Rozkłady tramwajowe - 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25371
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2022, 8:44

Stary Pingwin pisze:
03 lut 2022, 8:31
Wszystkie problemy rozwiązuje łącznik techniczny z Broniewskiego w Stołeczną, w lewo. Podobny, jak na Starzyniaku czy przy Żabie.
Ma być. Kiedyś tam, kiedyś tam...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8389
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 lut 2022, 8:45

pawcio pisze:
03 lut 2022, 8:44
Stary Pingwin pisze:
03 lut 2022, 8:31
Wszystkie problemy rozwiązuje łącznik techniczny z Broniewskiego w Stołeczną, w lewo. Podobny, jak na Starzyniaku czy przy Żabie.
Ma być. Kiedyś tam, kiedyś tam...
Jest to w ogóle w jakimkolwiek planie inwestycyjnym? Przed odbudową skrętów na Daszyniaku, czy po?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25371
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2022, 8:52

Nie no, po.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8389
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 lut 2022, 8:52

Uf.

Paweł D.
Posty: 5292
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lut 2022, 9:42

Aj tam. Zaraz się okaże, że nie ma zgody ZDM bo ruch kołowy się przyblokuje (pamiętacie Feminę?). Nie tak dawno chciano likwidować skręt JPII/Stawki (szczęśliwie nie przeszło)....
Parę stron o totalnym niedasizmie...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6936
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 lut 2022, 10:59

Też mam takie poczucie, ale z drugiej strony jakoś nie widzę potrzeby pokonywania tych wszystkich przeszkód, żeby to ogarnąć na okres jednego tygodnia. Wkurza mnie tylko oczywista oczywistość w postaci niemożliwości obrotu na Kieleckiej, bo niby rozwali koordynację - sratata, ferie są, tramwaje jeżdżą rzadziej, nikt by od tego nie umarł.

Paweł D.
Posty: 5292
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lut 2022, 11:12

Oczywiście, wystarczy pokonać jedną. Dopilnować aby pasażer miał podstawową informację o trasie - nawet bez korali. A nie od Wyścigów pod R4 tylko że zjazdowym kwadratem. A to kwestia wydruku, kleju i godziny roboty na zakładzie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25371
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2022, 11:20

Paweł D. pisze:
03 lut 2022, 9:42
Aj tam. Zaraz się okaże, że nie ma zgody ZDM bo ruch kołowy się przyblokuje (pamiętacie Feminę?). Nie tak dawno chciano likwidować skręt JPII/Stawki (szczęśliwie nie przeszło)....
Parę stron o totalnym niedasizmie...
Trochę mieszać. Feminę blokował nie ZDM tylko śp. Politbiuro. Stawki miały mieć wyciętą relację bo stan węzła był katastrofalny a zgody na większe wyłączenie, żeby to zrobić, nie było. W którymś momencie zarządca infrastruktury musi podjąć jakieś działania, żeby później nie miał nieprzyjemności, jak by coś się stało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5292
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lut 2022, 11:26

Ok, bardziej mi chodziło o ideę postępowania niż konkretne instytucje. I tak na tym finalnie traci pasażer i pewnie miasto, bo generują się koszty.

fraktal
Posty: 5483
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 lut 2022, 11:49

Paweł D. pisze:
03 lut 2022, 11:12
Oczywiście, wystarczy pokonać jedną. Dopilnować aby pasażer miał podstawową informację o trasie - nawet bez korali. A nie od Wyścigów pod R4 tylko że zjazdowym kwadratem. A to kwestia wydruku, kleju i godziny roboty na zakładzie.
Po prostu sobie odpuścili, bo "to tylko tydzień". Nie wiem tylko, czy to sprawa ZTMu tylko, czy także TW. A przecież kìedyś tak już było, że kurs zjazdowy miał tylko kwadrat, na którym było coś napisane takim maczkiem, że ledwo dało się przeczytać. No ale to nie rok 1989 w końcu. A tydzień to jednak nie tak znowu krótko jak weekend.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8389
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 lut 2022, 11:51

Emyl pisze:
03 lut 2022, 10:59
Też mam takie poczucie, ale z drugiej strony jakoś nie widzę potrzeby pokonywania tych wszystkich przeszkód, żeby to ogarnąć na okres jednego tygodnia.
Tyle tylko, że to już kolejny taki raz - ewidentnie brakuje tutaj systemowego rozwiązania (np. pokonanie wyświetlaczy; ew. zrobienie czegoś z numeracją)
pawcio pisze:
03 lut 2022, 11:20
Stawki miały mieć wyciętą relację bo stan węzła był katastrofalny a zgody na większe wyłączenie, żeby to zrobić, nie było. W którymś momencie zarządca infrastruktury musi podjąć jakieś działania, żeby później nie miał nieprzyjemności, jak by coś się stało.
Stawek nie wycięto. Ba! Wygląda, jakby jednak coś z nimi zrobiono. To w końcu trzeba było wyciąć południowe łuki, czy nie?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25371
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2022, 12:04

Zrobiono krytyczną zwrotnicę z tego co kojarzę. Ona miała być doraźnie zastąpiona zwykłą szyną. Aczkolwiek na mój gust południowa za chwilę też stanie przed takim imperatywem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10636
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 lut 2022, 12:19

Czyli trzeba czekać, aż się zawali Towarowa, żeby łącznik w innej części miasta zrobić? W ogóle to chyba całe skrzyżowanie tam miało być zmieniane…
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4896
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 03 lut 2022, 12:23

person pisze:
03 lut 2022, 11:51
Stawek nie wycięto. Ba! Wygląda, jakby jednak coś z nimi zrobiono. To w końcu trzeba było wyciąć południowe łuki, czy nie?
Południowe łuki wydaje się że są w całkiem dobrym stanie, jeździłem tamtędy na objazdach już po remoncie skrzyżowania i przyjemniej się je pokonuje, rzekłbym że lepiej niż niektóre z liniowo wykorzystywanych 😉
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 lut 2022, 17:41

Rzadko jeżdżone, to i nie zużyte. W tej relacji raczej bym podejrzewal kłopot na nierównomiernym zużyciu zwrotnic i krzyżownic w rozjazdach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zablokowany