Strona 7 z 29

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 16 maja 2024, 4:31
autor: Bywalec
primoż pisze:
16 maja 2024, 2:02
Paweł D. pisze:
15 maja 2024, 22:11
Czy dobrze myślę, że 15 pojedzie jako połowa 33?
Krzyszot_J pisze: Tak.
Zamiast czy obok planowanego wzmocnienia 35 w relacji Wilanów - Stawki? I co z budową przelotki na Stawkach? 33 to też połączenie z DWC. Wiem, jest 11, ale nie całym ciągu będzie i żeby nie było problemów z likwidacją 501/519/522 z tego powodu. Chyba, że ZTM planuje zostawić 519 i/lub 522 co 30/30/30 :term:

No i co z Okęciem: w końcu choć część 1 pojedzie za wycofane 15 czy ZTM skorzysta z okazji do oszczędzenia wozokilometrów i zetnie jeden slot w al. Krakowskiej i części Grójeckiej? (chociaż faktem jest, że po rozbudowie Rakowa byłoby to niewskazane) Co z Filtrową? Samo 14? Jakoś to się mi nie widzi, bo zadaje się, że 14 to miało pojechać przez Rostafińskich w przyszłości, a z resztą byłaby to marginalizacja Filtrowej, gdyż pasażerowie przesiądą się do linii na ciągach alternatywnych (TŁ i Raszyńska). Generalnie z 15 na Sobieskiego to zaczyna wychodzić galimatias :-k 8-(
Ale przebieranki 15 w 33 to z okazji remontu Filtrowej od przyszłego tygodnia a nie w związku z Wilanowem #-o

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 16 maja 2024, 7:37
autor: Paweł D.
To ożenienie 15 z 33 to ze względu na Kielecką, na czas remontu.
Btw. Czy po zakończeniu objazdu 35 przestanie jeździć na Piaski jako "Trasa skrócona"? Skoro ZTM zaklina się, że na NB nie wróci to po ten dopisek? I teraz jak będzie: 35 Piaski TS czy TZ?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 16 maja 2024, 7:51
autor: Bywalec
Teraz będzie 35 Trasa Zmieniona bo będzie startować z Kieleckiej. A jak Hultaj lub Jazz to za Nowowiejską w stronę Piasek zniknie dopisek i zostanie samo Piaski.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 16 maja 2024, 16:04
autor: primoż
Bywalec pisze:
16 maja 2024, 4:31
primoż pisze:
16 maja 2024, 2:02

Zamiast czy obok planowanego wzmocnienia 35 w relacji Wilanów - Stawki? I co z budową przelotki na Stawkach? 33 to też połączenie z DWC. Wiem, jest 11, ale nie całym ciągu będzie i żeby nie było problemów z likwidacją 501/519/522 z tego powodu. Chyba, że ZTM planuje zostawić 519 i/lub 522 co 30/30/30 :term:

No i co z Okęciem: w końcu choć część 1 pojedzie za wycofane 15 czy ZTM skorzysta z okazji do oszczędzenia wozokilometrów i zetnie jeden slot w al. Krakowskiej i części Grójeckiej? (chociaż faktem jest, że po rozbudowie Rakowa byłoby to niewskazane) Co z Filtrową? Samo 14? Jakoś to się mi nie widzi, bo zadaje się, że 14 to miało pojechać przez Rostafińskich w przyszłości, a z resztą byłaby to marginalizacja Filtrowej, gdyż pasażerowie przesiądą się do linii na ciągach alternatywnych (TŁ i Raszyńska). Generalnie z 15 na Sobieskiego to zaczyna wychodzić galimatias :-k 8-(
Ale przebieranki 15 w 33 to z okazji remontu Filtrowej od przyszłego tygodnia a nie w związku z Wilanowem #-o
A to bardzo przepraszam za kręcenie afery, tak to jest jak ma się wiele kart otwartych💀

Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 7:17
autor: Łukasz
Z okazji remontu filtrowej wyjazdy/zjazdy na dziewiątki i inne z Ochoty przez Feminę, Kercelak, Okopową - w sumie pół godziny samego wyjazdu do PL.Zawiszy.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 10:16
autor: pawcio
No nie da rady inaczej.

Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 10:58
autor: Łukasz
pawcio pisze:No nie da rady inaczej.
Domyślam się, że to trudne albo niemożliwe wyrzucić Mokotów z linii ochockich, bo wtedy trzeba by z Pragi jeździć na Wolę itd.

Trochę się obawiam 33 i 35 na Kieleckiej. Z drugiej strony obstawiam, że 35 mogłoby jeździć do Wilanowskiej bez straty ogólności.

Główny generator ruchu na Filtrowej to Politechnika - PL.Narutowicza, a Z15 jeździ z częstotliwością 1 linii a nie dwóch (a jeszcze teraz jest 10 i 11).

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 12:19
autor: pawcio
35 na Puławską nie mogło wrócić z przyczyn politycznych, co najwyżej Sielce by mogły być grane.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 12:26
autor: Georg
Dlaczego 35 nie może wrócić na Puławską i Wyścigi? Może byłby to sposób na pozbycie się skrętu dla 4 przy Bankowym?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 12:37
autor: pawcio
Bo nie można przywrócić czwartego slotu na Puławskiej, skoro wraz z otwarciem Wilanowa i tak będzie musiał on zniknąć. Jęki z zeszłego września ustały, więc po co wskrzeszać zombie?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 12:42
autor: KwZ
Jeśli chodzi o ścinanie podaży, to protestuję. Pamiętam, że jadąc od południa na Bitwy rozluźniało się (uniwerku, licea, przesiadki na Wolę,...).
w nieco podobnej relacji po obwodzie zachodnim miasto planuje budowę wysokowydajnego środka transportu w postaci M4, więc wychodzi na to, że jest zapotrzebowanie na takie połączenie wśród ludu.
Dopiszę o postulatach dowozu Żwirki do M2, np. 504 do Wroniej. To też potok na przyszłe M4.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 12:46
autor: Paweł D.
A jaki ma związek 35 na Puławskiej ze skrętem 4?
A to, że 35 nawet na chwilę nie wróciło na Puławską (pomijam dojazdy), to i bardzo dobrze. Faktycznie nie będzie okazji do pretensji i płaczu za oba krańce.
Nie mówiąc o finansach, ale to nie kluczowa sprawa w Warszawie.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 12:51
autor: Georg
pawcio pisze:
18 maja 2024, 12:37
Bo nie można przywrócić czwartego slotu na Puławskiej, skoro wraz z otwarciem Wilanowa i tak będzie musiał on zniknąć. Jęki z zeszłego września ustały, więc po co wskrzeszać zombie?
Ale mi nie chodziło o dodatkowy slot, tylko zastąpienie 4 przez 35.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 12:53
autor: Paweł D.
A jaki to ma sens?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 18 maja 2024, 12:56
autor: Georg
Likwidacja skrętu przy Bankowym, wzmocnienie 3, relacja Bródno-Centrum jest realizowana przez M2 i 25.