Dobrze Panie ŁadminieFikander pisze: W temacie o 184 było podobnie. Radzę wam obu zaprzestać.
O grzaniu i niegrzaniu
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
mam całkiem inne zdanie w tej sprawie niż Ty. Jednak uważam, że dalsze drążenie tego tematu jest bezsensowne dlatego również jestem za zakończeniem tego... i przy okazji proponuje wrzucić temat o grzaniu i niegrzaniu do obserwacji Bedziemy wtedy sobie mogli wypisywac autobusy gdzie kierowcom w kabinie jest ciepło a gdzie zimnoFikander pisze:Mam nieco inne zdanie na ten temat po lekturze tego tematu.
Nadchodzi prawdziwa zima, -15 w dzień, -25 w nocy i zobaczymy jak ten test przejdzie tabor autobusowy i tramwajowy.
Do parówki to raczej strach bedzie wsiadać bo jeszcze czlowiek moze przymarznąc do poręczy.
Jedno co ZTM powinien zrobic to na te najzimniejsze dni wprowadzic dla kierowców automatyczny NAKAZ ,pod groźba utraty premii, używania cieplego guzika (na razie wciąz róznie z tym bywa).
Ciekawe tez czy wszystkie autobusy dadzą rade wyjechac na miasto.
Do parówki to raczej strach bedzie wsiadać bo jeszcze czlowiek moze przymarznąc do poręczy.
Jedno co ZTM powinien zrobic to na te najzimniejsze dni wprowadzic dla kierowców automatyczny NAKAZ ,pod groźba utraty premii, używania cieplego guzika (na razie wciąz róznie z tym bywa).
Ciekawe tez czy wszystkie autobusy dadzą rade wyjechac na miasto.
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
- marker
- Zbanowany
- Posty: 429
- Rejestracja: 17 gru 2005, 22:00
- Lokalizacja: ZaCiSzAńSkI kLaN - LoŻa SzYdErCóW
I myślisz że jak będzie kiepskie ogrzewanie to ten ciepły guzik naprawde coś pomożeRosa pisze: Jedno co ZTM powinien zrobic to na te najzimniejsze dni wprowadzic dla kierowców automatyczny NAKAZ ,pod groźba utraty premii, używania cieplego guzika (na razie wciąz róznie z tym bywa).
CHRABĄSZCZ: Bzzzzzzzzzz
Swoją drogą motorniczy parówek, gdy stoją na przystanku, czekając na światło powinno zamykać drzwi w drugim wagonie, zostawiać w pierwszym jedne otwarte - to pomogłoby trochę nie tyle ogrzać wagon, co go nie zmrozić.Nazgul pisze:Ja to już teraz przepuszczam parówki. Wolę poczekać 2-3 minuty na ogrzewany skład z guziczkiem niż marznąć 20 minut w parówce
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
Nakaz jest a spotykam się i to wcale nie tak rzadko z sytuacją, gdzie motorniczy otwiera wszystkie drzwi i to wcale nie w centrum, co i tak nie jest usprawiedliwieniemfraktal pisze:Nakaz używania ciepłego guzika i to na wszystkich przystankach. W ten sposób pasażerom wejdzie w krew naciskanie guzików w celu otwarcia drzwi.
Cieply guzik jest w autobusach gdzie jest dobre ogrzewanie i z PEWNOŚCIĄ coś pomoże.marker pisze:I myślisz że jak będzie kiepskie ogrzewanie to ten ciepły guzik naprawde coś pomożeRosa pisze: Jedno co ZTM powinien zrobic to na te najzimniejsze dni wprowadzic dla kierowców automatyczny NAKAZ ,pod groźba utraty premii, używania cieplego guzika (na razie wciąz róznie z tym bywa).
- SHADOW-XIII
- Posty: 72
- Rejestracja: 15 gru 2005, 13:12
- Lokalizacja: Londyn