Czasy przejazdu - 2022–2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26875
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Fakt, skoro ma w nosie brak premii za punktualność, to co za różnica.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No tak naprawdę na ostatnim kursie zna się na tyle dobrze trasę, że doskonale wie się jak pojechać, żeby być o czasie. Tu można troszkę wolniej ruszyć z pętli, tu można odstać, tu można powoli się toczyć itd.
No ale łatwiej jest grzać na pałę.
Widocznie premia jest za mała (albo już i tak ją stracił), albo trzeba wprowadzić kary za niezrealizowanie kursu.Glonojad pisze:Fakt, skoro ma w nosie brak premii za punktualność, to co za różnica.
ŁK
Czemu +3 ma być chore?
Pamiętam, że kurs o czasie ma być pomiędzy +1 a -3.
Pamiętam, że kurs o czasie ma być pomiędzy +1 a -3.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nie no, przecież kurs na +1 czy -3 jest wg ZTM traktowany jako kurs zrealizowany o czasie. Coś się zmieniło w tym temacie?
No to piszę, że +1 jest dozwolone, a +3 nie. Dlaczego uznanie +3 za wadliwe ma być chore?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 523
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Nie chodzi o to, że uznanie +3 za wadliwe jest chore, tylko chore jest odjeżdżanie +3 i bardzo dobrze, że wtedy jest wadliwe.
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Niby tak, ale przecież codziennie jest mnóstwo kursów opóźnionych o wiele bardziej niż -3, niekiedy nawet o godzinę pod wypływem korków w szczycie i nic takiego przecież się nie dzieje.
-
- Posty: 4218
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Warto wspomnieć, że w okresie od początku grudnia do końca lutego, za rozkładowy jest uznawany odjazd z przystanku do 5 minut po czasie. W 2021 roku, pojazdy WTP osiągnęły punktualność średnio na poziomie 82,80%. Biorąc pod uwagę punktualność jedynie w 3 miesiącach zimowych ze zwiększoną tolerancją opóźnienia, średnia punktualność wyniosła aż 87,97%. Zabawne, prawda?
Moim zdaniem dokładnie tak jest.Autobus Czerwon pisze:Warto wspomnieć, że w okresie od początku grudnia do końca lutego, za rozkładowy jest uznawany odjazd z przystanku do 5 minut po czasie. W 2021 roku, pojazdy WTP osiągnęły punktualność średnio na poziomie 82,80%. Biorąc pod uwagę punktualność jedynie w 3 miesiącach zimowych ze zwiększoną tolerancją opóźnienia, średnia punktualność wyniosła aż 87,97%. Zabawne, prawda?
ŁK
-
- Posty: 4218
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Szczególnie w grudniu, przed świętami
Nie każdy kurs jest kursem po zakorkowanej drodze w popołudniowym szczycie. Oprócz tego w to wchodzą jeszcze tramwaje, metro i skm.Autobus Czerwon pisze:Szczególnie w grudniu, przed świętami
ŁK