Lazurowa - al. 4 Czerwca 1989

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27033
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 gru 2008, 15:14

robert-c pisze:
Glonojad pisze:Druga jezdnia Wołoskiej to obwodnica?
Druga jezdnia Wołoskiej, a raczej jej brak, to wstyd, a nie trasa prowadząca do centrum.
Ja tam wolę się wstydzić ale mieć Nowolazurową, niż się nie wstydzić, a nie mieć Nowolazurowej.
Zresztą od tupnięcia nóżką i powiedzenia, że "Wołoska nie prowadzi do centrum" nie przestanie ona do centrum. No, chyba, że Mokotów to nie centrum, tylko strefa III, gdzie należy pełną swobodę komunikacji indywidualnej zapewnić, ale może ja inną Strategię czytałem.
40 mln nas ten "brak wstydu" będzie kosztował.
robert-c pisze:
Glonojad pisze:Druga jezdnia wiaduktu Andersa to obwodnica?
Odbudowa wiaduktu to konieczność. Wiadukt to wiadukt, a nie "trasa prowadząca do centrum".
Odbudowa (remont) a rozbudowa to dwa różne pojęcia budowlane i dwie różne ceny. Trzy nowe obiekty wraz z przyległościami to w WPI 100 mln, zresztą jako "przebudowa ulicy Andersa od pl. Bankowego" w WPI zapisane; odbudowa w obecnym kształcie zapewne byłaby "odrobinkę" tańsza.
robert-c pisze:
Glonojad pisze: Trasa Świętokrzyska, która także nigdzie nie wyleciała,
Jaki jest stan przygotowań Trasy Świętokrzyskiej?
Nie wiem, co ma tutaj stan przygotowań do rzeczy, chodzi o trasy dośrodkowe, których realizacja blokuje budowę tras międzydzielnicowych obwodowych w rodzaju ul. Nowolazurowej.

Tym niemniej - wykonywana jest kompleksowa dokumentacja projektowa, tzw. "pod klucz". Wartość w budżecie 2009 to 25,5 mln PLN, w WPI do 2012 - 120 mln PLN.

[ Komentarz dodany przez: Bastian: |13 Lip 2012|, 2012 19:40 ]
Korekta cytowania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 08 gru 2008, 15:18

Podpisane i rozeslane

Jak mozna opierac komunikacje miedzy bemowem a wlochami (i ochota) tylko na dzwigowej?

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 08 gru 2008, 18:57

Glonojad pisze:Druga jezdnia Wołoskiej to obwodnica?
Glonie, chyba Ty, jako tramwajarz powinieneś być za doprowadzeniem do końca i ostatecznego kształtu Wołoskiej ze względu na blokujące i opóźniające ruch tramwajów przejazdy z nitki na nitkę :smile:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 gru 2008, 19:05

Nie będzie obwodnicy, nie będzie wschodniego i zachodniego odcinka metra, nie będzie Emilii Plater, nie będzie... to na co te pieniądze pójdą?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 08 gru 2008, 19:52

na legie, trzeba odplacic....

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27033
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 gru 2008, 20:09

humptyangel pisze:
Glonojad pisze:Druga jezdnia Wołoskiej to obwodnica?
Glonie, chyba Ty, jako tramwajarz powinieneś być za doprowadzeniem do końca i ostatecznego kształtu Wołoskiej ze względu na blokujące i opóźniające ruch tramwajów przejazdy z nitki na nitkę :smile:
Skądże znowu - dużo bardziej optymalne byłoby wprowadzenie sygnalizacji wzbudzanej z bezwględnym priorytetem na wszystkich punktach kolizyjnych. I tańsze o trzy rzędy wielkości (jak nie cztery), i skuteczniejsze, i optymalne z punktu widzenia całości układu komunikacyjnego miasta, i zgodne z polityką transportową. No, przy Galerii Mokotów możnaby ostatecznie dać "podwójne zielone", tj. sygnał zezwalający dwa razy na cykl. I styka.

[ Dodano: Pon 08 Gru, 2008 20:13 ]
MeWa pisze:Nie będzie obwodnicy, nie będzie wschodniego i zachodniego odcinka metra, nie będzie Emilii Plater, nie będzie... to na co te pieniądze pójdą?
Na odcinek centralny przede wszystkim - władze miasta są zdeterminowane, by go tym razem "wziąć", za każde pieniądze niemal (mam tylko nadzieję, że jednak będzie taniej niż w 1. rozdaniu, bo to by dopiero była wtopa #-o ). Z pieniędzmi unijnymi na odcinki wybiegowe już się, mam nadzieję, pożegnałeś? No i na Stadion Legii, pół miliarda piechotą nie chodzi, zwłaszcza że inwestycja ma dużo krótszy czas realizacji, niż przeciętna drogówka.
A pozostały miliard rocznie to spadek PIT. No cóż, to znaczy, że ten miliard zostanie w kieszeni Warszawiaków i go wydadzą, także w Warszawie.. nie licząc drugiego miliarda, który zostanie w kieszeniach mieszkających na dziko :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 08 gru 2008, 22:25

Najwyraźniej SISKOM omija szerokim łukiem węzeł Marsa-Ostrobramska-Płowiecka oraz drogi prowadzące do i z niego. Dlatego nie widzą problemu komunikacyjnego tam. A skoro go nie widać, to go nie ma.

