Strona 7 z 10

: 23 sie 2006, 13:35
autor: Marcinos
jacek pisze:
Marcinos pisze: W ZIMIE KLIMATYZACJA NIE DZIAŁA.

Klimatyzacja ma schładzać, a nie ogrzewać.
Klimatyzacja ma też funkcje ogrzewania,bo to kwestia ustawienia temperatury.
No właśnie że nie. By zadziałała klimatyzacja, musisz nacisnąć przycisk A/C - wtedy uruchamia się sprężarka, i w efekcie masz chłodno. W przypadku nie włączenia przycisku A/C pozostaje TYLKO nawiew, a jak wiadomo masz możliwość sterowania temperaturą "powietrza"

: 23 sie 2006, 13:41
autor: jacek
Marcinos pisze:
jacek pisze: Klimatyzacja ma też funkcje ogrzewania,bo to kwestia ustawienia temperatury.
No właśnie że nie. By zadziałała klimatyzacja, musisz nacisnąć przycisk A/C - wtedy uruchamia się sprężarka, i w efekcie masz chłodno. W przypadku nie włączenia przycisku A/C pozostaje TYLKO nawiew, a jak wiadomo masz możliwość sterowania temperaturą "powietrza"
jak naciśniesz a/c i podkrecisz temperature to klima bedzie wytwarzac wlasnie taka temperature,na jaką jest ustawiony przełacznik temperatury

: 23 sie 2006, 13:42
autor: 5744
Wracamy do tematu :arrow: Woronicza na 415 (Wola Grzybowska) jak na antypodach

: 23 sie 2006, 13:47
autor: jacek
5744 pisze:Wracamy do tematu :arrow: Woronicza na 415 (Wola Grzybowska) jak na antypodach
Wiadomo ze do tej linii pasowała ostrobramska i redutowa.
Coś tam w tym było ,że ta woronicza na politechnice wskakiwała i wypadała.
Te zjawisko można porównać z obsługą 410 przez chełmską w okresie, gdy już kursowała na gocław.W tym samym czasie ostrobramska obsługiwała362. To takie anomalia z cyklu Z ARCHIWUM X.

: 23 sie 2006, 13:49
autor: 5744
Archiwum X to jest to co się dzieje w MZA. Nocują dodatki, żeby było taniej a tu taka Redutowa jedzie na Ursynów żeby 136 obsługiwać. I gdzie tu sens i logika.

: 23 sie 2006, 13:53
autor: jacek
5744 pisze:Archiwum X to jest to co się dzieje w MZA. Nocują dodatki, żeby było taniej a tu taka Redutowa jedzie na Ursynów żeby 136 obsługiwać. I gdzie tu sens i logika.
Do tego dojazdy ajentów przez całą warszawę.Wczorajszy temat , o tym że być może nie wyjadą nowe autobusy itsu z powodu braku kierowców.Reanimacja warszawskich ikarusów
,które nie nadają się do przewozu osób,a nowiutkie many być może będą gniły w zajezdni.

: 23 sie 2006, 14:18
autor: rufio198
To ja o tramwajach-jeżeli nikomu nie przeszkadza:
21-linia praska a swego czasu ,,Zoliborz'' na niej jeździł .
Ciekawe kto to wymyślił ? :D

: 23 sie 2006, 15:57
autor: SławekM
Nadal jeździ tylko w DŚ

: 23 sie 2006, 17:28
autor: Santos
jacek pisze:Coś tam w tym było ,że ta woronicza na politechnice wskakiwała i wypadała.
dokladnie :-$ zjazdy z Wesołej do Politechniki i dojazdy były w rozkładzie 415 niezbędne :P A że w tamtym okresie Woronicza miała w nadmiarze troche przegubów wiec musiala je gdzies wysłac :P Teraz także widziałbym R7 na 514 :P ''5744'' porównował obsługe 415 przez R7 do antypodów :D To teraz tak samo można porównac obsługe 131,159,185 przez R10 :D A jeszcze jak istniało 362 to Ostra tez tam sie pojawiala,jak wspomnial jacek 8-[

: 23 sie 2006, 17:32
autor: jacek
Santos pisze:
jacek pisze:Coś tam w tym było ,że ta woronicza na politechnice wskakiwała i wypadała.
dokladnie :-$ zjazdy z Wesołej do Politechniki i dojazdy były w rozkładzie 415 niezbędne :P A że w tamtym okresie Woronicza miała w nadmiarze troche przegubów wiec musiala je gdzies wysłac :P Teraz także widziałbym R7 na 514 :P
Z sensem gadasz.
Redutowa narzeka na brak długiego i niskiego taboru i wpycha na 514 te odkurzacze.
Woronicza mogła by przejąć te brygady.

: 23 sie 2006, 17:37
autor: Santos
jacek pisze:Redutowa narzeka na brak długiego i niskiego taboru i wpycha na 514 te odkurzacze.
Woronicza mogła by przejąć te brygady.
dobrze prawisz =D> u Redutów juz nawst ciężko jest z odkurzaczami #-o

: 23 sie 2006, 17:42
autor: jacek
Santos pisze:
jacek pisze:Redutowa narzeka na brak długiego i niskiego taboru i wpycha na 514 te odkurzacze.
Woronicza mogła by przejąć te brygady.
dobrze prawisz =D> u Redutów juz nawst ciężko jest z odkurzaczami #-o
Dlatego po wakacjach mieli im plan ukrócić,ale chyba teraz ze względu na problemy kadrowe itsu może być znów problem z obsadzeniem brygad odkurzaczowych?

: 23 sie 2006, 17:45
autor: Santos
jacek pisze:może być znów problem z obsadzeniem brygad odkurzaczowych?
we wrzesniu moze byc hardcorowo na R6,gdy ITS nie wypuści swoich nowych manideł #-o Jeszcze nawiasem mówiac błędem jest obsługa wakacyjna E-2 przez R10 [-X

: 23 sie 2006, 17:53
autor: jacek
Santos pisze:
jacek pisze:może być znów problem z obsadzeniem brygad odkurzaczowych?
we wrzesniu moze byc hardcorowo na R6,gdy ITS nie wypuści swoich nowych manideł #-o Jeszcze nawiasem mówiac błędem jest obsługa wakacyjna E-2 przez R10 [-X
Na szczęście pozostało kilka dni.
Mam nadzieje że po wakacjach nic nie wymyślą z obsługą takiego żeby na forum polała się krew,w trakcie ostrych wymian zdań.

: 23 sie 2006, 18:02
autor: Santos
jacek pisze:
Santos pisze: we wrzesniu moze byc hardcorowo na R6,gdy ITS nie wypuści swoich nowych manideł #-o Jeszcze nawiasem mówiac błędem jest obsługa wakacyjna E-2 przez R10 [-X
Na szczęście pozostało kilka dni.
Mam nadzieje że po wakacjach nic nie wymyślą z obsługą takiego żeby na forum polała się krew,w trakcie ostrych wymian zdań.
Co do E-2 to jest pewne ze w połowa obsługi R7 będzie deskorolkowa :D