Strona 7 z 328

: 30 cze 2006, 9:39
autor: hafilip84
swoja droga... Przesluga zrobil mi piekne plany wakacyjne... Rada Nadzorcza, czy jak sie tam nazywa ten zlozony z kolejarzy twor bardzo mi je popsula... ;/

: 01 lip 2006, 0:44
autor: bohunu
Zarząd spółki.

Ja się orzeniosłem na karnet wakacyjny - drożej, ale i inne wykonanie :)

: 19 lip 2006, 23:45
autor: Flash8222
Rynerk Kolejowy pisze:PKP Intercity sp. z o.o. podpisała piętnastoletnią umowę kredytową z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym na sfinansowanie zakupu i modernizacji taboru kolejowego.
Zakres inwestycyjny całego projektu wynosi 115 mln EUR, z czego 50 mln EUR będzie pochodziło z kredytu udzielonego przez Europejski Bank Inwestycyjny. Planowany jest zakup 10 lokomotyw (jedno i dwusystemowych), 5 wagonów I klasy, 7 wagonów II klasy oraz 2 wagonów restauracyjnych. Zmodernizowane zostaną również 94 wagony I i II klasy.

: 20 lip 2006, 0:03
autor: hafilip84
Flash8222 pisze:10 lokomotyw
ze niby Cargo'wskie im nie pasuja? :-k (znaczy jednosystemowki.... bo dwusystemowek Cargo chyba nie ma?)

: 20 lip 2006, 0:05
autor: Flash8222
hafilip84 pisze:
Flash8222 pisze:10 lokomotyw
ze niby Cargo'wskie im nie pasuja? :-k (znaczy jednosystemowki.... bo dwusystemowek Cargo chyba nie ma?)
No nie ma dwusystemowych i nie ma przystosowanych do jazdy 200km/h.

: 22 lip 2006, 18:52
autor: Glonojad
Kiepura bez zmiany loka? Fajowo by było, można by jeszcze do Paryżewa wydłużyć... :-k

: 27 lip 2006, 12:00
autor: TLG
inż. Glonojad pisze:do Paryżewa wydłużyć...
Bardzo by mi się przydał taki pociąg. Ale tutaj potrzeba by lokomotywy trójsystemowej, bo we Francji dominuje napięcie 25kV/~50Hz AC.
Dodam tylko, że obstawiam zakup lokomotyw BOMBARDIER TRAXX P200MSP. Pudła lokomotyw z rodziny TRAXX produkowane są we wrocławskich zakładach d. Pafawagu.

: 29 lip 2006, 12:54
autor: Andrzej
Co sądzicie o letnich promocyjnych połączeniach PKP?
Niedawno jadąc nad morze, nie zastanawiając się wybrałem tańsze połączenia.
Z tym, że dla pociągu Bikini zawsze wykupione są już miejsca (2-misięczna przedsprzedaż - bilet dla wszystkich za 16 zł), zaś pociąg Słoneczny nie ma limitu, więc ścisk był maksymalny (bilet ogółem za 26/16zł).

Ta w ogóle to są one tylko z Warszawy nad morze czy gdzieś jeszcze?

: 29 lip 2006, 13:16
autor: MeWa
tylko nad morze.

: 29 lip 2006, 14:37
autor: Andrzej
I tylko z Warszawy?
Za co taki przywilej dla stolicy?

: 29 lip 2006, 14:45
autor: person
Andrzej pisze:I tylko z Warszawy?
Za co taki przywilej dla stolicy?
O Jezusiemaryjo, z choinki sie urwał.
A widział kiedyś choćby mapę połączeń Inter City, połączeń wewnątrzkrajowych LOT? Dane dotyczące inwestycji, ale i bezrobocia i średnich zarobków?
Z jednej strony Wawa jest faworyzowana, ale z drugiej nie da się zaprzeczyć, że jest największym rynkiem miejskim/aglomeracyjnym, generuje największe potoki pasażerskie itp. itd. Słowem: tu są pieniądze, a inne miasta dopiero zaczynają walczyć o swoje.

: 29 lip 2006, 15:11
autor: MeWa
Andrzej pisze:I tylko z Warszawy?
Za co taki przywilej dla stolicy?
proste: Koleje Mazowieckie są podmiotem działającym na terenie województwa mazowieckiego, stąd też uruchamiają pociąg "Słoneczny" z warszawy, natomiast "Bikini" to tegoroczna oferta IC mająca stanowić konkurencję dla "Słonecznego" (jednak odebrał trochę klientów IC)

Temat o "Słonecznym": viewtopic.php?t=66
Temat o ofercie "Bikini": viewtopic.php?t=1261

: 02 sie 2006, 11:51
autor: Glonojad
Czy "P" w "MSP" nie oznacza głowicy napędowej, a więc czoła dla zespołu trakcyjnego?
Dodam, że włoskie E464, "jednokierunkowe" (do składów ze sterowaniem w ostatnim wagonie, włoski push&pull) maja właśnie oznaczenie TRAXX P160DCP.
bombardier.com pisze: The Bombardier TRAXX family consists of the following locomotive types:

* AC locomotives
* Multi-system locomotives (MS)
* DC locomotives
* Diesel-electric locomotives (DE)

The locomotives of the Bombardier TRAXX family are classified as follows:
Product name: TRAXX
Application: F for Freight
H for Heavy Haul
P for Passenger services (Regio/Intercity trains)
S for High Speed
Speed: km/h
Propulsion type: AC, DC, MS, DE
Differentiation: 1 for version 1, 2 for version 2
P for powerhead

Product name, application and speed classify the respective locomotive family.
Examples:
TRAXX F140 AC1 TRAXX P200 MSP
TRAXX F140 DC TRAXX S350 AC
TRAXX F140 DE TRAXX H80 AC
TRAXX P 160 AC

: 04 sie 2006, 8:35
autor: luka
Wszystko byłoby okey z "Bikini" gdyby nie to, że biletów na niego nie ma już do końca sezonu. Próbowałem miesiąc przed planowanym wyjazdem kupić (czyli w połowie lipca na weekend sierpniowy) to się dowiedziałem, że od dawna już nie ma biletów. A "Słoneczny" hmmm nawet całkiem całkiem. Jedynie co to współczułem ludziom którzy te 6 godzin stali wracając do wawy.

: 10 sie 2006, 22:53
autor: bohunu
oferta 'Bikini' obejmuje także TLK Wolin rel. Poznań - Świnoujście Port