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 08 gru 2008, 22:59

Solaris pisze:Najwyraźniej SISKOM omija szerokim łukiem węzeł Marsa-Ostrobramska-Płowiecka oraz drogi prowadzące do i z niego. Dlatego nie widzą problemu komunikacyjnego tam. A skoro go nie widać, to go nie ma.
Sol.
W zasadzie o co konkretnie chodzi?

Akurat tak się składa, że wielu z nas zapuszcza się w te rejony miasta o których wspominasz, czy wręcz tam mieszka. W naszych szeregach jest mieszkaniec Ząbek, który codziennie jeździ na Mokotów do pracy, pomiędzy Ostrobramską a Wiatraczną mieszka inny nasz człowiek (notabene radny Pragi Pd), ja i skarbnki siskomu mamy domy letnie na wschód od Warszawy i w każde piątkowe letnie popołudnia przeciskamy się przez te rejony klnąc na czym świat stoi.
Natomiast jeśli chodzi o Włochy i Ursus, to nie ma w siskomie mieszkańca tych okolic, ani nikt z nas nie ma w tych rejonach najmniejszego interesu (tzn. żadnej rodziny, czy znajomych lub pracy).
Podchodzimy do sprawy merytorycznie, a nie na zasadzie prywaty, czy własnych korzyści.
Sprawa wygląda tak, że moderniazacja Marsa i Żołnierskiej nie ma szans na rozpoczęcie budowy wcześniej, niż wiosną 2012. Podobnie obwodnica Pragi. Co proponujesz, żebyśmy zrobili? Nawet jeśli dokonamy samospalenia przed ratuszem, to nie przeskoczymy obowiązującego prawa i procedur.

Kto Ci powiedział, że nie widzimy problemu komunikacyjnego akurat tam?
Zapraszam, przyjdź kiedyś na nasze zebranie i posłuchaj jakimi sprawami się zajmujemy.
A najlepiej by było, by wiele osób zamiast zwyczajowo ograniczac się do psioczenia po forach, sprobowało zrobić coś w realu.

Spotykaliśmy się niedawno z człowiekiem z Włoch. Starał się zebrac jakąś grupę mieszkańców, by zacząć lokalny lobbing za Nowolazurową. I co? Przyszła jedna osoba.
Dziękuję.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 09 gru 2008, 0:30

robert-c pisze:Teraz jest sytuacja taka, że władze baaardzo optymistycznie planują, że I etap obwodnicy Pragi będzie gotowy przed czerwcem 2012, wiec w planach inwestycyjnych rezerwują kase na tą inwestycję.
Nowolazurowa, której budowa mogłaby ruszyć w 2009 roku, odkłada się w zwiazku z tym na lata 2014-16, i środki przerzuca na obwodnice Pragi.
W 2010 roku okaze się, że jednak nie damy rady z obodnica Pragi, bo procerdury, bo protesty. Ale będzie za późno, by przerzucac kase zarezerwowaną na obwodnice Pragi znów na Nowolazurową, by rozpocz3ecie jej budowy mogło zostac ukończone przed 2012 rokiem.
Do tego dodaj ważność dokumentacji. Jak już stwierdzą w mieście, że Nowolazurowa może mieć wielki come-back, to trzeba będzie uzyskać od nowa decyzje w myśl POŚ, które pewnie jeszcze się nie raz zmieni i pieniędzy nie będzie można rach, ciach wydać.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

mkm101
Posty: 1015
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 09 gru 2008, 22:43

Mówi się że będzie poprawka do WPI z dodatkowymi 10 mln zł na NowoLazurową do wydatkowania w latach 2010-13.

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 10 gru 2008, 9:44

mkm101 pisze:Mówi się że będzie poprawka do WPI z dodatkowymi 10 mln zł na NowoLazurową do wydatkowania w latach 2010-13.
Żarty sobie robią?

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 10 gru 2008, 21:00

tez o tym słyszałem

też chce mi sie z tego śmiać, choc moze powinno chciec płakac ....
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27033
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 gru 2008, 21:10

Czyli to naprawdę jest 10 mln zł, mkm101 się nie przesłyszał? To chyba na ścieżkę rowerową ziemną albo z destruktu z drewnianą kładką nad torami na Gołąbkach... :term:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 10 gru 2008, 21:18

dokładnie w kolejnych latach 2010-12 2 mln, 3mln, 5mln .....
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 gru 2008, 21:22

mariow pisze:dokładnie w kolejnych latach 2010-12 2 mln, 3mln, 5mln .....
czy gdzieś dostępny jest w ogóle projekt tego zmienionego WPI?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