Zmiany - wakacje 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
A to sam autor rozkładu nie widzi co stworzył? To samo było z 17 - 3 minuty odstępu. A błędne daty kursowania? Może tam jest aż tak źle, że....
Chętnie bym poznał kulturę pracy rozkładowców, bo na razie to takie wróżenie z fusów.
Chodzi o to by robić to rozumniej i sprawiedliwiej. Np. nie ciąć po cichu w szczycie popularnej linii 523, a zostawiać 143 gdzie są rezerwy.
Zwrot "nie da się" powinien być zakazany we wszelkich urzędach.
Może ludzie nocą wracają uberami, bo jest właśnie taka słaba oferta komunikacji publicznej? Nie mówię, że obsłużona ma być każda ulica, zwłaszcza takie, gdzie komunikacja dzienna pojawiła się dopiero niedawno. Ale jedna linia przy torach co godzinę, plus jedna linia na Wale co godzinę, i plus jedna, która krążyłaby po pozostałych rejonach Wawra (gdzie historycznie komunikacja dzienna jest od bardzo dawna) jest do osiągnięcia.
O! Jak miło. A dlaczego niestety?
Uważam, że taka częstotliwość w wakacje jest ok. Oczywiście lepiej byłoby zrobić co 10 minut do pl. Wilsona (wspólny przystanek ze 116), ale jak się nie ma co się lubi...
Uważam, że taka częstotliwość w wakacje jest ok. Oczywiście lepiej byłoby zrobić co 10 minut do pl. Wilsona (wspólny przystanek ze 116), ale jak się nie ma co się lubi...
I to właśnie jest zastanawiające. Można pociąć 518, nie można było tego 188 okroić trochę z godzin kursowania i zrobić co 30 w międzyszczycie oraz ew. w DS? Wizerunkowo na pewno lepiej by to wyglądało.
188 ma pokrycie w 202+523+175. Nawet jeśli miałbym wybierać czy jechać z dwoma przesiadkami czy czekać pół godziny na 188 to wybrałbym to pierwsze. 188 to jest linia typowo studencka. Wum ma wakacje, politechnika też. A nie ma potrzeby specjalnej linii tylko dla skrętu przy Lotniku. Choć oczywiście wydłużenie 143 jeszcze kawałek z jednoczesną likwidacją 188 byłoby ciekawe.
518 też ma pokrycie w iluś tam przesiadkach. I parę razy zdarzyło mi się nim jechać od Marymontu do Centrum przed południem i pojedyncze osoby jechały. Gdyby zostawiono tylko kursy w szczycie świat by się nie zawalił.
A poza tym, wybór pasażerów z walizkami może być inny. O pasażerach z niepełnosprawnościami nie wspominając.
A poza tym, wybór pasażerów z walizkami może być inny. O pasażerach z niepełnosprawnościami nie wspominając.
To był argument, kiedy nie było 17 do Winnicy. Ale ponieważ teraz jest więc powinno się racjonalnie gospodarować autobusami. Oczywiście należy wspomnieć że 17 powinna być silna. Ale to może w przyszłości się udaPaweł D. pisze: ↑23 cze 2022, 20:02518 też ma pokrycie w iluś tam przesiadkach. I parę razy zdarzyło mi się nim jechać od Marymontu do Centrum przed południem i pojedyncze osoby jechały. Gdyby zostawiono tylko kursy w szczycie świat by się nie zawalił.
A poza tym, wybór pasażerów z walizkami może być inny. O pasażerach z niepełnosprawnościami nie wspominając.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6932
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Generalnie na „ślepych” ciągach racjonalnie byłoby przyjąć zasadę, że powinna być na wakacje jedna silna linia, a resztę ciąć w cholerę. Kiedyś np. fik postulował okrojenie co drugiego 509 od/do Tarchomina zamiast na pełnej trasie (można podobnie uciąć 186) 17 może być i co 15’ ale za to 2 nienaruszalnie silna. 516+518 do integracji, ale to osobny, niewakacyjny temat. Natomiast Marymoncka ma szóstkę, więc za karę nie może mieć silnej 17
Dojazdy weryfikowane są w bardzo ograniczonym zakresie. W zasadzie tyle, co by się nie zajeżdżało. Gdyby chcieć na serio rozpisać wyjazdy i zjazdy na bramie to potem nie dałoby się dobrze rozkładu ułożyć. A jak schodzą się wyjazdy z różnych zajezdni z kursami wariantowymi do różnych krańców przy pierdyliardzie wariantów tras (dowolnego rodzaju), to w Busmanie cokolwiek zobaczyć graniczy z cudem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
OK, ale mówimy o wyjeździe z tego samego zakładu przez prawie pół miasta. Można chyba sobie zadać trochę trudu i wygenerować tabliczkę rozkładową gdzie takie kwiatki od razu widać? Albo wreszcie zmienić soft, bo co się problem pojawia to wina busmana. Naprawdę nie można wygenerować fragmentu sieci i zobaczyć jak się kursy układają?