Isuzu i Mercedes. To te autobusy pojawią się w przyszłym roku we Wrocławiu!
Fanpage MPK Wrocław na Facebooku
-
Jurand
- Posty: 1083
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 14 lis 2019, 21:16
vernalisadonis pisze: ↑13 lis 2019, 22:08
Jednak te wycofane MANy pojechały do miejscowości Sady.
Czyli że Michalczewski spadł zarówno z planem brygadowym, jak i taborem, a MPK przejęło ponownie obsługę 133 własnym taborem?
Rozumiem że ludzi we Wrocławskim oddziale Michalczewski nadal brak, a Mobilis stara się przejmować kolejnych do swojego przetargu który niebawem startuje?